Runtime errors

Vragen, opmerkingen, tips, ideeën,.... met betrekking tot de site kan je hier plaatsen.
Gebruikersavatar
LuckyIron
Mountainbiker
Berichten: 2062
Lid geworden op: vr 08 nov 2002 12:10
Rijdt met: Orbea OIZ marathon
Contacteer:

Bericht door LuckyIron »

Microsoft brengt niet voor niets deze patches en updates uit. Dus die eraf smijten lijkt me geen oplossing. Als Microshit dan toch ergens goed in is, dan is het in het uitbrengen van patches en updates #-o

@ivo : als je ad-aware opstart, doe je toch eerst een "check for updates now" ? Dit om de laatste spyware en anderen brol te detecteren.
Gebruikersavatar
phille
Mountainbiker
Berichten: 2003
Lid geworden op: do 01 jan 1970 02:00
Rijdt met: Bravo met het nieuwe forum !
Contacteer:

Bericht door phille »

LuckyIron schreef:Microsoft brengt niet voor niets deze patches en updates uit. Dus die eraf smijten lijkt me geen oplossing. Als Microshit dan toch ergens goed in is, dan is het in het uitbrengen van patches en updates #-o
Sorry hoor Lucky, maar das dus larie en apekool, laatst was er een patch om een patch te patchen, wij zijn goe bezig klonk het aldaar
En was jij geen Apple fan ?
@Ivo, haal je explorer er eens helemaal af en reinstall die handel eens ?
Gebruikersavatar
LuckyIron
Mountainbiker
Berichten: 2062
Lid geworden op: vr 08 nov 2002 12:10
Rijdt met: Orbea OIZ marathon
Contacteer:

Bericht door LuckyIron »

sorry als de ironie niet echt duidelijk was :drunk:

daarom ook het #-o achter de zin.

Ik ben zeker Apple fan. Als ik jullie bezig hoor, lach ik meestal wel in mijn binnenste. Maar ik probeer wel goede raad te geven, da's tenslotte mijn job.

Het ga jullie goed, Micro$oft-gebruikers :wink:
Gebruikersavatar
phille
Mountainbiker
Berichten: 2003
Lid geworden op: do 01 jan 1970 02:00
Rijdt met: Bravo met het nieuwe forum !
Contacteer:

Bericht door phille »

LuckyIron schreef:Maar ik probeer wel goede raad te geven, da's tenslotte mijn job.
Tis uw Jobs zulde bedoelen zeker :-)
mario
Mountainbiker
Berichten: 361
Lid geworden op: za 28 jun 2003 14:57
Rijdt met: CUBE LTD5
Contacteer:

Bericht door mario »

microshit,micro$oft...LOL, zijn er nog van die goeie?
Gast

Bericht door Gast »

LuckyIron schreef:Microsoft brengt niet voor niets deze patches en updates uit. Dus die eraf smijten lijkt me geen oplossing. Als Microshit dan toch ergens goed in is, dan is het in het uitbrengen van patches en updates #-o

@ivo : als je ad-aware opstart, doe je toch eerst een "check for updates now" ? Dit om de laatste spyware en anderen brol te detecteren.
Ja, dat weet ik, is bij mij steeds up to date. Zoals ik zei sinds 3/11 is er een nieuwe build versie van Ad Aware want de vorige wordt niet meer geupdated.
Gebruikersavatar
phille
Mountainbiker
Berichten: 2003
Lid geworden op: do 01 jan 1970 02:00
Rijdt met: Bravo met het nieuwe forum !
Contacteer:

Bericht door phille »

mario schreef:microshit,micro$oft...LOL, zijn er nog van die goeie?
Gooooooooogle LOOooOOL
Gast

Bericht door Gast »

phille schreef:
LuckyIron schreef:Microsoft brengt niet voor niets deze patches en updates uit. Dus die eraf smijten lijkt me geen oplossing. Als Microshit dan toch ergens goed in is, dan is het in het uitbrengen van patches en updates #-o
Sorry hoor Lucky, maar das dus larie en apekool, laatst was er een patch om een patch te patchen, wij zijn goe bezig klonk het aldaar
En was jij geen Apple fan ?
@Ivo, haal je explorer er eens helemaal af en reinstall die handel eens ?
Dat was dus mijn vraag, als ik eerst explorer delete kan ik toch niet meer op het net om de laatste versie te downloaden. Of bedoel je eerst deleten en dan terug de oude versie (wel 6.0) van de CDrom downloaden?
Gebruikersavatar
MaC'Red
Mountainbiker
Berichten: 4483
Lid geworden op: do 14 mar 2002 02:00
Rijdt met: Scott Spark RC team
Contacteer:

Bericht door MaC'Red »

en wat doet die ad-aware eigenlijk juist ?????


Gizmo 8)
Gebruikersavatar
LuckyIron
Mountainbiker
Berichten: 2062
Lid geworden op: vr 08 nov 2002 12:10
Rijdt met: Orbea OIZ marathon
Contacteer:

Bericht door LuckyIron »

Ad-aware haalt de spyware (Gator, Hotbar,...) en anderen brol (zoals tracking cookies) van uwe computer.

Je kan het soms zien als in Internet Explorer er een balk is bijgekomen, of dat je altijd op dezelfde startpagina terecht komt,...
Plaats reactie