Hoe vonden jullie het ??

Dit initiatief is ontstaan doordat enkele vaste forumgebruikers maar niet konden ophouden over de vele mogelijkheden die onze Ardennen bieden om te biken. Van het een kwam het ander en al vlug werd er geopperd om eens samen af te spreken.
Gebruikersavatar
-= isimo
Mountainbiker
Berichten: 75
Lid geworden op: ma 28 mar 2005 10:34
Rijdt met: Commençal SuperNormal, Kona King Kikapu
Contacteer:

Bericht door -= isimo »

kawa schreef:
-= isimo schreef:nog iets anders, hebben jullie ook dat straffe northshore parcours gezien ???
wist helemaal niet dat er zoiets was in limburg


zou daar graag eens wat pro's aan t werk zien !

-=mo
Hier staan foto's van pro's aan het werk daar... :wink:
http://forum.mountainbike.be/viewtopic.php?t=36700
thanx Kawa!
ziet er super uit, zelf geen ervaring met zo'n parcours, hou t voorlopig bij XC,
maar heb vrienden die regelmatig naar Winterberg gaan, zal ze hier ook eens op af sturen

-=mo
Gebruikersavatar
SusXT
Mountainbiker
Berichten: 5013
Lid geworden op: di 01 feb 2005 22:23
Rijdt met: ene met twee wielen

Bericht door SusXT »

jocca schreef: enfin eigenlijk heb ik geen recht van spreken want ik was er niet ...
Jawel, je tips zijn erg bruikbaar denk ik.
anton
Mountainbiker
Berichten: 190
Lid geworden op: wo 06 okt 2004 15:52
Rijdt met: f29 cannondale

Bericht door anton »

ik was er ook ik heb eest de toeren tocht gereden zo 40km was goed maar goed dat het terril in zat want aders was het niks geweest. het testen van mountainbike was goed de organisatie was goed =D> =D> en de barbecue was lekker
Gebruikersavatar
ka.dee
Management
Berichten: 1495
Lid geworden op: di 19 feb 2002 02:00
Rijdt met: Rider Expert

Bericht door ka.dee »

jocca schreef: enfin eigenlijk heb ik geen recht van spreken want ik was er niet ...
Zij die niet aanwezig waren hebben wel degelijk recht van spreken.
Je zou ons bijv. kunnen laten weten waarom je niet aanwezig was.
Zo kunnen we met het oog op een eventuele volgende editie een aantal zaken verbeteren.
jocca
Kerstman
Berichten: 1351
Lid geworden op: wo 07 dec 2005 10:43
Rijdt met: een met wat alu, carbon, rubber en nog het een en ander
Contacteer:

Bericht door jocca »

ka.dee schreef:
jocca schreef: enfin eigenlijk heb ik geen recht van spreken want ik was er niet ...
Zij die niet aanwezig waren hebben wel degelijk recht van spreken.
Je zou ons bijv. kunnen laten weten waarom je niet aanwezig was.
Zo kunnen we met het oog op een eventuele volgende editie een aantal zaken verbeteren.
:wink: heb ik vermeld, te grote verplaatsing om een kleine toertocht te rijden (in totaal zou ik aan +/- 460 km verplaatsing zitten om langs te kunnen komen) + moet ik eerlijk bekennen het slechte weer zat er ook wel voor een klein beetje tussen (maar dat hebben jullie compleet niet in de hand)
Gebruikersavatar
Cyclingbeast
Mountainbiker
Berichten: 173
Lid geworden op: do 23 sep 2004 18:50
Rijdt met: Eddy Merckx grand prix, Minerva tempest, BH Expert Trail
Contacteer:

Bericht door Cyclingbeast »

Ik was niet aanwezig omdat mijn examens nog bezig waren. Misschien kan de datum in de toekomst aangepast worden?

grtz
Gebruikersavatar
edse
Mountainbiker
Berichten: 281
Lid geworden op: do 20 nov 2003 14:55
Rijdt met: Flanders x-light:shimano LX - Trek Fuel EX8('08)

Bericht door edse »

Voor mij was de afstand toch ook een kleine 400km heen en terug maar als je voor een gans weekend wegbent is dat voor mij geen probleem.
Een grotere afstand op zaterdag of zondag is misschien wel beter voor sommigen maar als je op zaterdag wilt een tocht rijden en fietsen testen is dat soms al moeilijk en kom je eigenlijk in tijdgebrek.
Nu was dat goed te doen.
Tja het is natuurlijk moeilijk om voor iedereen goed te doen.een oplossing is misschien wel dat de mogelijkheid om een grote rit te doen bestaat en zo kan men dan zelf bepalen en zijn dag indelen.
Maar dat vraagt alweer meer werk voor de organisatie.
Gebruikersavatar
pointbreak
Mountainbiker
Berichten: 300
Lid geworden op: za 05 nov 2005 17:22
Rijdt met: Rockrider 8.2/full XT Mavic crossride Disc/ Thompson Antares race
Contacteer:

Bericht door pointbreak »

Had er graag bijgeweest en was ook ingeschreven maar zit opgeschept met een gebroken en een gekneusde rib #-o #-o #-o
Ik hoop dat iemand anders genoten heeft van mijn ontbijt :-D :-D
Tatje
Mountainbiker
Berichten: 4
Lid geworden op: wo 09 aug 2006 20:06
Rijdt met: Scott YZ 3

Bericht door Tatje »

Wij zijn met twee vrouwen vol goesting vertrokken naar het weekend na een kleine 150 km rijden kwamen we aan na wat zoeken.
In de hoop het nog beter zou zijn dan vorige editie, wat we wree wijs vonden en ons daar super hebben geamuseerd, viel het zeker dik tegen.
Dan spreek ik meest over het traject de zaterdag, maar dan vooral meer over de teststands.
Want voor vrouwen was er nu ook geen bal te testen he,nogal nen sjans dat cube zijn vrouwenmodel meehad. Die was trouwens super goed, moest ik de centjes hebben zou ik die aanschaffen ma ja :( .
De rest van de merken had nauwelijks of geen kleinere fietsen mee , dus na een half uurke testen was onze fun al gedaan :( :( :( .
Je had er ook niet de mogelijkheid om iets te kopen van kledij of schoenen.
Maja , de zondagtocht was gewoonweg super de max, onbeschrijvelijk wijs, alleen jammer dat we s' morgens geen mogelijkheid meer hadden om iets te drinken.
Ik denk dat we volgend jaar eens gaan overslagen.
Gebruikersavatar
Gf biker
Mountainbiker
Berichten: 2939
Lid geworden op: ma 07 jul 2003 21:46

Bericht door Gf biker »

Tatje schreef:alleen jammer dat we s' morgens geen mogelijkheid meer hadden om iets te drinken.
.

Nochtans was die mogelijkheid er wel zenne. :-?
Plaats reactie