30 ... Iedereen moet het worden.. hoe vieren?

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
junior72
Mountainbiker
Berichten: 1178
Lid geworden op: zo 18 jan 2004 14:44
Rijdt met: Scott Spark 710 2016 - Scott Scale 730 2014

Bericht door junior72 »

Die van ons had toen ik dertig werd ( ondertussen al 4,5 jaar geleden )
ne barbeque ( ik verjaar in de zomer ) georganiseerd . Ik wist dat ze iets van plan was maar toen ik daar stopte kreeg ik toch ne krop in mijn keel . Mijn beste vrienden waren er en ze had zelfs mijn kamergenoten van het leger uitgenodigd na lang zoekwerk ( was dan ook al 11 jaar geleden dat ik die mannen gezien had.)
Als klap op de vuurpijl heeft ze op die dag de schoonste cadeau gegeven die ik me kon indenken .
Ne Specialized S-Works frame . Hier rijd ik nog steeds mee en moet ik nog steeds aan die dag denken .
Gebruikersavatar
nebraz
Mountainbiker
Berichten: 1797
Lid geworden op: wo 01 jun 2005 01:13
Rijdt met: Cannondale Rush Carbon Si 2
Contacteer:

Bericht door nebraz »

Ik stap tram3 op in augustus. Hou dus nog een plaatsje vrij.

Wij vieren dat traditiegetrouw met al de klasgenoten waarmee we op de lagere school hebben samengezeten.
Nostalgie verzekerd. Sommigen zal ik dan 10jaar niet meer gezien hebben.
Gebruikersavatar
Stalen Worm
Mountainbiker
Berichten: 2336
Lid geworden op: ma 29 mei 2006 22:45
Rijdt met: 2014 Specialized Epic Comp

Bericht door Stalen Worm »

Wij zaten op mijn 30ste verjaardag volop in de verbouwingen, mijn hoofd stond dus absoluut niet naar feesten door de tijdsdruk die er toch wel was, maar toen we om 7 uur iets gingen eten bij mijn schoonmoeder die hier 5 km vanaf woont, bleek daar de halve famillie, nen helen hoop vrienden en collega's te staan, ik kan u verzekeren dat de krop in de keel toch vrij groot is als je nietswetende binnenkomt.
Uiteindelijk is't een bescheiden feestje tot in de hele vroege uurtjes geworden, en is er de dag erna niet veel meer verbouwd geweest, behalve dan de kater...
Gebruikersavatar
Rodenbach
Mountainbiker
Berichten: 481
Lid geworden op: di 31 okt 2006 16:22
Rijdt met: Granville Evo-R

Bericht door Rodenbach »

voor mijn 30ste verjaardag (enkele maanden geleden) een vliegtuigticketje retour naar macedonië gekregen om er m'n favo voetbalploeg te gaan aanmoedigen... heb de madam kort daarna ook wel een weekendje meegenomen naar limburg om het toch ook "samen" 'ns te vieren :wink:
Plaats reactie