Wat zijn de beste handschoenen?

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
Gebruikersavatar
jeroenie
Mountainbiker
Berichten: 249
Lid geworden op: wo 04 aug 2010 23:16
Rijdt met: ziet er na ne rit redelijk vuil uit!

Bericht door jeroenie »

bij mij zitten er ook al gaatjes tussen de vingers, en op mijn handpalm komt de binnenstof los. maar ze houden mijn handen wel nog steeds lekker warm!
Free_ltd
Mountainbiker
Berichten: 1588
Lid geworden op: za 28 nov 2015 18:49
Rijdt met: Niner RKT 9 RDO ‘18

Re: Wat zijn de beste handschoenen?

Bericht door Free_ltd »

Zeer oud topic boven halen. Vorig jaar gewone handschoenen in den decatlon gekocht en af en toe kou vingers. Soms in de winter mijn snowboardhandschoenen aan.

Deze morgen gaan rijden en het vroor nog niet, maar damn kou vingertoppen gehad.

Dus aant rondzien voor echte winterhandschoenen van sealskinz. Zie dat ze gewone hebben en van die lobsters. Met snowboarden ook al wanten gehad en dat maakt een verschil met gewone met vingers. Maar met snowboarden maakt het niet uit, maar bij mtb'en wel.

Zijn lobsters te toen met mtb'en? Of toch handiger met alle vingers apart?
Gebruikersavatar
bartike
Mountainbiker
Berichten: 381
Lid geworden op: za 23 okt 2010 12:35
Rijdt met: karton/aluminium/ijzer

Re: Wat zijn de beste handschoenen?

Bericht door bartike »

http://www.endurasport.com/products/?Pr ... code=E0014" onclick="window.open(this.href);return false;


ik heb de deze nog geen koude vingers gehad in deze.
Free_ltd
Mountainbiker
Berichten: 1588
Lid geworden op: za 28 nov 2015 18:49
Rijdt met: Niner RKT 9 RDO ‘18

Re: Wat zijn de beste handschoenen?

Bericht door Free_ltd »

Ben er daarnet achter gekomen waarom ik deze keer koude vingers had en vorige winter als het kouder was, daar minder last van had :lol: Ik was al mijn snowboardspullen bijeen aan het zoeken en ineens kwamen daar nog een paar winterhandschoenen van B-Twin tevoorschijn. Dacht dat ik alleen handschoenen had met lange vingers en zonder, maar blijkbaar nog een derde paar voor in de winter :lol: Maar ik had die winterspullen apart gelegd omdat ik ze zo direct niet nodig had.

Dus volgende week nog eens testen dan met de winterhandschoenen.
Free_ltd
Mountainbiker
Berichten: 1588
Lid geworden op: za 28 nov 2015 18:49
Rijdt met: Niner RKT 9 RDO ‘18

Re: Wat zijn de beste handschoenen?

Bericht door Free_ltd »

Vandaag tijdens TT Vossem mogen voelen dat het echt tijd is voor goede winterhandschoenen :-). En was precies ni den enigste.

Maar om zomaar iets te kopen zie ik niet zitten. Ik wil 100% zekerheid hebben dat ze hun werk doen. Ik denk nog steeds aan lobsters, maar weet niet of dat handig is.
Plaats reactie