foto's van uwen achterkant ipv een blauw lintje

Het verloop van wat misschien ooit tot een eigen kledinglijn leidt, kan je hier volgen. Momenteel wordt gepeild naar de interesse voor een fietstenue en/of bodywarmer.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Streets
Mountainbiker
Berichten: 3275
Lid geworden op: ma 20 sep 2004 16:25
Rijdt met: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf
Contacteer:

foto's van uwen achterkant ipv een blauw lintje

Bericht door Streets »

ik bol toch al 2 jaar rond in het tt landschap en pik er elke week een tt'ken uit. het probleem om mensen van het forum te herkennen stelt zich wel.
Ik heb nog nooit een blauw lintje zien passeren, ik let er meestal wel op.
tenzij jullie mij niet passeren, maar da zou ik wel verwonderlijk vinden.

Is het niet handiger dat we van iedereen zijn achterkant, met het tenu'ken waarmee je meestal rijd een aantal foto's te nemen, zodat we daarmee elkaar herkennen?

De mijnen kan je herkennen aan de helium sjoepap

Streets
Gebruikersavatar
viper c'est bon
Mountainbiker
Berichten: 97
Lid geworden op: wo 08 dec 2004 20:21
Rijdt met: viper supreme

Bericht door viper c'est bon »

ikheb geen vast truike soms rij ik gewoon me nen training dus voor mij zou het geen oplossing zijn.
Gebruikersavatar
mtb-fltn
Mountainbiker
Berichten: 414
Lid geworden op: vr 31 dec 2004 13:06
Rijdt met: Granville Team G-racer U6
Contacteer:

Bericht door mtb-fltn »

Zeg Streets, foto's van den achterkant... Ge zijt toch zeker da ge ni voor de verkeerde kant zijt hé?!!! :D :bounce:

Graptje hé :wink:
farmer/cowboy
Mountainbiker
Berichten: 989
Lid geworden op: vr 14 nov 2003 14:13
Rijdt met: gaat sneller bergaf dan bergop...

Bericht door farmer/cowboy »

Haha, we zijn met een kleine 4000 bikers geregistreerd, ge gaat uw hersens stevig moeten pijnigen als ge al die achterkanten wilt herkennen zelle... :lol: :lol: :wink:
Gebruikersavatar
RacScott
Mountainbiker
Berichten: 138
Lid geworden op: za 06 jul 2002 02:00
Rijdt met: Scott Comp Racing
Contacteer:

Bericht door RacScott »

Kom ik vandaag op de TT te Achterbroek iemand tegen met een teneu van het forum, ik spreek deze aan en wat blijkt, hij is al meer dan een jaar niet meer aktief op het forum, heb dan ook de moeite niet gedaan om zijn nick te vragen. Ik heb steeds duidelijk zichtbar een blauw lintje aan mijn helm hangen vanachter, zal daar eens een foto van nemen en posten, de rest van mijn achterkant zul je enkel op een TT kunnen zien, als ik je voorbij vlieg. hehehehehe.
Laatst gewijzigd door RacScott op zo 20 feb 2005 22:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
biker84
Mountainbiker
Berichten: 242
Lid geworden op: wo 21 jan 2004 21:15
Rijdt met: cube ltd team 06

Bericht door biker84 »

ik heb ook geen blauw lintje meer hangen en heb er ook nog nooit iemand mee gezien! nu heb ik het tenue van het forum dus zal je me zo wel herkennen :lol: allé hoop ik toch he :roll:


greetz
Gebruikersavatar
Gf biker
Mountainbiker
Berichten: 2939
Lid geworden op: ma 07 jul 2003 21:46

Bericht door Gf biker »

trekbiker schreef:ik heb ook geen blauw lintje meer hangen en heb er ook nog nooit iemand mee gezien! nu heb ik het tenue van het forum dus zal je me zo wel herkennen :lol: allé hoop ik toch he :roll:


greetz
:-k Vind toch straf dat ge als biker uit de Limburg nog geen Mountainbike.be'er zijt tegen gekomen op een TT :-? . Het gebeurd zelden dat ik er geen tegenkom, ge moe wel goe opletten soms om een lintje te zien fladderen maar telkens iemand mij passeerd of ik iemand passeer let ik op de achterkant van de helm, en meeste tochten met succes \:D/ :wink: .
Gebruikersavatar
Streets
Mountainbiker
Berichten: 3275
Lid geworden op: ma 20 sep 2004 16:25
Rijdt met: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf
Contacteer:

Bericht door Streets »

GFbiker schreef:ge moe wel goe opletten soms om een lintje te zien fladderen maar telkens iemand mij passeerd of ik iemand passeer let ik op de achterkant van de helm, en meeste tochten met succes \:D/ :wink: .
awel neen dus
nog nooit een lintje gezien

maar ik vrees dat helium snuiven daar geen goed aan doet :bounce: :bounce: :bounce: :drunk: :drunk: :drunk: :drunk:

Streets
Gebruikersavatar
bebob
Mountainbiker
Berichten: 274
Lid geworden op: vr 08 aug 2003 16:12
Rijdt met: Canyon CF

Bericht door bebob »

Ik heb het 1 keer gevraagd aan een gast met een blauw lintje die ik voorbijreed. Die wist begot niet waarover ik het had.

Mij heeft ook nog niemand aangesproken. Ik zie 2 mogelijkheden hiervoor: ofwel rij ik te rap ofwel te traag....
Gebruikersavatar
K2-er
Test team
Berichten: 3630
Lid geworden op: vr 04 jul 2003 11:35
Rijdt met: Orbea Rallon/Commencal Meta/ Nicolai Helius/Kona Jake the snake
Contacteer:

Bericht door K2-er »

Streets schreef:
GFbiker schreef:ge moe wel goe opletten soms om een lintje te zien fladderen maar telkens iemand mij passeerd of ik iemand passeer let ik op de achterkant van de helm, en meeste tochten met succes \:D/ :wink: .
awel neen dus
nog nooit een lintje gezien

maar ik vrees dat helium snuiven daar geen goed aan doet :bounce: :bounce: :bounce: :drunk: :drunk: :drunk: :drunk:

Streets
idd , ik heb ook nog niet zo veel iemand in Mountainbike.be-tenue gezien.
wssl te traag !
ik zal beter uitkijken,
voor de zomer zal ik ook zo'n tenueke aanschaffen, dan ben ik ook herkenbaar :D
Plaats reactie