Forum voor wegrenners?

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
triple XXXL
Mountainbiker
Berichten: 150
Lid geworden op: do 24 aug 2006 21:05
Rijdt met: Be one

Bericht door triple XXXL »

Vanaf juli verlang ik naar mijn mtb en in februari achter mijn koersfietske dus genieten van beiden ,
Tijdens vtt's zie je wel meer onverdraagzaamheid dan bij de wielertoeristen (maar daar kunnen ze met tien voorsteken ).
pegasus
Mountainbiker
Berichten: 14
Lid geworden op: ma 26 dec 2005 10:40
Rijdt met: scott pro racer

Bericht door pegasus »

meatball schreef:alleen de naam al (wielertoerist)niets voor mij mtb for ever :evil:
Ik doe aan beide en geniet zowel van mtb,als van op de weg te rijden en ja ook ik ben lid van www.wielertoerist.be =D>

nog een tip
leef en laat leven :-D
STUKA
Mountainbiker
Berichten: 140
Lid geworden op: za 27 aug 2005 23:39
Rijdt met: Vareza

Bericht door STUKA »

Ik deel de mening van Pegasus. =D>
Het één vind ik niet minder plezant dan het ander.
Gebruikersavatar
meatball
Mountainbiker
Berichten: 283
Lid geworden op: do 30 mar 2006 20:41
Rijdt met: koga miyata x runner

Bericht door meatball »

pegasus schreef:
meatball schreef:alleen de naam al (wielertoerist)niets voor mij mtb for ever :evil:
Ik doe aan beide en geniet zowel van mtb,als van op de weg te rijden en ja ook ik ben lid van www.wielertoerist.be =D>

nog een tip
leef en laat leven :-D
ik heb nooit gezegt dat ze dood moesten he :wink:
maar ik heb geen enkel interesse voor wielertoeristen of tour de france achtige figuren, mtb for ever, voor mij dus
maar als ander zonodig wat op saaie fietspaadjes bejaarden de stuipen op het lijf willen jagen mij goed hoor :lol:
Gebruikersavatar
rombaft
Mountainbiker
Berichten: 1118
Lid geworden op: do 17 aug 2006 19:02
Rijdt met: Canyon 29'er, CUBE 26" fixed fork, Canyon ultimate CF 8,0

Bericht door rombaft »

meatball schreef:
pegasus schreef:
meatball schreef:alleen de naam al (wielertoerist)niets voor mij mtb for ever :evil:
Ik doe aan beide en geniet zowel van mtb,als van op de weg te rijden en ja ook ik ben lid van www.wielertoerist.be =D>

nog een tip
leef en laat leven :-D
ik heb nooit gezegt dat ze dood moesten he :wink:
maar ik heb geen enkel interesse voor wielertoeristen of tour de france achtige figuren, mtb for ever, voor mij dus
maar als ander zonodig wat op saaie fietspaadjes bejaarden de stuipen op het lijf willen jagen mij goed hoor :lol:
geen wonder dat wielertoeristen je niet interesseren, je hebt er gewoon een verkeerd gedacht van, een cyclo heeft wel wat anders in zijn mars hoor dan saaie paadjes,
wat dacht je van 1000-1500 hoogtemeters op een ritje, hellingen tot 18%, afdalen tegen 60-80 Km/u , soms kapot zitten en weten dat je nog 50 km moet 8) enz....
ook mede door de lange afstanden (voor mijn part 100-150km) zie je ook nog wel eens iets, op zo'n afstand kun je al een stukje Belgie zien en Belgie heeft hele mooie plekjes hoor .

nu ja ieder zijn goesting, als het u niet interesseerd , geen probleem en daar zit het hem ook nog een beetje, ik heb nog geen ene wielertoerist horen zeggen van de MTB'ers dat het dit en dat zijn, echter omgekeerd hoor je veel van de MTB'ers dat wielretoeristen baanjanetten zijn, hun op de zenuwen werken, als er een MTB'er tijdens een VTT toch niet 100% hun goesting doet zal het wel een baanjanet zijn.

Begrijp je wat ik bedoel ?
Willy D
Mountainbiker
Berichten: 1586
Lid geworden op: di 07 okt 2003 15:41

Bericht door Willy D »

Qube schreef:
Wat valt daar nu te lezen
...een pak minder gezever als hier soms :roll:
=D> =D> =D>
The OM
Mountainbiker
Berichten: 901
Lid geworden op: di 13 jun 2006 13:49
Rijdt met: Trek 4300

Bericht door The OM »

Zever hoort er ook bij e :-D

(kijk maar naar de politiek :lol: )
pvandebe
Mountainbiker
Berichten: 2400
Lid geworden op: wo 17 mei 2006 21:18
Rijdt met: Vanalles

Bericht door pvandebe »

rombaft schreef: geen wonder dat wielertoeristen je niet interesseren, je hebt er gewoon een verkeerd gedacht van, een cyclo heeft wel wat anders in zijn mars hoor dan saaie paadjes,
wat dacht je van 1000-1500 hoogtemeters op een ritje, hellingen tot 18%, afdalen tegen 60-80 Km/u , soms kapot zitten en weten dat je nog 50 km moet 8) enz....
ook mede door de lange afstanden (voor mijn part 100-150km) zie je ook nog wel eens iets, op zo'n afstand kun je al een stukje Belgie zien en Belgie heeft hele mooie plekjes hoor .

nu ja ieder zijn goesting, als het u niet interesseerd , geen probleem en daar zit het hem ook nog een beetje, ik heb nog geen ene wielertoerist horen zeggen van de MTB'ers dat het dit en dat zijn, echter omgekeerd hoor je veel van de MTB'ers dat wielretoeristen baanjanetten zijn, hun op de zenuwen werken, als er een MTB'er tijdens een VTT toch niet 100% hun goesting doet zal het wel een baanjanet zijn.

Begrijp je wat ik bedoel ?
Hoho Rombaft ;) Je hebt wel gelijk. Ik behoor tot beide groepen. Trainen met de MTB, zeg maar voor 95% (veel èh ?) op de weg waar wieler"toeristen" me meestal scheef bekijken en die andere 5% da zijn de MTB marathons die over de 100 km gaan..vliegen in 't veld zo snel als 'n recuperatierit op de baan.......Idd, op de forums zijn de MTB'ers precies meer bevooroordeeld dan de wielertoeristen, op de baan merk 'k weinig verschil. Eigenlijk wel verschil als je bekijkt wie je groet. Hoe ouder en hoe meer ervaring, je word gegroet.....Gewoon weer een levenswijsheid. Trouwens, die janetten die enkel TT's rijden op hun MTB, het zijn en blijven toch maar janetten èh ;) Hier zijn er ook een paar die zitten onnozel doen over TT's waar teveel baan inzit...Tja, zet die eens langs een downhiller en 't zijn ook janetten....


KEEP THE SPIRIT, KEEP BIKING !
Plaats reactie