Forumoverzicht Productinfo Kleding en accessoires wie heeft welke winter handschoenen

wie heeft welke winter handschoenen

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen

Moderators: Reflex, Angelo., Test team

Free_ltd Mountainbiker

Mijn bike: Trek X-Caliber 9 29" 2016
joske77 schreef:
ik heb sealskins en die vind ik het beste, voordien heb ik handschoenen van PRO gehad.
die waren ook goed (en ook goed waterdicht) maar die hadden een binnenhandschoen, en als die uit de was kwamen kreeg je je handen er niet goed in...

De sealskins hebben dit niet en kan je dus veel vlotter aandoen, als je bv stopt bij een bevoorrading ofzo...

Welk type van Sealskin?
Winter staat er weer aan te komen en wil deze winter af van koude vingers en tenen. De NW Celcius Artic 2 heb ik net besteld voor de tenen. Nu nog de vingers. Heb Sealskinz, Grib Grab en NW in mijn hoofd, maar welke types dan?

Tot nu toe had ik de winterhandschoenen van de decathlon die goed zijn voor 10km en dan wisselde ik met de Level snowboardhandschoenen. Die laatste weeken perfect, maar zijn groot en log.
Laatst bijgewerkt door Free_ltd op ma 04 dec 2017 23:51, in totaal 1 keer bewerkt.

Free_ltd Mountainbiker

De vraag mss te vroeg gevraagd en wachten tot de winter? :lol: :lol: :lol:

dennisVO Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Canyon Nerve
ik heb de GripGrab Windster, gekocht in de AS Adventure.

https://www.gripgrab.com/products/windster

Jan Scheveneels Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Radon 29''
Wel, ik HAD er goede. Maar op 3 minuten (telefoongesprek) op de TT van Scherpenheuvel dd26/11/2017 was ik ze kwijt.
Aan degene die mijn lederen winterhandschoenen van het merk SCOTT gevonden heeft: ik heb die heel graag terug. Omwille van een telefoongesprek even uitgedaan en op het infobord naast inkomdeur gelegd om 8hr39. Om 8hr42 weg. ](*,) ](*,) ](*,) De eerlijke vinder zal beloond worden met een goede fles wijn mits hij ze mij terugbezorgd!!! Kwestie dat ik terug kan genieten van winterse tochten zonder afgevroren vingers. Alvast bedankt voor het begrip.

Free_ltd Mountainbiker

Dus maw het waren er goei? En hopelijk vindt ge ze terug.

Zelf nog steeds op zoek naar zeer goede handschoenen waar ik zeker gene kou in ga krijgen. Heb nu de meest thermische van de decathlon en afgelopen zondag was het eerste uur mijn vingers toch ijskoud. Nog 2°C eraf en ik heb een probleem. Ik los dat in de winter meestal op door mijn Level snowboardhandschoenen aan te doen, maar ik zou het toch liefst gescheiden willen houden :lol:

bip bip Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: GT zaskar 100 29er,Scott scale 29er expert,Rigid 29er Chinees,Colnago baanslet
als je echt een koukleum bent: grip grab nordic

Erik.B Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: BMC Teamelite 01, massini custom

rubber-12 Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Véél beter dan het ventje erop.
Electrisch verwarmde van Gerbing :-D :oops:

Vorige

Keer terug naar Kleding en accessoires