11 februari 2006 wintermeeting part 3

Dit initiatief is ontstaan doordat enkele vaste forumgebruikers maar niet konden ophouden over de vele mogelijkheden die onze Ardennen bieden om te biken. Van het een kwam het ander en al vlug werd er geopperd om eens samen af te spreken.
Gebruikersavatar
sharplikeascalpel
Mountainbiker
Berichten: 312
Lid geworden op: zo 23 jan 2005 19:28
Rijdt met: HILSeT (8,5kg) xc bike, YETI ASR

Bericht door sharplikeascalpel »

Ik heb nog niet de tijd gehad om iedereen te bedanken voor deze ( weeral ) aangename tocht. Het is leuk om sommige gezichten nog eens terug te zien en een heel aantal onbekende gezichten te leren kennen. Na drie weken trainen op de koersvelo, was het natuurlijk extra zalig om in goede omstandigheden ( :wink: GF ) in mijnen achtertuin nog eens te "spelen" op de pas nieuwe bike.

Verder is het een goed initiatief om mensen als Cathy en Patrick daar uit te nodigen. Zo leer je ook eens de mens achter de topsporter kennen en heb je de kans om eens over een aantal zaken te pallaveren. ( en mijn Frans is niet meer wat het geweest is, amai ). Mijn respect voor die mensen is alleen maar gegroeid.

Verder wil ik ook al aankondigen dat de meeting in Tielt-Winge van vorige zomer herhaald wordt. Maar er zullen enkele wijzigingen komen. Later meer...

Bedankt Maurice, voor het "alziend oog" en de altijd vriendelijke babbel, Manitou en Lies voor het gidsen, Farmer voor de foto's en duur verdiende filmpkes, kadee voor de bevoorrading, Janman voor de tuningraad en al de anderen die deze dag tot een goed einde hebben gebracht!

CU
Gebruikersavatar
Girlpower
Mountainbiker
Berichten: 44
Lid geworden op: di 04 jan 2005 01:24
Rijdt met: ne ouwe
Contacteer:

Bericht door Girlpower »

anton schreef:het was mooie plazandt tocht 8) :P een dikke proficiat aan de organistoren =D> =D> =D>
tijdens rit toen we even stil stonden zij een vrouw dat iedereen eens voorstelde en toen
heb ik tegen een van vrouwen me voorgestelt wie ik was. wie was dat ?ik zij ,mijn naam is geert .
:wink: hey Geert dat was ik...maar het is er niet van gekomen hè om ons allemaal eens voor te stellen :roll: spijtig maar ik heb toch een paar namen en nicks kunnen onthouden :-D

@ vdc: yes dat was ikke :wink: en het was leukkkk :bounce:
Bedankt hè :-D

Ik wil ook graag iedereen bedanken =D> die meegereden heeft voor de toffe sfeer :-D die er was tijdens de tocht maar vooral de mensen van mountainbike.be voor deze geslaagde dag. Die weeral alles tot in de puntjes verzorgd hebben zoals we gewoon zijn van hun hè =D> Bedankt jongens en meiden :-D
farmer/cowboy
Mountainbiker
Berichten: 989
Lid geworden op: vr 14 nov 2003 14:13
Rijdt met: gaat sneller bergaf dan bergop...

Bericht door farmer/cowboy »

Chucky schreef:Heeft er iemand al tijd gehad om zijn foto's en/of filmkes op het net te gooien ??
De film op DVD is klaar. 2,39 Gig: 36 minuten breedbeeld, dvd(fijn) kwaliteit. Nog ff geduld dan komt hier meer info over...

De ingepakte en stevig ingekorte versie zal pas over een tweetal weken via 't net kunnen bekeken worden. Ik moet de webspace nog op poten zetten (ook nen domeinnaam registreren) en dat gaat niet van vandaag op morgen. Als dat klaar is zullen er regelmatig nieuwe filmpjes te zien zijn, al zullen dat steeds maar fragmenten zijn van een afgewerkte film.

Ik houd jullie op de hoogte.
Gast

Bericht door Gast »

Foto's staan oline
http://www.pixum.nl/viewalbum/?id=2036017
zefde verhaal als altijd
diegene die foto in groot formaat willen
pb of mailtje sturen met daarin de betreffende foto
bv http://www.pixum.nl/members/manitou1971 ... fb42302305

en geldig e-mailadres
Gert
farmer/cowboy
Mountainbiker
Berichten: 989
Lid geworden op: vr 14 nov 2003 14:13
Rijdt met: gaat sneller bergaf dan bergop...

