50 per uur saga

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Gebruikersavatar
prideandglory1891
Mountainbiker
Berichten: 3342
Lid geworden op: ma 07 jan 2008 21:52
Rijdt met: Niner EMD - Rocky Mountain Instinct 999MSL
Contacteer:

Re: 50 per uur saga

Bericht door prideandglory1891 »

De J.E. 't is ne keirel :lol:
Atommers, speciaal ras 8) :lol: 8) :lol:

En ik denk, als ge de RVV (oei mag da ni zeggen, da bestaat ni meer volgens hem) aan 30 gemiddeld kunt rijden, zoals hij, ge niet echt ne pannekoek zijt.
Op mtb gebied heeft hij ook wel al wat watertjes doorzwommen, ritjes waar ik een beetje jaloers op ben, vooral die bcbr :oops:

En 't is hier soms zo saai, een beetje animo mag wel hé (o)
Gebruikersavatar
Reflex
Mountainbiker
Berichten: 3159
Lid geworden op: za 08 jul 2006 23:21
Rijdt met: Trek Superfly 9.6 2016

Re: 50 per uur saga

Bericht door Reflex »

Dan zal hij lang 49.9 per uur kunnen rijden maar geen trap extra kunnen doen ;)

Nee even serieus ik ben zeker niet beter als een ander. Een sprintje trekken naar 50 per uur kan bijna iedere fietser.
Gebruikersavatar
Ghastly
Mountainbiker
Berichten: 291
Lid geworden op: vr 10 sep 2004 19:27
Rijdt met: On-One ScandAl 29'er

Re: 50 per uur saga

Bericht door Ghastly »

Afbeelding

Ternat-Asse net voor het centrum van Asse, maar ik zal me er binnekort eens op toeleggen (blokskes langs den denjer!) ;-)

http://www.strava.com/activities/195750246" onclick="window.open(this.href);return false;
N I C K
Mountainbiker
Berichten: 295
Lid geworden op: zo 18 apr 2004 17:58
Rijdt met: BMC TE02

Re: 50 per uur saga

Bericht door N I C K »

Reflex schreef:Dan zal hij lang 49.9 per uur kunnen rijden maar geen trap extra kunnen doen ;)

Nee even serieus ik ben zeker niet beter als een ander. Een sprintje trekken naar 50 per uur kan bijna iedere fietser.
Overschat je uw collega's niet wat ;). Dan moet je toch wat getraind zijn lijkt me. Ik denk dat zelfs de meeste toeristen die enkel hun weekendtochtje doen, dat met de koersfiets niet halen.

Stoefen met cijfertjes altijd leuk he. Hoe gaat de topicstarter eigenlijk controleren of het met de mtb is? Anders heb ik wel wat strava's aan +50km/h avg, over kasseien, bergop en grint zelfs.
Verder bepaalt de wind natuurlijk alles...
En je wil een percentage, zeker minder dan 1%. Om het te kunnen moet je toch regelmatig fietsen en die het kunnen doen het wrs zelden of nooit. Ik heb het voor zover ik weet nooit gedaan (toen ik nog conditie had was er geen gps) terwijl ik op smalle bandjes wel een paar km aan 50 kon rijden.
Gebruikersavatar
TaurineR
Mountainbiker
Berichten: 1916
Lid geworden op: za 16 jul 2005 23:28
Rijdt met: C. FSi

Re: 50 per uur saga

Bericht door TaurineR »

Ik heb het wel al gedaan: Tijdens de Marmotte, vanaf de top van de Galibier tot in Bourg dÓisans, dat is +-50km, en mijn snelheid was +50km/uur.
Ik moest dan wel soms in het wiel van een Baanwielrenner kruipen, want met mijne 44-11 draai ik zo zot als een koffiemolen.....
Telt dit ook mee? :P :P :P
Gebruikersavatar
eddy1
Mountainbiker
Berichten: 157
Lid geworden op: ma 09 jan 2006 21:13
Rijdt met: trek 8500

Re: 50 per uur saga

Bericht door eddy1 »

TaurineR schreef:Ik heb het wel al gedaan: Tijdens de Marmotte, vanaf de top van de Galibier tot in Bourg dÓisans, dat is +-50km, en mijn snelheid was +50km/uur.
Ik moest dan wel soms in het wiel van een Baanwielrenner kruipen, want met mijne 44-11 draai ik zo zot als een koffiemolen.....
Telt dit ook mee? :P :P :P
Natuurlijk telt dit niet. Als het andersom was geweest dan wel. :lol: :lol: :lol: :lol:
Gebruikersavatar
_alain_
Mountainbiker
Berichten: 5929
Lid geworden op: di 13 mar 2007 20:49
Rijdt met: ¿que?

Re: 50 per uur saga

Bericht door _alain_ »

Japie carbon schreef:50km/h aan tikken is toch niet zo een probleem?

Als je een beetje getraind ben dan is dat een eitje.
Als je dat kan op onze trails dan ben je de held van de eeuw.
Japie carbon
Mountainbiker
Berichten: 884
Lid geworden op: di 04 okt 2011 08:52
Rijdt met: Scott scale 29

Re: 50 per uur saga

Bericht door Japie carbon »

Wie heeft het hier over trails?? Het gaat er toch om of je die snelheid kan halen?
Gebruikersavatar
_alain_
Mountainbiker
Berichten: 5929
Lid geworden op: di 13 mar 2007 20:49
Rijdt met: ¿que?

Re: 50 per uur saga

Bericht door _alain_ »

Ach jee,
Ik was vergeten dat het weer lange tenen tijd is...

Je bent wel vet bom als je 50kmh kan trappen rechtdoor.
Zo beter?
Gebruikersavatar
J.E.
Mountainbiker
Berichten: 2413
Lid geworden op: di 01 jan 2008 21:52
Rijdt met: Oud verwrongen Duikbootijzer.

Re: 50 per uur saga

Bericht door J.E. »

Proficiat, ge zet de eerste die de 50 op een vlak terein net haalt/post (gedurende 0.2sec, mor toch) (o)

Je mag uw Cola light komen ophalen :lol:
Gesloten