Za 29/01/2011 Jabbeke

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
SLIJKSCHAAP
Mountainbiker
Berichten: 66
Lid geworden op: di 12 jan 2010 09:07
Rijdt met: trek 6700

Bericht door SLIJKSCHAAP »

We zijn SUPER content dat jullie er zo hebben van genoten.
Bedankt aan de 1085 deelnemers en hierbij nodigen we jullie uit op 10 september 2011.
Gebruikersavatar
Superformi
Mountainbiker
Berichten: 122
Lid geworden op: di 07 dec 2004 19:11
Rijdt met: specialized

Bericht door Superformi »

sorry vennum kon er echt niet zijn :( volgende rit in jabbeke zeker)
Gebruikersavatar
urbambo
Mountainbiker
Berichten: 188
Lid geworden op: za 02 mei 2009 14:24
Rijdt met: Ktm ultra sport

Bericht door urbambo »

Zeer mooi parkoer met veel afwisseling in een zeer mooie streek. Daar is zeker heel veel werk aan geweest.
Perfekte bepeiling, bevoorraading dik in orde, een afspuitstand zoals je er niet te veel tegen komt en een lekker stuk pizza achteraf.
Meer moet dat echt niet zijn. =D>
En dan was het ook nog zalig weer om te fietsen.

Het was allemaal al gezegd, maar ik kon het niet laten om ook nog eens de loftrompet af te steken.

Gebruikersavatar
frawiwi
Mountainbiker
Berichten: 600
Lid geworden op: ma 27 feb 2006 01:38
Rijdt met: Blur Santacruz en F 500 c'dale special tuned by Duck bikes ,zonder f.cking fattyveer
Contacteer:

Bericht door frawiwi »

Enkel lof voor deze mooie tocht!!!
Na wat stress in de voormiddag ( werk) om toch maar deze mooie tocht in het winterzonnetje te kunnen rijden . Samen met mede choufkes doc en dunekeuntje deze tocht aangevat. Pas rond 14 u kunnen starten , maar iedere meter genoten . Onderweg enkele bekenden tegengekomen, waaronder Kenny , me rot geschrokken toen die onder de dwarspalen
doorreed , gene gewonen die Kenny . Verder genoten van het trukje die dunekeuntje of moet ik vanaf nu sliekkeuntje zeggen voortoonde, deze manier van afstappen zorgt ervoor dat haar wasmachiene zware tijden te wachten staat . 10 op 10 voor de vele medewerkers, jullie mogen terecht fier zijn op jullie organisatie !!! DANK U voor de leuke namiddag
=D> en tot een volgende
Gebruikersavatar
jägermeister
Mountainbiker
Berichten: 762
Lid geworden op: zo 12 okt 2008 19:48
Rijdt met: SCOTT SCALE 910
Contacteer:

Bericht door jägermeister »

Rock Rider schreef:

filmke deel 1...
ge ziet de lintjes overal hangen, de mooi zichtbare pijlen,... :wink:
Mooie filmkes =D> =D> =D> =D>
Gebruikersavatar
Rock Rider
Mountainbiker
Berichten: 2881
Lid geworden op: do 14 jul 2005 18:42
Rijdt met: Ritchey Swiss Cross

Bericht door Rock Rider »



en filmke deel 2... :wink:
Smoldros
Mountainbiker
Berichten: 133
Lid geworden op: do 08 jan 2004 17:48
Rijdt met: specialized epic comp carbon 29

Bericht door Smoldros »

Super tocht en organisatie, mij zie je volgend jaar zeker terug! :-D
Gebruikersavatar
Rock Rider
Mountainbiker
Berichten: 2881
Lid geworden op: do 14 jul 2005 18:42
Rijdt met: Ritchey Swiss Cross

Bericht door Rock Rider »

Hier rond 8u30 op mijne bike gesprongen bij temperaturen rond -3.5... Koud dus om te starten...
Met mijn craft onderhemd, zomertruitje en "baanjeanette windblocker" zonder mouwen en daarbij mouwstukken was het friskes :lol:
Den wintertrui lag in den otto, maar wou die niet aandoen... ze voorspelden zon.

De eerste kilometers op 't gemak gedaan om op te warmen. Overal heel schoon uitgepijld met op veel plaatsen linten. Ook heel veel waarschuwingsborden. Je zag dat de organisatie hier heel veel werk ingestoken heeft. De uitpijling zal heel wat tijd in beslag genomen hebben #-o

Het parcours was overal heel goed berijdbaar. Hier en daar wel opletten voor de bevroren sporen, maar nergens echt glad te noemen.

Het "crossbos" in Snellegem lag er heel goed bij. Waar nodig hadden ze zelfs planken gelegd... er waren door de tocht van Varsenare immers heel diepe geulen gemaakt...

Eén singletrack was op een bepaald moment 3.5 km door het bos! je kon wel kiezen om er eentje te doen van 1.5 km ipv door een mooi aangeduid stuk! Chapeau voor de organisatie!

Volgend jaar zien ze mij hier normaal terug! :wink:
Gebruikersavatar
bikerboy 1
Mountainbiker
Berichten: 75
Lid geworden op: wo 07 okt 2009 21:30
Rijdt met: cube reaction team 2011

Bericht door bikerboy 1 »

het was redelijk koud zaterdag ochtend
ik was signaalgever en stond daar van 8u00 tot 17u00
met temperaturen van -5.4 tot-1 moet wel zeggen kon mij verwarmen
met alle positieve reacties dat ik kreeg van alle tt-ers
dank daarvoor
hopelijk zie ik jullie allen terug volgend jaar dezelfde rit
(iedere rit een andere taak dus altijd aanwezig )
ps heb natuurlijk ook genoten van de piza
Gebruikersavatar
cloclo
Mountainbiker
Berichten: 136
Lid geworden op: ma 30 mei 2005 14:43
Rijdt met: Thompson sub-09 slx disc

Bericht door cloclo »

man man man ik rij mijn achtste seizoen mtb en heb nu pas voor het eerst deze supertocht gereden!Wa kieken ben ik zeg!Ik verdien een pak rammel!
Plaats reactie