tour de france

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Gebruikersavatar
Sjoerie
Mountainbiker
Berichten: 3527
Lid geworden op: wo 11 mei 2005 22:25
Rijdt met: Giant XTC Customized
Contacteer:

Bericht door Sjoerie »

bosse schreef:epo vermeerderd de rode bloedlichaampjes en daardoor krijg je een betere uithouding en kan je beter trainen enz , niet sneller rijden!
Rode bloedlichaampjes zorgen voor het transport van zuurstof naar de spieren. Zuurstof is nodig voor de verbranding. Meer rode bloedlichaampjes is een grotere aanvoer van zuurstof => betere verbranding. Dus waarom zou je daar niet sneller van rijden? Zeker als je er al 180km's op hebt zitten...
n biker
Mountainbiker
Berichten: 129
Lid geworden op: ma 12 nov 2007 20:22
Rijdt met: trek 6700

Bericht door n biker »

hebde de fiets van krauss(of zoiet) gezien vandaag. jawadde inplaats van 1 fiets had hij er direct 3
Gebruikersavatar
Rock Rider
Mountainbiker
Berichten: 2881
Lid geworden op: do 14 jul 2005 18:42
Rijdt met: Ritchey Swiss Cross

Bericht door Rock Rider »

Sjoerie schreef:
bosse schreef:epo vermeerderd de rode bloedlichaampjes en daardoor krijg je een betere uithouding en kan je beter trainen enz , niet sneller rijden!
Rode bloedlichaampjes zorgen voor het transport van zuurstof naar de spieren. Zuurstof is nodig voor de verbranding. Meer rode bloedlichaampjes is een grotere aanvoer van zuurstof => betere verbranding. Dus waarom zou je daar niet sneller van rijden? Zeker als je er al 180km's op hebt zitten...
inderdaad... Epo verhoogt je prestaties, zowel het uithoudingsvermogen alsook de snelheid... Er was wel ene reden waarom zowel Piepoli als Ricco plots sneller dan de rest nen berg opreden...
Misschien rij je niet sneller in het begin, maar na een heel aantal kilometers kan je sneller rijden dan dat je anders nog zou kunnen... Uithouding en snelheid dus... #-o
Gebruikersavatar
Rock Rider
Mountainbiker
Berichten: 2881
Lid geworden op: do 14 jul 2005 18:42
Rijdt met: Ritchey Swiss Cross

Bericht door Rock Rider »

n biker schreef:hebde de fiets van krauss(of zoiet) gezien vandaag. jawadde inplaats van 1 fiets had hij er direct 3
Wat betreft dienen bike... Da was nu eens een echte vliegmachien se... :lol:
Gebruikersavatar
jerre1
Mountainbiker
Berichten: 609
Lid geworden op: zo 13 mei 2007 12:40
Rijdt met: scott scale 20

Bericht door jerre1 »

Rock Rider schreef:
n biker schreef:hebde de fiets van krauss(of zoiet) gezien vandaag. jawadde inplaats van 1 fiets had hij er direct 3
Wat betreft dienen bike... Da was nu eens een echte vliegmachien se... :lol:
zonde van al da carbon :lol:
Gebruikersavatar
kenny
Mountainbiker
Berichten: 3461
Lid geworden op: do 26 feb 2004 23:19

Bericht door kenny »

Bovendien niet vergeten dat sommige amateurs leven gelijk profs :roll:
Handige Harry
Mountainbiker
Berichten: 415
Lid geworden op: zo 08 okt 2006 12:58
Rijdt met: mountainbike

Bericht door Handige Harry »

jaja jongen ik rij al 40 jaar met steunwieltjes omdat ik niet zonder kan rijden
ge moet me niks meer komen vertellen hoe het in elkaar zit hoor!
Gebruikersavatar
Hemd
Mountainbiker
Berichten: 2385
Lid geworden op: di 21 mar 2006 22:34
Rijdt met: Vanalles e bekke

Bericht door Hemd »

Ik rijd ook wel eens ne marathon en ne chrono. En mijn gemiddelde is een pak lager dan de eerste(en ver daarachter). So ? i don't give a fuck of er iemand doping pakt of niet. Ieder zijn eigen keuze. Ik haat regeltjes.
Dat mensen zich daaromtrent zich zo druk kunnen maken.
Bovendien...Wat is doping ? (niet op antwoorden, dan komen we met 100 paginas niet toe)
Meer ga ik er niet over zeggen, heeft toch geen nut.
Gebruikersavatar
Rikske
Mountainbiker
Berichten: 1332
Lid geworden op: do 06 mei 2004 20:31
Rijdt met: Merida Mission Carbon Team, Reba Team, full XT //// Merida Matts Speed LX gold edition

Bericht door Rikske »

Herder Steven schreef:Ik geloof dat Ullrich er in zijn topjaren meer dan 50000 Euro aan spendeerde. Ik moet er al voor gaan bijlenen om me serieus te doperen...ofwel es e klapken doen me onzen baas; ik ga waarschijnlijk op het werk ook beter presteren; allez nog beter... :P
Ik loop op 't werk geregeld met een hele bak Aranesp spuitjes in mijn handen.
(ik werk in een ziekenhuis hé, niet bij een profploeg ofzo :wink: ).

Mijn huidig conditie-peil is wel het duidelijkste bewijs dat ik steeds alle spuitjes mooi aflever :roll: .
Gebruikersavatar
viperke
Mountainbiker
Berichten: 1212
Lid geworden op: ma 07 apr 2003 22:08
Rijdt met: Merida flx 5000
Contacteer:

Bericht door viperke »

Devolder stapt uit de toer :(
Plaats reactie