Forumserver problemen

Vragen, opmerkingen, tips, ideeën,.... met betrekking tot de site kan je hier plaatsen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Reflex
Mountainbiker
Berichten: 3159
Lid geworden op: za 08 jul 2006 23:21
Rijdt met: Trek Superfly 9.6 2016

Forumserver problemen

Bericht door Reflex »

Onze excuses voor het ongemak, wij hebben gisteren en deze middag enkele problemen gehad met onze server en zijn daardoor moeilijk bereikbaar geweest. Ons team doet er alles aan om het probleem zo spoedig mogelijk te verhelpen.
Gebruikersavatar
Reflex
Mountainbiker
Berichten: 3159
Lid geworden op: za 08 jul 2006 23:21
Rijdt met: Trek Superfly 9.6 2016

Re: Forumserver problemen

Bericht door Reflex »

Inmiddels zouden de problemen opgelost moeten zijn. Het forum is deze nacht volledig overgezet naar een andere server.
Gebruikersavatar
Wacky-S
Mountainbiker
Berichten: 1059
Lid geworden op: di 11 aug 2009 12:31
Rijdt met: ene zonder moteur

Re: Forumserver problemen

Bericht door Wacky-S »

Working fine here (o)
Free_ltd
Mountainbiker
Berichten: 1588
Lid geworden op: za 28 nov 2015 18:49
Rijdt met: Niner RKT 9 RDO ‘18

Re: Forumserver problemen

Bericht door Free_ltd »

de laatste dagen? Ik heb de laatste maand bijna elke week wel ergens gemerkt dat het forum niet werkte :P

Maar dan kan ik ook wat werken ondertussen :P
Gebruikersavatar
Reflex
Mountainbiker
Berichten: 3159
Lid geworden op: za 08 jul 2006 23:21
Rijdt met: Trek Superfly 9.6 2016

Re: Forumserver problemen

Bericht door Reflex »

Free_ltd schreef:de laatste dagen? Ik heb de laatste maand bijna elke week wel ergens gemerkt dat het forum niet werkte :P

Maar dan kan ik ook wat werken ondertussen :P
Dat is heel vervelend, je weet zeker dat je partner (mits je die hebt natuurlijk) niet stiekem de website heeft geblokkeerd zodat je de strijk kon gaan doen? :wink:

Ik hoop dat de problemen nu verleden tijd zijn. Zo niet, dan horen we het natuurlijk graag.
Free_ltd
Mountainbiker
Berichten: 1588
Lid geworden op: za 28 nov 2015 18:49
Rijdt met: Niner RKT 9 RDO ‘18

Re: Forumserver problemen

Bericht door Free_ltd »

Reflex schreef:
Free_ltd schreef:de laatste dagen? Ik heb de laatste maand bijna elke week wel ergens gemerkt dat het forum niet werkte :P

Maar dan kan ik ook wat werken ondertussen :P
Dat is heel vervelend, je weet zeker dat je partner (mits je die hebt natuurlijk) niet stiekem de website heeft geblokkeerd zodat je de strijk kon gaan doen? :wink:

Ik hoop dat de problemen nu verleden tijd zijn. Zo niet, dan horen we het natuurlijk graag.
Daar zegt ge zoiets :lol:
Mijn vrouw neemt de strijk mee naar het werk, voor de strijkdienst via dienstencheques :lol:

Maar we hebben elk onze eigen toestellen die we niet combineren.

En ze zou dan veel forums moeten blokken, want ik zit op heel wat forums. Wel maar 1 voor fietsen, een paar voor auto's en paar voor moto's :lol:
Plaats reactie