Tommeke Boonen eindelijk Belgisch kampioen!

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.

Mag Tommeke 'Cokeman' Boonen van jou nr de tour nu hij BK geworden is?

Boonen voor groen, nooit aan getwijfeld!
19
16%
Natuurlijk moet de Belgische kampioen naar de Tour!
26
22%
Van mij mag hij maar onder bepaalde voorwaarden!
1
1%
Daar oordeel in niet over.
12
10%
Neen, hij moet gestraft worden voor zijn daden.
8
7%
Nooit van mijn leven, dergelijke personen verdienen het niet mee te rijden in de Tour!
8
7%
Laat Boonen maar meerijden en zet mss eens al die 'dopingzondenaars' uit de Tour! Dat is pas respect tonen voor de sport!
43
37%
 
Totaal aantal stemmen: 117

Gebruikersavatar
Lampion
Mountainbiker
Berichten: 412
Lid geworden op: do 16 apr 2009 16:19
Rijdt met: Cube Elite 29 2012 / Trek Fuel EX6.5 2008/ Giant Yucon 2006
Contacteer:

Tommeke Boonen eindelijk Belgisch kampioen!

Bericht door Lampion »

Voor de wielerliefhebbers onder ons die gisteren toch het BK zouden gemist hebben en vandaag nog geen radio zouden gehoord hebben en nog geen krant gezien hebben; Tom Boonen is Belgisch kampioen geworden op de baan!

Meer dan verdiend naar mijn mening! Nu nog Tommeke naar den Tour en tis in orde!
Gebruikersavatar
Hubertje
Mountainbiker
Berichten: 10986
Lid geworden op: di 22 mar 2005 14:06
Rijdt met: in de maak..
Contacteer:

Bericht door Hubertje »

Hij krijgt hoe langer hoe meer ne lelijke wielrennerskop.
Verder mag hij van mij gerust naar de toer, en graag int groen, tis nen belg he, maar ik oordeel niet.
Gebruikersavatar
FantaDHrider
Mountainbiker
Berichten: 2322
Lid geworden op: wo 25 okt 2006 22:34

Bericht door FantaDHrider »

pfff dat ie nu BK is zegt nog niet dat ie op eens de tour mag rijden.
Gebruikersavatar
Lampion
Mountainbiker
Berichten: 412
Lid geworden op: do 16 apr 2009 16:19
Rijdt met: Cube Elite 29 2012 / Trek Fuel EX6.5 2008/ Giant Yucon 2006
Contacteer:

Bericht door Lampion »

fantaman schreef:pfff dat ie nu BK is zegt nog niet dat ie op eens de tour mag rijden.
Dus jij vindt dat Boonen niet mag meedoen omdat hij eens een lijntje coke gebruikt heeft op een feestje, maar dat zo ongeveer 35% van de starters in de Tour ooit al gepakt is op doping, sommigen zelf herhaaldelijk, stoort je niet?

@ Hubertje, hij krijgt inderdaad zo nen kop à la 'Merckx' en 'De Vlaminck' hahaha
Gebruikersavatar
BASSMAN
Mountainbiker
Berichten: 2741
Lid geworden op: do 18 okt 2007 22:33
Rijdt met: TREK 8500 '9 & '11- CUBE analog '8 - GIANT tcr1 '11 - CKT 369 '15 - Giant propel advance 1 '17
Contacteer:

Bericht door BASSMAN »

Het gevaar met boonen erbij is,dat als hij eens moet niesten,het hele peleton onder de doop zit. :lol:
zero
Mountainbiker
Berichten: 310
Lid geworden op: di 10 jun 2008 20:42
Rijdt met: GT Zaskar

Bericht door zero »

Lampion schreef:
fantaman schreef:pfff dat ie nu BK is zegt nog niet dat ie op eens de tour mag rijden.
Dus jij vindt dat Boonen niet mag meedoen omdat hij eens een lijntje coke gebruikt heeft op een feestje, maar dat zo ongeveer 35% van de starters in de Tour ooit al gepakt is op doping, sommigen zelf herhaaldelijk, stoort je niet?

