bedrukking

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
Gebruikersavatar
carl hungus
Mountainbiker
Berichten: 161
Lid geworden op: wo 07 jan 2004 14:25
Rijdt met: merida matts tfs 900 magura

Bericht door carl hungus »

heb nog eens geïnformeerd waar ik weet dat ze dat kunnen. en inderdaad … wielertruitjes is een probleem :( . dat wordt daar blijkbaar ook met warmte opgeperst en kan dus bijgevolg niet met synthetisch gerief.

moest je toch voor iets katoen gaan: 4,9€ per A4 en 7,5€ per A3.

veel succes!
Gebruikersavatar
Black Phantom
Mountainbiker
Berichten: 499
Lid geworden op: ma 12 aug 2002 02:00
Rijdt met: Trek 4700
Contacteer:

Bericht door Black Phantom »

Dat speciaal papier noemen ze transferpapier. Het is een soort van vlies dat je bij wijze van strijken vastkleefd op de kledij.
Maar dat trekt op niks hoor!!! [-X
Ik heb dat al eens gebruikt om een T-shirt te bedrukken.(voor éénmalig gebruik).
- 1 ste T-shirt naar de knoppen gekregen: net ietske te lang gestreken, en dan verschrompelt dat transferpapier. #-o
- de opgestreken bedrukking rekt niet en scheurt heel makkelijk (wanneer je het T-shirt aantrekt bijvoorbeeld)
- na 1 keer wassen was er al heel wat van de bedrukking verdwenen.
- eens er een hoekske van de bedrukking lost, volgt de rest ook heel snel
- vanwege het strijken is het niet toepasbaar op synthetische stoffen.
- ...
ik kan zo nog efkes doorgaan ... afblijven van die handel!!!

Breng toch gewoon een JPEGske binnen in een copycenter en enkele dagen later heb je een mooi T-shirtje dat wel enkele keren wassen doorstaat. (in Nijlen -> kopie X aan de kerk doet dit)
Gebruikersavatar
Heinz
Mountainbiker
Berichten: 369
Lid geworden op: za 19 okt 2002 19:06

Bericht door Heinz »

Black Phantom schreef:Dat speciaal papier noemen ze transferpapier. Het is een soort van vlies dat je bij wijze van strijken vastkleefd op de kledij.
Maar dat trekt op niks hoor!!! [-X
Ik heb dat al eens gebruikt om een T-shirt te bedrukken.(voor éénmalig gebruik).
- 1 ste T-shirt naar de knoppen gekregen: net ietske te lang gestreken, en dan verschrompelt dat transferpapier. #-o
- de opgestreken bedrukking rekt niet en scheurt heel makkelijk (wanneer je het T-shirt aantrekt bijvoorbeeld)
- na 1 keer wassen was er al heel wat van de bedrukking verdwenen.
- eens er een hoekske van de bedrukking lost, volgt de rest ook heel snel
- vanwege het strijken is het niet toepasbaar op synthetische stoffen.
- ...
ik kan zo nog efkes doorgaan ... afblijven van die handel!!!

Breng toch gewoon een JPEGske binnen in een copycenter en enkele dagen later heb je een mooi T-shirtje dat wel enkele keren wassen doorstaat. (in Nijlen -> kopie X aan de kerk doet dit)
Das ook mijn mening, heb dit al verschillende keren gedaan op T-shirts, en dat is wel goed voor éénmalig gebruik, maar voor de rest is dat niet echt duurzaam hoor! #-o
Gebruikersavatar
Yakke
Mountainbiker
Berichten: 1540
Lid geworden op: za 09 mar 2002 02:00
Rijdt met: ne goeie!
Contacteer:

Bericht door Yakke »

