wind en waterdicht fietsshirt

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
Gebruikersavatar
bip bip
Mountainbiker
Berichten: 999
Lid geworden op: do 07 jun 2007 21:32
Rijdt met: Scott spark RC 29er,Scott scale 29er expert,Rigid 29er Chinees,Cervélo Aspero gravel

Re: wind en waterdicht fietsshirt

Bericht door bip bip »

Nog altijd zeer tevreden van de Gabba, net als van de Vermarc Zero Aqua trouwens. Ondertussen is het aanbod in dergelijke shirts nog wat groter geworden. Bij Northwave is de Extreme H2O qua looks in ieder geval geslaagd . Iemand die deze al in z'n bezit en getest heeft?

grt,
bip bip
Gebruikersavatar
spaghetti_2
Mountainbiker
Berichten: 1445
Lid geworden op: zo 15 nov 2009 15:52
Rijdt met: Scott Spark RC Pro 2020, Rose X-Lite

Re: wind en waterdicht fietsshirt

Bericht door spaghetti_2 »

Ik ben ontzettend tevreden van de Parentini Mossa. Ik heb zowel de wintervest (mossa 2) als de gewone vest. Ze houden alles buiten (koude, wind, modder, regen) en kunnen toch je temperatuur goed onder controle houden. In tegenstelling tot de gabba zijn ze effectief waterdicht ipv waterafstotend en daarom kan je ook gewoon wassen. Ik ben aan het overwegen om het Mossa shirt met korte mouwen te bestellen voor mtb wedstrijden in gure/modderige omstandigheden. Enige nadeel: ze zijn moeilijk te vinden. Ikzelf heb de mossa 2 rechtstreek bij de belgische importeur besteld (codagex denk ik) en de gewone mossa vest heb ik op een Letse webshop besteld.. Ze zijn ook niet goedkoop (ca 120-160 eu) maar voor mij absoluut hun geld waard.
Plaats reactie