hartslagmeters

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen

hartslagmeters

noodzaak
35
44%
geldverspilling
2
3%
handig speeltje
42
53%
 
Totaal aantal stemmen: 79

Gebruikersavatar
Black Phantom
Mountainbiker
Berichten: 499
Lid geworden op: ma 12 aug 2002 02:00
Rijdt met: Trek 4700
Contacteer:

Bericht door Black Phantom »

Gazellineke schreef:weet er toevallig iemand hoeveel die bij van eyck kosten in de winkel
Effe belle: 013/33.83.77 ?

ik heb geen aandelen bij Van Eyck noch bij Belgacom
Gazellineke
Mountainbiker
Berichten: 97
Lid geworden op: di 30 dec 2003 12:16

Bericht door Gazellineke »

mercikes zelle phantom,
denk da k int kort ga overwegen om te stoppe me zagen over hsm, k maak iedereen nog zot hier :colors: :bounce:
Gebruikersavatar
A d r i
Mountainbiker
Berichten: 3125
Lid geworden op: di 09 apr 2002 02:00
Rijdt met: titanium x 6 , carbon x 1
Contacteer:

Bericht door A d r i »

Troost u Gazelleke, we zijn hier al zot genoeg (enfin ikke toch :wink: )
Gazellineke
Mountainbiker
Berichten: 97
Lid geworden op: di 30 dec 2003 12:16

Bericht door Gazellineke »

ah, dan is de schade beperkt. dan heb ik nu een mooie verlossende mededeling te doen:...
ik denk dat ik een beetje besloten heb om mij bij van Eyck onlineshop ne sigmasport hsm pc 1600 aan te schaffen! =D>
grag de nodige commentaar op mijn keuze.
das goe voor een volgende poll: goe zot
uitstekende smaak
besteed u geld aan iets anders
gniffl :bounce:
Gazellineke
Mountainbiker
Berichten: 97
Lid geworden op: di 30 dec 2003 12:16

Bericht door Gazellineke »

ah, dan is de schade beperkt. dan heb ik nu een mooie verlossende mededeling te doen:...
ik denk dat ik een beetje besloten heb om mij bij van Eyck onlineshop ne sigmasport hsm pc 1600 aan te schaffen! =D>
graag de nodige commentaar op mijn keuze.
das goe voor een volgende poll: goe zot
uitstekende smaak
besteed u geld aan iets anders
gniffl :bounce:
Gebruikersavatar
bieste
Mountainbiker
Berichten: 613
Lid geworden op: za 07 dec 2002 10:56
Rijdt met: BULLS Coperhead 3 27.5"

Bericht door bieste »

Gazellineke schreef:ik denk dat ik een beetje besloten heb om mij bij van Eyck onlineshop ne sigmasport hsm pc 1600 aan te schaffen! =D>
graag de nodige commentaar op mijn keuze.
Ikzelf rij ook met de pc 1600, maar nog maar van dees weekend. Zaterdag tt en gisteren gaan spinnen. Ik heb er nog geen probs mee ondervonden. M'n gegevens in een excel-bestandje gezet om binnen paar weken eens te vergelijken. Er is wel weinig verschil met de pc 1300. Maar voor de 5€ minder heb ik toch voor het duurder model gekozen.
Wat u keuze van vaneyck betreft, ik betaalde 55€, bij vaneyck staat hij 44€ dacht ek, dus niet twijfelen.
En wat dat verschil betreft met polar, met zo'n prijsverschil moet er wel een beter produkt geboden worden. Maar als je alleen tt's rijdt, kan een sigma heus volstaan.
Gazellineke
Mountainbiker
Berichten: 97
Lid geworden op: di 30 dec 2003 12:16

Bericht door Gazellineke »

t is inderdaad alleen ma om wa rond te hobbele in herentals enzo en vanaf dees jaar misschien ook is nen tt dus... zou stom zijn om dan zoveel geld uit te geven he. en dieje 1600 heeft de meeste functies van alle sigma's. der zou alleen verschil zijn in die sportserie en in die topserie, iets me den borstband en t bandje van de horloge. bij de topserie zou die beter zijn ma 1600 is gewoon sport. hebt gij last ondervondenofzo me die borstband?

greetings :bounce:
Gebruikersavatar
spilliespeedy
Mountainbiker
Berichten: 79
Lid geworden op: zo 12 okt 2003 20:43
Rijdt met: gary fisher hoo koo e koo / specialized carve comp 29er

Bericht door spilliespeedy »

ik rij tevens ook met de sigma 1600 is goedkoop model maar voldoet aan al mijn eisen.

Borstband gaf nu geen signaal mee door, maar was gewoon pil veranderen en alles was terug in orde.
Ik gebruik hem zeer intensief vanaf augustus vorige jaar en alleen een platte batterij mee voorgehad.

Dus voor een goedkoop model mag ik zeggen kopen die boel
Gebruikersavatar
bieste
Mountainbiker
Berichten: 613
Lid geworden op: za 07 dec 2002 10:56
Rijdt met: BULLS Coperhead 3 27.5"

Bericht door bieste »

Gazellineke schreef:t is inderdaad alleen ma om wa rond te hobbele in herentals enzo en vanaf dees jaar misschien ook is nen tt dus... zou stom zijn om dan zoveel geld uit te geven he. en dieje 1600 heeft de meeste functies van alle sigma's. der zou alleen verschil zijn in die sportserie en in die topserie, iets me den borstband en t bandje van de horloge. bij de topserie zou die beter zijn ma 1600 is gewoon sport. hebt gij last ondervondenofzo me die borstband?

greetings :bounce:
Als ge de band goed natmaakt zoals voorgeschreven is er geen enkel probleem. Ik had in het verleden veel problemen met het doorgeven van band naar horloge (polar - 10j geleden, en die van den aldi vorig jaar). Ik heb er natuurlijk nog maar 3u mee gereden. Maar een batterij vervangen moet in ieder toestel denk ik, 50€ of 250€. Pil plat is pil plat.
Gebruikersavatar
Ward #3
Mountainbiker
Berichten: 270
Lid geworden op: do 09 okt 2003 21:50
Rijdt met: Kona King Kahuna RockShox RS-1

Bericht door Ward #3 »

Ik gaan ook voor de pc 1600 bij van eyk denk ik. Er staat een mooie demo op de site van sigma http://www.sigmasport.com waar je als het ware op alle knopjes kunt duwen. Dit heeft me overtuigd.
We moeten een beetje afstappen van hsm die 100 € duurder zijn met dezelfde functies (sigmasport pc 1600 <-->polar A5)[/url]
Plaats reactie