Bericht door farmer/cowboy »

OOOwkay,

De film van de winterdag is klaar voor verspreiding. Degelijke dvds met mooie foto opgeprint van de meeting (geen plaklabels).Worden afgeleverd in een zacht plastieken dvd doosje.
Ik moet er niet beter van worden maar wil toch een klein beetje terugvangen van mijn grote investering(kunt ge een top Turner van kopen #-o )
We hebben besloten om voor zo'n exemplaar 5€ (+verzending) te vragen.
Maar willen er zoveel mogelijk bezorgen zonder te moeten posten.
Vb zondag ben ik op de strandrace in Oostduinkerke...
Ik zal steeds een aantal exemplaren in mijn auto bijhebben als ik ga biken, filmen, of fotograferen. En zit heel vaak in Limburg en Brabant... Kan evt ook via tussenpersonen.

Dus wie een exemplaar wil, stuur een PB of mail met je gegevens naar

jan.versteynen@mountainbike.be

groetjes,

Jan
Laatst gewijzigd door farmer/cowboy op ma 20 feb 2006 12:37, 1 keer totaal gewijzigd.
wheel
Mountainbiker
Berichten: 46
Lid geworden op: vr 10 feb 2006 14:57
Rijdt met: rockrider 8.1 - 2002

Bericht door wheel »

Dag bikers,

voelt wat onwennig deze eerste reactie op het forum,maar loopt wel los.Wil nog efkes zeggen dat ik zaterdag blij verrast was om met deze toffe bende op stap te zijn.Ivm de reactie als zouden wij op niet toegelaten paden hebben gefietst, denk ik niet dat dit bewust is gebeurd.Ikzelf ben eigenlijk ook in de fout gegaan bij één van de laatste hindernissen.Op een bepaald ogenblik moesten wij allemaal over het brugje, wegens niet toegelaten om op het muurtje te stappen.Had er niet bij stilgestaan en was er toch over gestapt.Het feit dat ik van een aantal mensen de reactie kreeg van 'niet over het muurtje gaan, deed mij beseffen dat er wel degelijk respect is voor de natuur en beschermde monumenten.Mijn excuses voor deze fout en zal mij
dus niet meer gebeuren.

groeten

wilfried[/b]
Gebruikersavatar
kleinpeereke
Mountainbiker
Berichten: 83
Lid geworden op: do 02 feb 2006 22:18
Rijdt met: stumpjumper 29

Bericht door kleinpeereke »

Is het misschien mogelijk om enkele exemplaren mee te nemen naar Houffalizeweekend in Maart ???
farmer/cowboy
Mountainbiker
Berichten: 989
Lid geworden op: vr 14 nov 2003 14:13
Rijdt met: gaat sneller bergaf dan bergop...

Bericht door farmer/cowboy »

Ik kom ook een dag naar Houffa om daar te rijden en te filmen. Daar zal ik een stevig aantal bijhebben.
Vanaf morgen heeft Manitou ook een aantal exemplaren in zijn bezit.
verder kom ik morgen in Bredene en zondag in Oostduinkerke. :-D
wheel
Mountainbiker
Berichten: 46
Lid geworden op: vr 10 feb 2006 14:57
Rijdt met: rockrider 8.1 - 2002

Bericht door wheel »

heb vandaag mijn lidkaartje toegekregen en weten jullie wat mijn vouw zei?

Dit zouden ALLE bikers moeten op zak hebben, want je moest eens weten hoe belangrijk het is om op zijn minst een aantal medische gegevens ter beschikking te hebben in geval van ongeval.Als verpleegster zal zij inderdaad wel weten waar zei het over heeft denk ik.

ps: bedankt maurice om mij op de 'goeie' weg te zetten!
Gebruikersavatar
JanMan
Mountainbiker
Berichten: 2175
Lid geworden op: wo 18 feb 2004 21:14
Rijdt met: Custom Xcluziv, Orbea, Zannata

Bericht door JanMan »

wheel schreef:ps: bedankt maurice om mij op de 'goeie' weg te zetten!
De mountainbike.be crew bekeert iedereen :wink:
Plaats reactie