Black Phantom schreef:Maar dat trekt op niks hoor!!! [-X
Ik heb dat al eens gebruikt om een T-shirt te bedrukken.(voor éénmalig gebruik).
- 1 ste T-shirt naar de knoppen gekregen: net ietske te lang gestreken, en dan verschrompelt dat transferpapier. #-o
- de opgestreken bedrukking rekt niet en scheurt heel makkelijk (wanneer je het T-shirt aantrekt bijvoorbeeld)
- na 1 keer wassen was er al heel wat van de bedrukking verdwenen.
- eens er een hoekske van de bedrukking lost, volgt de rest ook heel snel
- vanwege het strijken is het niet toepasbaar op synthetische stoffen.
- ...
ik kan zo nog efkes doorgaan ... afblijven van die handel!!!
Ik dacht al dat het er iets te veelbelovend uitzag.
Die transfers gebruikt men ook in de zeefdruk, maar dan uiteraard met zeefdrukinkt, die natuurlijk een heel degelijke bedrukking geeft.
Het zou dan ook heel onwaarschijnlijk zijn mocht inkt-jet inkt zeefdrukinkt evenaren.
Gebruikersavatar
fiete R-vrouw2
Mountainbiker
Berichten: 199
Lid geworden op: di 10 feb 2004 11:00
Rijdt met: bossue sport/magura hs33/manitou axel

Bericht door fiete R-vrouw2 »

ik las al u vragen over de bedrukte(of nog nie bedrukte truitjes)
vorige zomer liet ik een voetbaltruitje bedrukken voor mijn zoon met zijn eigen naam erop ik ging daarvoor langs bij een zaak die alle logo's op camionetten zet en autoos enzo!!!!
het koste me 15 euro!!!!!!dus snel naar de dichtste winkel of zaak in u buurt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(met eigen truitje tuurlijk voor hen is dit een makkie
djambo
Mountainbiker
Berichten: 193
Lid geworden op: vr 08 mar 2002 02:00
Rijdt met: c'd

Bericht door djambo »

ik heb vorige zomer een aantal wielertruikes voorzien van naam en logo door middel van een uitprint op speciaal papier (HP ) en dan opstrijken....

Het is dus wel degelijk mogelijk en het resultaat doorstaat nu al vele wasmachinebeurten.

Enkele opmerkingen :

- je kan enkel op een truitje van lichte of felle kleur, een donkere kleur zetten, op een donker truitje geeft het niets omdat de opgestreken kleuren niet genoeg contrast geven,
- waar je opstrijkt verminder je de lucht- en vochtdoorlaatbaarheid van het truitje, grote oppervlaktes op buik of borst zijn dus niet echt aangenaam,
- het strijken vergt wat concentratie, maar bij dat HP papier zit een volledige handleiding..
- nu staat onze naam op de mouwkes, en de logo's op de zakjes achteraan én dat is best leuk ! =D>
Gazellineke
Mountainbiker
Berichten: 97
Lid geworden op: di 30 dec 2003 12:16

Bericht door Gazellineke »

fiete R-vrouw2 schreef:ik las al u vragen over de bedrukte(of nog nie bedrukte truitjes)
vorige zomer liet ik een voetbaltruitje bedrukken voor mijn zoon met zijn eigen naam erop ik ging daarvoor langs bij een zaak die alle logo's op camionetten zet en autoos enzo!!!!
het koste me 15 euro!!!!!!dus snel naar de dichtste winkel of zaak in u buurt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(met eigen truitje tuurlijk voor hen is dit een makkie
en dat werd er gewoon opgedrukt? kunt u mij misschien zeggen waar juist u dat hebt laten doen? dat is wel goed nieuws.
Gebruikersavatar
fiete R-vrouw2
Mountainbiker
Berichten: 199
Lid geworden op: di 10 feb 2004 11:00
Rijdt met: bossue sport/magura hs33/manitou axel

Bericht door fiete R-vrouw2 »

heb je geen logomakers bij u in de buurt? b.v die stickers maken voor u wagen reclame panelen of vlaggen??,bij die mannen moet ge zijn!!!!!
ik woon in westvlaanderen ge vindt da ook in het antwerpse hoor!!!!
Plaats reactie