Forumoverzicht Productinfo Sportvoeding, drank en training Verzuurde benen

Verzuurde benen

Meer info over hoe je best eet en drinkt, het gebruik van een hartslagmeter of spierstimulatietoestel, hier kan je ervoor terecht.

Moderators: Reflex, Angelo.

Bericht zo 03 dec 2017 09:14
Free_ltd Mountainbiker

Mijn bike: Trek X-Caliber 9 29" 2016
Bedoeling is eigenlijk om me wa droger te zetten. Zou qua vetpercentage onder de 20% willen geraken, waar dat nu nog 23,5% is. Mijn gewicht zit min of meer goed. Mss kilo’ke of 3’er terug af :-). Maar dan geraak ik nog niet inder die 20% (heb 77kg gewogen met 22% ver en met mijn 185cm kreeg ik het advies niet meer te zakken).

De ritten zondags zijn gewoon MTB’en waarbij ik ook soms int rood ga :-). In de winter tss de 35 en 50km afhankelijk van de tijd die sommigen in de groep hebben en hoe graag sommigen naar het stamcafé willen :-). (Ii probeer dit zoveel mogelijk te vermijden :-) )

Ik heb de tacx pas een 3-tal maanden, maar normaal gezien gaat deze in de zomer enkel maar gebruikt worden als het heel slecht weer is. Want meedtal gaan we door de week dan ook 2 x een uurke of 2 het bos in.

Wel toegeven dat ik nu de laatste 2 zondagen enorm goei benen had waarbij de rest ineens ni meer kon volgen. Zij denken dat het vooral aan den tacx ligt :-).

Bedoeling was dus eerst droger trainen en daarna schema’s te doen. Maar big niet gevonden in TTS4 hoe ge schema’s kunt downloaden. Op iPad gaat dat wel, maar die kan ik niet verbinden met den tacx omdat die maar enkel ANT heeft en geen BT.

Vorige

Keer terug naar Sportvoeding, drank en training