Zo 04/12/2011 Beerst :: Westhoek MTB Tocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
leffingenoartje
Kerstman
Berichten: 795
Lid geworden op: ma 21 okt 2002 20:24
Rijdt met: Thompson mash 5 en cube reaction 2010
Contacteer:

Bericht door leffingenoartje »

vandaag met een 4 tal en 1 gelegenheids chouf gereden op deze toertocht.

Met zen allen genoten van deze tocht.
Het privé stuk na de bevoorrading was de max, 1 minpuntje was de douche voor ons koud maar blijkbaar hadden ze de "priese" uit getrokken en konden wij genieten van een koude douche.
Op den après kennis gemaakt met bianca en haar vrienden die ook aanwezig waren op de chouffetocht.

Voor mij staat deze tocht reeds genoteerd voor het komende jaar 2012 Bedankt voor de gezellige zondag voormiddag :wink:
Gebruikersavatar
Manza
Mountainbiker
Berichten: 272
Lid geworden op: ma 23 nov 2009 20:38
Rijdt met: Scott Spark 30 (2010)
Contacteer:

Bericht door Manza »

ik ben hier ook. Wegens omstandigheden kon ik nog niet eerder posten :drunk: :drunk: :drunk: :drunk: :drunk: :drunk: :drunk: :drunk: :drunk: :drunk: :drunk: :drunk: :drunk: :drunk:

Deze morgen met een meute Erika's Baaikers vertrokken. Ik heb een zalige tocht gereden vandaag. Het was de eerste keer dat ik in Beerst aanwezig was en ik kom zeker nog terug. Knappe organisatie, goede bepijling, ... Alé 't was allemaal dik in orde. =D> =D>

Den après is wel wat zwaarder uitgevalllen dan gewoonlijk maar dat heeft gelukkig niemand gemerkt. #-o #-o #-o Met de fiets heen was geen probleem ... Op de terug weg was ik blij dat Henkieboy ondersteunde.

Met net geen 80km's op de teller zééééééééér voldaan terug thuis aangekomen.

Merci voor deze mooie voormiddag !!! =D> =D> =D> =D> =D>
Gebruikersavatar
fast2
Mountainbiker
Berichten: 327
Lid geworden op: vr 17 okt 2008 19:08
Rijdt met: Thompson

Bericht door fast2 »

vanmorgen met 9 Erika's Baaikers op den mtb richting Beerst vertrokken en ginder aangekomen opgewacht door nog een 6tal !
Een groepsfotoke genomen (nie in me bloot gat voe de Willy :cry: )en dan gestart voor de grote toer .
Jan de Eandis man direkt het volle pond en dus hem laten rijden( de gek :-D)
Genoten van een droog parkoer , en da zijn we nie gewend hier in Beerst !
Zoals ieder jaar geen puntjes van kritiek , hier zie je dat er echte mtbers aan het werk zijn om dit te organiseren =D>
Thuis gekomen met 68 km in de benen , bedankt aan de Bolle's
=D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>

See ya op de Heuveltjes van Erika
Gebruikersavatar
Mega Mingie
Mountainbiker
Berichten: 103
Lid geworden op: ma 15 okt 2007 21:01
Rijdt met: Cube LTD Comp

Bericht door Mega Mingie »

Ondanks de gure weersvoorspellingen toch droog en met
relatief rustige wind de 45km afgehaspeld.
Geen opmerkingen, goed bepijld, warme douche, bevoorrading ok.
Dus proficiat met de organisatie.

Volgende week Zarren.
fillou
Mountainbiker
Berichten: 109
Lid geworden op: ma 06 sep 2004 16:22

Bericht door fillou »

ik zat begot opweekend op 100 meter van het parcours in Koekelare. Had ik dat geweten, was mijn fiets mee. 't Deed pijn toen ik er vanmorgen tussen de bikers door ging lopen...
Gebruikersavatar
Sloebertje
Mountainbiker
Berichten: 499
Lid geworden op: ma 21 sep 2009 21:12

Bericht door Sloebertje »

fillou schreef:ik zat begot opweekend op 100 meter van het parcours in Koekelare. Had ik dat geweten, was mijn fiets mee. 't Deed pijn toen ik er vanmorgen tussen de bikers door ging lopen...
Kalenderke bekijken hé!!! :lol:
Brede Boskanter
Mountainbiker
Berichten: 210
Lid geworden op: ma 17 mei 2010 11:09
Rijdt met: batavus

Bericht door Brede Boskanter »

Hier vanmorgen rond kwart na acht ook gestart met enkele boskanters , de grote bende kwam iets later .De gekende mooie offroadstroken , het goeie weer , de prive-bospassage en een mooie bevoorrading hebben ons een leuke voormiddag bezorgd .De afspuit en de ruimere warme douche waren ook in orde .Den apres samen met een 20-tal boskanters ( bij enkelen viel de knappe bediening duidelijk in de smaak )sloten deze voormiddag af .Ik denk dat ik in naam van onze bende mag zeggen aan Bart en zijn maten , bedankt en tot volgend jaar .Volgende week naar Zarren .
Gebruikersavatar
Sloebertje
Mountainbiker
Berichten: 499
Lid geworden op: ma 21 sep 2009 21:12

Bericht door Sloebertje »

Bepijling, dousches, afspuit, organisatie was oké, het parcours kan aangezien deze streek niet veel beter denk ik.
De bevoorrading was een min punt, twee mensen voor zo'n bende bikers #-o dit kan toch niet!!! Ze kwamen handen te kort terwijl de organiserende club de rit aan het rijden waren!!!

Nog één ding moet me hier wel van het hart:
Aan alle bikers die denken dat ze prof renners zijn DOE MEE AAN WEDSTRIJDEN EN NIET AAN TOERTOCHTEN!!!


Weer iemand lelijk zien vallen en dit gebeurt bijna op alle toertochten.
Rij uw tocht op een mooi tempo maar maak er geen koers van zodat andere bikers ook kunnen genieten van hun tocht.
mauss
Mountainbiker
Berichten: 53
Lid geworden op: wo 21 sep 2011 09:14
Rijdt met: Anthem X3

Bericht door mauss »

Wreed tof parcour vandaag, kwas aangenaam verrast, had dit niet verwacht voor de streek Beerst !! Ben nog niet lang bezig met mtb´en en is miss men vierde TT maar zkr enen van de leukere.

Weet er iemand of ge ergens die foto´s kunt terugvinden ?

Dikke proficiat aan de organisatie, volgend jaar ben ik er weer bij :-D

Btw +1 voor sloebertje !! Vind het ook zeer klote dat ge opgejaagd wordt door meer ervaren mtb´ers, laat ons amateurkes ook genieten van onze TT :wink:
Skwiiiiek
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: zo 04 dec 2011 22:28
Rijdt met: Time

profiel

Bericht door Skwiiiiek »

Plaats reactie