Bkool trainer

Meer info over hoe je best eet en drinkt, het gebruik van een hartslagmeter of spierstimulatietoestel, hier kan je ervoor terecht.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
alain
Mountainbiker
Berichten: 356
Lid geworden op: do 13 okt 2005 15:25
Rijdt met: Cannondale Scalpel 2 2021 ( in bestelling )-Cannondale M500-Specialized Roubaix Expert 2020

Bkool trainer

Bericht door alain »

Iemand ervaring met de Bkool trainer, soort van TAcx te koppelen aan PC om bestaande parcours na te rijden ??
Gebruikersavatar
JOBA
Mountainbiker
Berichten: 203
Lid geworden op: wo 13 okt 2010 12:59
Rijdt met: Granville Pulse 29

Re: Bkool trainer

Bericht door JOBA »

Geen ervaring, maar als je website van DC rainmaker naleest lijkt Tacx de betere optie te zijn.
Gebruikersavatar
Herder Alex²
Mountainbiker
Berichten: 952
Lid geworden op: za 02 jun 2007 18:56
Rijdt met: Specialized FSR Epic Comp 2007 - Fatboy Expert 2015 - Camber FSR Comp 2017

Re: Bkool trainer

Bericht door Herder Alex² »

Ik heb er ene gekregen voor mijne kerst. Ongevraagd dan nog :-D Het is de Pro, die connectie maakt via een ANT+ dongle die in de USB van de PC gaat. Ik wist dus niet op voorhand wat het ding kon maar ik ben volledig verkocht aan het fungehalte. Na het downloaden van een programma kan je starten. Dit is evenwel betalend (10€ per maand), maar ik heb 4 maand gratis gekregen. Gratis connecteren gaat ook, maar dan is de rittenkeuze beperkt tot 200 ritten of zo. Nu staan er 500.000 ritten op. Van over de ganse wereld. Wegtochten, mountainbiketochten, en pisterijden. Sindsdien heb ik al 11 ritten gereden. De animatie in 3D of in video is leuk. Er is een massa gegevens die op je afkomt (% hoogtemeters, km/u, afstand, watt, kadans, enz). Je kan met tientallen (100den) anderen tesamen dezelfde rit rijden. Je kan elkaar volgen en inhalen. Er is zelfs een podium en achteraf de rittenuitslag :-D . Een uurtje training is zo voorbij.
Als er nog mensen zijn die een account hebben en "vriend" willen worden met mij :wink:, klik mijn nicknaam 'Herder Alex2" maar aan. Dan kunnen we de ROC Altitude eens narijden die ik er op gezet heb 8-[
Gebruikersavatar
HIM-250
Mountainbiker
Berichten: 28
Lid geworden op: zo 04 jan 2004 20:45
Rijdt met: canyon grand canyon AL SLX 9.9

Re: Bkool trainer

Bericht door HIM-250 »

Herder, welk programma gebruik jij als ik vragen mag?
Gebruikersavatar
Herder Alex²
Mountainbiker
Berichten: 952
Lid geworden op: za 02 jun 2007 18:56
Rijdt met: Specialized FSR Epic Comp 2007 - Fatboy Expert 2015 - Camber FSR Comp 2017

Re: Bkool trainer

Bericht door Herder Alex² »

HIM-250 schreef:Herder, welk programma gebruik jij als ik vragen mag?
Het programma van Bkool zelf.
Staat links onderaan deze pagina : Bkool Simulator.
http://www.bkool.com/cycling-store" onclick="window.open(this.href);return false;

Is een free download.
Gewoon een accountje maken en je kan gratis meekijken naar de prestaties van de mensen die bezig zijn.
Gebruikersavatar
HIM-250
Mountainbiker
Berichten: 28
Lid geworden op: zo 04 jan 2004 20:45
Rijdt met: canyon grand canyon AL SLX 9.9

Re: Bkool trainer

Bericht door HIM-250 »

Ok bedankt voor de info, ik had nog niet door dat ze zelf een programma hadden :-)
Plaats reactie