Forumoverzicht Mountainbike.be, the place to be Mountainbike.be, The Site Link naar 2de hands sites in verkoopsectie

Link naar 2de hands sites in verkoopsectie

Vragen, opmerkingen, tips, ideeën,.... met betrekking tot de site kan je hier plaatsen.

Moderators: Reflex, ka.dee, Angelo., Test team

Frakke Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Orbea Alma H10
Edlisjas schreef:
De regels zijn duidelijk. Er wordt hier een probleem gemeld, we zoeken een oplossing en ondernemen onmiddellijk actie en dan krijg je deze reactie.

Klopt door 1 persoon wat vinden de andere leden er van? van wel of geen link, in dit topic zie ik 1 tegenstander van linken te plaatsen en 2 voorstanders????

Als je dat gaat verbieden gaan de leden hier soms niet meer de eerste keuze hebben of aan een iets betere prijs dan op 2dehands.be te kunnen krijgen dat je soms ziet!

Meer nadelen dan voordelen we klikken per dag 100den keren dat 1tje meer is dat zo erg!!!!!!!

1 klikje meer tegenover
Ga naar (bijvoorbeeld) https://postimages.org/nl/

- Onder "Plaats hier uw afbeelding" staat een scrollmenu, kies hier voor:
"640x480 voor message boards".
- Klik op de knop " Kies afbeeldingen".
- Selecteer waar de foto's opgeslaan zijn, voor ophad/iPhone is dat bijvoorbeeld:
"Maak foto", "Fotobibliotheek" of "iCloud drive"
- Kies de foto('s) die u wilt plaatsen en kies "Gereed".
- U krijgt een lijst met links, kies voor de tweede in de rij (Direct link).
- Klik op het blauwe symbool achter de link, hiermee kopieert u de link.
- Plak de link achter of onder Afbeeldingen:
- Selecteer de link en klik op de knop Img, voor en achter de link staat nu [IMG]
- Klaar!

Ik weet het niet!

Frakke Avatar gebruiker
Mountainbiker

En toen werd het stil een klik teveel ](*,) :-" #-o O:)

Edlisjas Avatar gebruiker
Moderator

Mijn bike: Canyon Exceed cf SLX 9.9 Pro Race, Cannondale "Beast of the East" 1 27,5+
Als we iedereen om een mening gaan vragen zijn we volgend jaar nog aan het discussiëren. Ik heb het probleem voorgelegd aan de eigenaar van de website/forum. Hij vond het aangewezen om het voorbeeld van onze Nederlandse collega’s te volgen.

Bij deze...

Frakke Avatar gebruiker
Mountainbiker

Vandaag verschillende zoekertjes geplaats met dit Afbeeldingen:lukt me nog steeds niet hier,graag via mail

Geef mij dan maar een link mail sturen naar persoon en kan je misschien dagen wachten op foto's!!!

Dan vind ik dat je foto's ook moet verplichten zoals in NL forum! Vermeld zo veel mogelijk info, bijvoorbeeld: merk, type, bouwjaar, maat, staat, kleur, woonplaats verkoper (of mogelijkheden/kosten verzending) en foto’s natuurlijk.

Dus hopelijk
Edlisjas schreef:
Ik bespreek het en kom er later op terug.

Vorige

Keer terug naar Mountainbike.be, The Site