wind en waterdicht fietsshirt

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
Gebruikersavatar
bip bip
Mountainbiker
Berichten: 999
Lid geworden op: do 07 jun 2007 21:32
Rijdt met: Scott spark RC 29er,Scott scale 29er expert,Rigid 29er Chinees,Cervélo Aspero gravel

Re: wind en waterdicht fietsshirt

Bericht door bip bip »

inderdaad, aangename kennismaking, weer een forumlid waar ik nu een gezicht kan op plakken :-D .
De Gabba was in Echternach (gelukkig) niet echt nodig. Goed om te horen dat het truitje goed zweet opneemt, ook als het zoals gisteren beter weer was dan verwacht. Toch nog aanschaffen tegen de LCMT, al hoeft het daarom geen 4 dagen te gaan regenen :-D .

grt,
bip bip
Gebruikersavatar
prideandglory1891
Mountainbiker
Berichten: 3342
Lid geworden op: ma 07 jan 2008 21:52
Rijdt met: Niner EMD - Rocky Mountain Instinct 999MSL
Contacteer:

Re: wind en waterdicht fietsshirt

Bericht door prideandglory1891 »

TOPshirt.
Je blijft er warm in, je wordt niet nat en je krijgt niet koud.

Ik ben overtuigd.
Zijn broer met lange mouwen haal ik ook in huis!
Gebruikersavatar
prideandglory1891
Mountainbiker
Berichten: 3342
Lid geworden op: ma 07 jan 2008 21:52
Rijdt met: Niner EMD - Rocky Mountain Instinct 999MSL
Contacteer:

Re: wind en waterdicht fietsshirt

Bericht door prideandglory1891 »

Gans de voormiddag in de regen gereden. Overal kletsnat behalve alles wat de gabba bedekte.
Was maar goeie 10° en ondanks enkel de gabba en een craft ondertruitje geen kou gehad.

TOPSHIRT
Gebruikersavatar
whaleshark
Mountainbiker
Berichten: 679
Lid geworden op: ma 06 mei 2013 17:09
Rijdt met: ALu Cannondale F29, Carbon Vacorse, Stalen Ragley Big Wig en een oude alu fully Testarossem

Re: wind en waterdicht fietsshirt

Bericht door whaleshark »

Ik zal toch ook voor zoiets moeten kijken, als ik al de positieve commentaren lees...
Gebruikersavatar
prideandglory1891
Mountainbiker
Berichten: 3342
Lid geworden op: ma 07 jan 2008 21:52
Rijdt met: Niner EMD - Rocky Mountain Instinct 999MSL
Contacteer:

Re: wind en waterdicht fietsshirt

Bericht door prideandglory1891 »

whaleshark schreef:Ik zal toch ook voor zoiets moeten kijken, als ik al de positieve commentaren lees...
Ik ben er zodanig van overtuigd dat ik me tegen volgende winter ook de gabba met lange mouwen zal aanschaffen.

Ben wel benieuwd naar hun andere producten in het gamma: Broek, armstukken, beenstukken... Of die ook zo goed zijn.
Gebruikersavatar
J.E.
Mountainbiker
Berichten: 2413
Lid geworden op: di 01 jan 2008 21:52
Rijdt met: Oud verwrongen Duikbootijzer.

Re: wind en waterdicht fietsshirt

Bericht door J.E. »

prideandglory1891 schreef:
whaleshark schreef:Ik zal toch ook voor zoiets moeten kijken, als ik al de positieve commentaren lees...
Ik ben er zodanig van overtuigd dat ik me tegen volgende winter ook de gabba met lange mouwen zal aanschaffen.

Ben wel benieuwd naar hun andere producten in het gamma: Broek, armstukken, beenstukken... Of die ook zo goed zijn.
Hun arm en beenstukken zijn schitterend.

Heb ze nu wel terug is ingespoten met waterafstotend produktje. (na 10.000km)
Gebruikersavatar
pearl jam
Mountainbiker
Berichten: 522
Lid geworden op: ma 11 jun 2007 12:41
Rijdt met: Specialized - GT zaskar - TREK TOP FUEL

Re: wind en waterdicht fietsshirt

Bericht door pearl jam »

Er is nu ook de zomer uitvoerig vd gabba......de perfetto.
Iemand ervaring hiermee.

De gabba heb ik al een 2tal jaar en die is gewoon subliem. Al 2 winters de hel van Kasterlee hiermee afgewerkt.
Gebruikersavatar
i-Mac
Kerstman
Berichten: 1336
Lid geworden op: za 01 mei 2004 12:37

Re: wind en waterdicht fietsshirt

Bericht door i-Mac »

Ook een tevreden gebruiker van de Gabba trui/jas.

Wassen doe je best met deze producten : https://www.outdorado.com/nikwax-twin-p ... tr-300137/" onclick="window.open(this.href);return false;

Nadien wel even een tijdje in de droogkast. En neen, dat kan geen kwaad. Wel integendeel, wordt aangeraden door Castelli zelf.
Gebruikersavatar
freezy
Mountainbiker
Berichten: 2328
Lid geworden op: za 06 sep 2003 16:18
Rijdt met: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...

Re: wind en waterdicht fietsshirt

Bericht door freezy »

Ik had al de Gabba maar heb er nu nog de Sportful Fiandre Light No-rain bij. Vind deze nog een tikkeltje beter, de Gabba is bij temperaturen van 10° eigenlijk al te warm. De Sportful daarentegen droeg ik woensdag nog bij 21° ('s morgens frisjes bij de start, vandaar dat ik er mee vertrokken was), gewoon de rits wat open en het was perfect doenbaar.

Ik deed de Sportful ook al eens aan bij een woon-werkrit in 5° en regen, geen kou gehad.
Gebruikersavatar
spaghetti_2
Mountainbiker
Berichten: 1445
Lid geworden op: zo 15 nov 2009 15:52
Rijdt met: Scott Spark RC Pro 2020, Rose X-Lite

Re: wind en waterdicht fietsshirt

Bericht door spaghetti_2 »

Na bijna uitsluitend positieve commentaren gelezen te hebben heb ik zopas de parentini mossa en mossa2 (winter) besteld. De eerst is op komst, de 2e is al binnen maar die is iets te warm om nu te testen. Ik ben benieuwd.
Plaats reactie