sunpark

Dit initiatief is ontstaan doordat enkele vaste forumgebruikers maar niet konden ophouden over de vele mogelijkheden die onze Ardennen bieden om te biken. Van het een kwam het ander en al vlug werd er geopperd om eens samen af te spreken.
Gebruikersavatar
SusXT
Mountainbiker
Berichten: 5013
Lid geworden op: di 01 feb 2005 22:23
Rijdt met: ene met twee wielen

Bericht door SusXT »

Iemand enig idee wanneer dit weekend door gaat dit jaar en waar ik meer info kan vinden?
Gebruikersavatar
MC Jo
Mountainbiker
Berichten: 1425
Lid geworden op: wo 07 jun 2006 11:49
Rijdt met: GT Zaskar 100 9R; Scott Spark 720; Merida Scultura 400 disc;

Bericht door MC Jo »

MC rage schreef:Ben in deze organisatie wel geinteresseerd maar ik zal nooit aan 3 mede bikers geraken. :-?
Hey

We kunnen dit misschien afspreken met de MC-ers. Ik ben verleden jaar geweest met de familie en ik vond het super-tochten. Dit jaar zou ik terug willen gaan, maar ik weet nog niet of ik met de familie ga ofdat ik probeer een "MC-weekend" te organiseren. Ik ga er eens over na denken.
Gebruikersavatar
Gobi
Mountainbiker
Berichten: 94
Lid geworden op: di 03 nov 2009 07:37
Rijdt met: CUBE LTD Comp: kader van 2010 en voorvork van 2009 serie

Bericht door Gobi »

Kan er niemand meer info geven want de site trekt niet op zoveel en het programma staat er nog niet op.

Kan je bv. zelf een huisje huren en dan ter plaatse nog inschrijven voor de ritten?
Gebruikersavatar
MC Jo
Mountainbiker
Berichten: 1425
Lid geworden op: wo 07 jun 2006 11:49
Rijdt met: GT Zaskar 100 9R; Scott Spark 720; Merida Scultura 400 disc;

Bericht door MC Jo »

Gobi schreef:Kan er niemand meer info geven want de site trekt niet op zoveel en het programma staat er nog niet op.

Kan je bv. zelf een huisje huren en dan ter plaatse nog inschrijven voor de ritten?
Yep, dat kan. Je kan dan wel niet mee doen aan de "randactiviteiten" als die er nog zijn. Bv. Pasta avond. En het zou kunnen dat zelf een huisje huren duurder komt, maar dat kan je wel makkelijk uit rekenen.
Gebruikersavatar
Gobi
Mountainbiker
Berichten: 94
Lid geworden op: di 03 nov 2009 07:37
Rijdt met: CUBE LTD Comp: kader van 2010 en voorvork van 2009 serie

Bericht door Gobi »

MC Jo schreef:
Gobi schreef:Kan er niemand meer info geven want de site trekt niet op zoveel en het programma staat er nog niet op.

Kan je bv. zelf een huisje huren en dan ter plaatse nog inschrijven voor de ritten?
Yep, dat kan. Je kan dan wel niet mee doen aan de "randactiviteiten" als die er nog zijn. Bv. Pasta avond. En het zou kunnen dat zelf een huisje huren duurder komt, maar dat kan je wel makkelijk uit rekenen.

Kan jij meer info geven want echt niet veel over te vinden vind ik.
Programma?
Op MTB-You staat het vermeld en op de site van sunparks maar heel weinig details.

Bedankt
Plaats reactie