@ Hubertje, hij krijgt inderdaad zo nen kop à la 'Merckx' en 'De Vlaminck' hahaha
ik persoonlijk zie ook niet het verband tussen BK en de tour rijden.
het maakt toch niet uit dat boonen BK is geworden, wat verandert dat aan de zaak?

hijzelf zal wel een mentale booste gekregen hebben, maar voor de rechtbank zal dat niets veranderen denk ik.

voor de de duidelijkheid, ik vind ook dat boonen naar de tour mag, anderzijds vind ik ook dat veel mensen (ploeg, bond) het hem nog al makkelijk vergeven. het is al de 3de keer, dus mij maak je niet wijs dat hij per ongeluk cocaine heeft ingenome of dat iemand iets in zijn dranke je heeft gedaan. hij heeft gebruikt, en hij zou veel meer respect krijgen als hij dat gewoon toegaf.
Gebruikersavatar
Lampion
Mountainbiker
Berichten: 412
Lid geworden op: do 16 apr 2009 16:19
Rijdt met: Cube Elite 29 2012 / Trek Fuel EX6.5 2008/ Giant Yucon 2006
Contacteer:

Bericht door Lampion »

Ik zeg ook niet dat er noodzakelijkerwijs een verband moet zijn tussen BK worden en de Tour meerijden, maar ik vind wel dat hij heel zwaar vervolgd wordt voor iets wat eigenlijk zelfs niet op de verboden lijst staat en buiten competitie gebeurde ivm al die gasten die al (herhaaldelijk) op doping gepakt zijn en al degene die zich al jaren doperen en nog nooit gepakt zijn!
geronimov
Mountainbiker
Berichten: 55
Lid geworden op: zo 07 jun 2009 18:59
Rijdt met: Cube Ltd Pro

Bericht door geronimov »

Lampion schreef:niet op de verboden lijst staat en buiten competitie!
=D> =D> =D>

groot gelijk! dat ze hem straffen voor cocaïnegebruik...logisch, gelijk welke andere burger die cocaïne neemt wordt ook gestraft, waarom hem dan niet?

dat ze hem daarvoor de tour ontzeggen...niet logisch!had tom een fransman geweest met achternaam Virenque...zouden ze hem dan ook de tour afnemen??
Gebruikersavatar
Lampion
Mountainbiker
Berichten: 412
Lid geworden op: do 16 apr 2009 16:19
Rijdt met: Cube Elite 29 2012 / Trek Fuel EX6.5 2008/ Giant Yucon 2006
Contacteer:

Bericht door Lampion »

geronimov schreef:
Lampion schreef:niet op de verboden lijst staat en buiten competitie!
=D> =D> =D>

groot gelijk! dat ze hem straffen voor cocaïnegebruik...logisch, gelijk welke andere burger die cocaïne neemt wordt ook gestraft, waarom hem dan niet?

dat ze hem daarvoor de tour ontzeggen...niet logisch!had tom een fransman geweest met achternaam Virenque...zouden ze hem dan ook de tour afnemen??
1 hij kan zelfs niet gestraft worden voor gebruik omdat hij niet door de politie gepakt is maar wel door een on-officiële instantie. Bij de politie is het zelfs zo dat er enkel een pv kan opgemaakt worden voor gebruik in het verleden als er geen sprake is van intoxicatie door recent gebruik en geen bezit vastgesteld wordt.

2 geen enkele Fransman zou ooit de Tour geweigerd worden! Hoeveel gedopeerde Fransen staan er trouwens dit jaar weer aan de start?
Gebruikersavatar
BramDR
Mountainbiker
Berichten: 2480
Lid geworden op: za 31 mei 2008 10:12
Rijdt met: niner air 9 raw, cannondale taurine, ridley noah team, Ridley helium, wtp justice, scott voltage v
Contacteer:

Bericht door BramDR »

Morge zulle we het wete [-o< [-o< [-o<
Plaats reactie