Tacx Cycling app en iPad/iPhone

Meer info over hoe je best eet en drinkt, het gebruik van een hartslagmeter of spierstimulatietoestel, hier kan je ervoor terecht.
Plaats reactie
Free_ltd
Mountainbiker
Berichten: 1588
Lid geworden op: za 28 nov 2015 18:49
Rijdt met: Niner RKT 9 RDO ‘18

Tacx Cycling app en iPad/iPhone

Bericht door Free_ltd »

Afgelopen zaterdag een occasie Tacx I-Vortex gekocht in uitstekende staat van een betrouwbaar iemand.

Ben deze avond wat aan het experimenteren ermee, maar het gaat niet zoals gehoopt :lol:

Er zijn eigenlijk Programma's: TTS Basic op de pc, Tacx Cycling App op de iPad en de Tacx Training App op de iPhone. Deze laatste 2 kunnen we gewoon bundelen.

Ik heb dus alle apps en programma's geïnstalleerd en geupdate.

1. Ik heb het gevoel, desondaks ik alle gegevens hetzelfde heb ingevuld, dat de TTS en Cyclin App niet met Tacx Cloud hetzelfde delen. Dus alsof ik 2 aparte accounts gebruik. Thans e-mail en wachtwoord is nu gelijk. Voorheen verschillende wachtwoorden en kon niet bij de andere ermee inloggen. Is het mogelijk dat dit gewoon niet kan of dat ik ergens iets fout doe?

2. De PC is met dongle en dus ging van een leien dakje. Maar de iPad en iPhone vinden totaal geen Tacx. Beiden zouden compatibel zijn (iPad Air 2 en iPhone SE).

3. Op de PC een paar keer nu geprobeerd om een film op te starten, maar op het moment dat ik 2 meter getrapt heb, dan blokkeert het beeld, loopt er een balkje in een grijs kadertje en sluit hij het programma af.

Die TTS is leuk, maar niet zo direct een must, maar ik had graag wel die iPad aan het bollen gehad erop. Heb net ook zo een stuurhouder ervoor besteld.

Dus mensen die op en tot thuis zijn in het Tacx verhaal en mij een antwoord kunnen bieden op hoger vernoemde vragen?

Alvast bedankt.
Free_ltd
Mountainbiker
Berichten: 1588
Lid geworden op: za 28 nov 2015 18:49
Rijdt met: Niner RKT 9 RDO ‘18

Re: Tacx Cycling app en iPad/iPhone

Bericht door Free_ltd »

Ondertussen gevonden dat de eerste gen i-Vortex geen BT heeft, en enkel maar ANT+ en de iPad geen ANT.

Wel dongles te vinden voor iPad 2 mer oude aansluiting, maar niet voor op lightning.

Iemand een idee of de bijgeleverde dongle voor de Pqc ook weekt als ik deze aansluit via een USB connector van een iPad?

Tnx
Plaats reactie