fietscomputer

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
Plaats reactie
maltje
Mountainbiker
Berichten: 1637
Lid geworden op: do 08 mei 2003 14:21

fietscomputer

Bericht door maltje »

Ik heb de bc1600 van sigma sport.
Ik zou willen weten wat naviplus en navimin is,dat staat niet exact in mijn boekje.
En hoe stel ik het in.Ik kan alleen navimin of naviplus instellen maar niet alle twee.
Gebruikersavatar
Justin
Mountainbiker
Berichten: 815
Lid geworden op: ma 12 jan 2004 17:55
Rijdt met: Scott Spark 910 2017 / Orbea Alma Carbon OMG 2013 / Cube LTD4 2004

Re: fietscomputer

Bericht door Justin »

maltje schreef:Ik heb de bc1600 van sigma sport.
Ik zou willen weten wat naviplus en navimin is,dat staat niet exact in mijn boekje.
En hoe stel ik het in.Ik kan alleen navimin of naviplus instellen maar niet alle twee.
Stuur anders eens een mailtje via www.sigmasport.com. :wink:
Gebruikersavatar
Mommen
Mountainbiker
Berichten: 84
Lid geworden op: zo 22 feb 2004 18:20
Rijdt met: Specialized S-works HT 2005 XTR XT
Contacteer:

Bericht door Mommen »

Hier staat wat info ( http://www.sigmasport.com/media/produkt ... bc1600.pdf ), maar dit is waarschijnlijk uw instructieboekje :D staat iets in van naviplus. Ik zou er zelf aan moeten prullen om het in te stellen, met woorden kan ik het nie :) .

Misschien dat anderen via het instructieboek u kunnen helpen

mazzel
Gebruikersavatar
Justin
Mountainbiker
Berichten: 815
Lid geworden op: ma 12 jan 2004 17:55
Rijdt met: Scott Spark 910 2017 / Orbea Alma Carbon OMG 2013 / Cube LTD4 2004

Bericht door Justin »

Xtreme schreef:Hier staat wat info ( http://www.sigmasport.com/media/produkt ... bc1600.pdf ), maar dit is waarschijnlijk uw instructieboekje :D staat iets in van naviplus. Ik zou er zelf aan moeten prullen om het in te stellen, met woorden kan ik het nie :) .

Misschien dat anderen via het instructieboek u kunnen helpen

mazzel
Ik had juist hetzelfde gevonden.
Voor zover ik eruit kan afleiden, heeft het ofwel iets te maken met het wisselen tussen fiets1 en fiets2, ofwel iets in verband met totaal km's en dagtrip km's.
Het is inderdaad niet echt duidelijk. :-?
Japs
Mountainbiker
Berichten: 376
Lid geworden op: zo 30 jun 2002 02:00

Bericht door Japs »

Eigenlijk heel simpel. Bij Naviplus tellen je km's op. Bij Navimin tellen ze af. Als je bvb nog 20km moet rijden, dan stel je dat in op 20km en dan telt die terug tot 0. Zie niet echt het nut ervan in, maar goed. Wel handig dat je met die optie je km's kan instellen. Stel je rijdt met een roadbook en je rijdt een stuk verkeerd. Dan kan je je km's terug instellen volgens de kmstand van het roadbook.
Gebruikersavatar
GT
Mountainbiker
Berichten: 514
Lid geworden op: wo 12 feb 2003 20:56
Rijdt met: Thompson Grenada Deore XT 9

Bericht door GT »

Hoeveel euro hebben jullie die BC1600 betaald? Ik heb gisteren een oud stukje krant gevonden, en daarin stond de BC1600 in reclame!! 34 euro in plaats van 76 euro!! Jammer genoeg weet ik niet in welke winkel het was, want dat was er afgescheurd. (het stond op de achterkant van een uit de krant gescheurd artikel, toevallig :wink: )
Flip FSR
Mountainbiker
Berichten: 3065
Lid geworden op: di 03 feb 2004 13:42

Bericht door Flip FSR »

Japs
Mountainbiker
Berichten: 376
Lid geworden op: zo 30 jun 2002 02:00

Bericht door Japs »

35 bij Barracuda
ANNEKE
Mountainbiker
Berichten: 40
Lid geworden op: ma 01 sep 2003 09:56
Rijdt met: Merida 96

Bericht door ANNEKE »

In de officiele prijslijst kost da € 31.95 Normaal wordt er verkocht aan iets goedkopere prijs
Gebruikersavatar
Justin
Mountainbiker
Berichten: 815
Lid geworden op: ma 12 jan 2004 17:55
Rijdt met: Scott Spark 910 2017 / Orbea Alma Carbon OMG 2013 / Cube LTD4 2004

Re: fietscomputer

Bericht door Justin »

maltje schreef:Ik heb de bc1600 van sigma sport.
Ik zou willen weten wat naviplus en navimin is,dat staat niet exact in mijn boekje.
En hoe stel ik het in.Ik kan alleen navimin of naviplus instellen maar niet alle twee.
Heb je ondertussen de oplossing gevonden ?
Ik in ieder geval wel :D .

Er staat op de site van Sigma Sports zelfs een pdf bestand met uitleg over het gebruik van NAVI PLUS en NAVI MIN.
Je gaat naar het model van jou computertje, daarna Instruction Manual, daarna Instruction, en daarna Trip Counter.
http://www.sigmasport.com/media/produkt ... e_teil.pdf

Lijkt me nog een leuke optie te zijn ook. :)
Mij lijkt die functie nog nuttiger voor het maken van road books of iets dergelijks.
Plaats reactie