Snowboard vakantie solden oostenrijk

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
den wakkere bakker gits
Mountainbiker
Berichten: 2120
Lid geworden op: do 03 aug 2006 13:06
Rijdt met: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty
Contacteer:

Snowboard vakantie solden oostenrijk

Bericht door den wakkere bakker gits »

Ik vertrek van 12 feb. tot 20 feb.2007 op vakantie naar solden oostenrijk met nog een vriend. :bounce:

Nu vroeg ik mij af of er nog forumleden aldaar zullen zijn, om eventueel eens af te spreken in één van de aprés hutten :drunk: :drunk: :drunk: of misschien op de piste zelf om een dagje tesamen door te brengen =P~

Greetz den bakker :^o
Laat maar iets weten [-o<

Graag een beetje info van kenners over gebied ook is mijn eerste keer naar daar [-o< [-o<
frigorist
Mountainbiker
Berichten: 79
Lid geworden op: vr 06 jan 2006 13:24
Rijdt met: scott

Bericht door frigorist »

Heel goed boarden daar, zalige apres!
voor boardpark moet je niet naar solden gaan.
Veel warme kleren meepakken kan daar belachelijk koud zijn.

Veel goeie apres, mischien is in de rodelhut gaan piepen :wink:
Gebruikersavatar
Steven vd Eynde
Mountainbiker
Berichten: 2896
Lid geworden op: di 02 jan 2007 18:19
Rijdt met: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III
Contacteer:

Bericht door Steven vd Eynde »

:drunk: den 'Bierhimmel' is redelijk goed...allez, toch hetgeen wat ik er mij nog van herinner... :oops:
Gebruikersavatar
Riding Butcher
Mountainbiker
Berichten: 214
Lid geworden op: ma 04 sep 2006 20:15
Rijdt met: Ridley Tiger full LX

Bericht door Riding Butcher »

Waar moet ik dan mijn verse pistolekes gaan halen?????
Gebruikersavatar
den wakkere bakker gits
Mountainbiker
Berichten: 2120
Lid geworden op: do 03 aug 2006 13:06
Rijdt met: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty
Contacteer:

Bericht door den wakkere bakker gits »

voor één keer is het men klanten toegestaan om elders hun kracht voer te halen :lol: :wink:

toch bedankt voor het vertrouwen alhoewel ik nie weet wie da ge zijt =D> moet zijn da ge ze graag eet als ge begint te panikeren :bounce: :bounce: :bounce:
Plaats reactie