Zo 14/04/2013 Kortrijk :: 12de Watermolentocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
pjer
Mountainbiker
Berichten: 518
Lid geworden op: vr 18 apr 2008 20:52
Rijdt met: trek

Re: Zo 14/04/2013 Kortrijk :: 12de Watermolentocht

Bericht door pjer »

Omdat de goesting er nog niet was dit jaar en omdat het op die koude winterzondagen zoooveeeeel beter was in mijn extra-large bedje was ik nog niet op de bike geraakt.
Nu moet je weten dat mijn vrouw een enorme adoratie heeft voor six-packen en andere strak gespierde lichaamsdelen.
Allemaal dingen die ik mijn bezit heb.
Het zit wel verscholen achter een heel fijn laagje beschermend vet.
100 kg is veel.
Te veel.

Vandaar.
brechtvdd
Mountainbiker
Berichten: 8
Lid geworden op: za 08 nov 2008 12:41
Rijdt met: ridley ignite C10 29

Re: Zo 14/04/2013 Kortrijk :: 12de Watermolentocht

Bericht door brechtvdd »

waar zijn de foto's terug te vinden ?
bruno_dirt
Mountainbiker
Berichten: 38
Lid geworden op: di 14 apr 2009 10:33
Rijdt met: FOCUS BF 3.0

Re: Zo 14/04/2013 Kortrijk :: 12de Watermolentocht

Bericht door bruno_dirt »

De foto's zullen binnenkort terug te vinden zijn op volgende site: http://www.kwb-heule-watermolen.be" onclick="window.open(this.href);return false;

Na een zwaar weekend is het leuk om toffe commentaar te lezen.
De zon liet even op haar wachten en de regen die zaterdagnacht nog uit de lucht is gevallen heeft Bellegembos behoorlijk zwaar gemaakt (zaterdag, bij het uitpijlen, was het ideaal om te rijden).
Aan de afspuitstand wordt gewerkt!
Bedankt aan wie aanwezig was!
Tommy9001
Mountainbiker
Berichten: 46
Lid geworden op: zo 26 feb 2012 22:58
Rijdt met: specialized epic comp 29er

Re: Zo 14/04/2013 Kortrijk :: 12de Watermolentocht

Bericht door Tommy9001 »

bullsmbker schreef:jep,deze morgen ook vertrokken voor de65 km.alles begon goed tot ik in stasegem langs de vart een stuurfoutje maakte en de beek belande,en dan onderste boven en kopje onder ging. :drunk: [-X dus dan maar kletsnat en stinken tegen de wind in maar verder voor een mooie tocht.ze hebben echt alles uit de streek gehaald.wel even pech gehad en de eerste bv mis reden. :drunk: [-X .de vele hellingen enlange afstand naar de bv deet efkes het licht uit.maar dan een goed gevuld bv en we konden er weer tegen.(ik kon ook nog een aardig centje verdienen,er langs het weggeltje rond bellegem een buit van een inbraak. [-X nee niets meegenomen maar wel politie verwittigd.jee hoor we zijn rechtvaardige mtbers en we helpen waar we kunnen.)nee alles was top . als ik een puntje van krettiek zou geven,dan zou het zijn dat de afspuitstand wat beter kon. alle' tot de volgende. :drunk:
De eerste bevoorrading was nogtans duidelijk! En ik maar roepen tot ik dacht dat je geen honger of dorst had :wink:
Of je wou geen kou krijgen...
Nog geen valling?
Gebruikersavatar
tram4
Mountainbiker
Berichten: 781
Lid geworden op: ma 13 jun 2005 20:34
Rijdt met: scott genius MC50

Re: Zo 14/04/2013 Kortrijk :: 12de Watermolentocht

Bericht door tram4 »

Omdat ik een afspraak in Poeke had deze namiddag gekozen voor de molentoertocht in Kortrijk. Om 8h bij mij thuis vertrokken op een rustig tempoke naar kortrijk. Ingeschreven voor de 68 km en op weg. Niettegenstaande het de nacht voordien goed geregend had viel het parcour al bij al nog goed mee. Neem er bij dat het daar wat op en neere gaat en er bij momenten wat wind stond ideaal om de conditie wat aan te scherpen. Ik heb me goed geamuseerd in deze KWB tocht met toch een aantal privepassages oa in bellegem bos waar we nog eens een chrono gedaan hadden (remember Marc en Wouter ;-) ) Dat zelfde bos lag er nu wel glad bij en ik heb toch een paar keer moeten afstappen :-0 . Een hele tijd haasje over gespeeld met een jonge gast van 27 van Gits die het het op het einde toch te zwaar kreeg maar twas een karaktermanneke ;-) nadien doorgereden naar Aalter en zo toch met 119 km op de teller
mtb team de Grysperre
http://www.mtb-degrysperre.be/home.html
Plaats reactie