12.02.2005 Mountainbike.be Winterdag. ROTSELAAR

Dit initiatief is ontstaan doordat enkele vaste forumgebruikers maar niet konden ophouden over de vele mogelijkheden die onze Ardennen bieden om te biken. Van het een kwam het ander en al vlug werd er geopperd om eens samen af te spreken.
Gebruikersavatar
Schijfrem
Mountainbiker
Berichten: 2677
Lid geworden op: zo 30 mei 2004 21:23
Rijdt met: Moots 29" / Lynskey M290 29" / OnOne Gravel

Bericht door Schijfrem »

Amaai de remblokskes hebben afgezien vandaag :roll:
Enfin, schoon tocht in een streek waar er enorm veel bike potentiëel is.
Diegenen die geen goesting hadden om uit hunne nest te kruipen omwille van de regen hadden dik ongelijk.
Goei organisatie, veel nieuw wegskes ontdekt, bevoorrading was zeker welkom ( vooral da spul uit die stenen fles 8-[ ).
Spijtig genoeg door mijn eigen lompigheid fameus op mijn bakkes gegaan ( voorwiel onderuit op een stuk kasseistrook ).
De MTB.be-broek heeft geen krimp gegeven, niks beschadigd: goeie marchandies =D>
Enfin, met een koud gelpak op de knie zal het wel in orde komen :evil:

Volgende keer zeker opnieuw van de partij !!

Hier enkele foto´s

http://mountainbike.fotopic.net/c430517.html

Geert.
Laatst gewijzigd door Schijfrem op wo 23 feb 2005 15:01, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
swerkfiets
Mountainbiker
Berichten: 203
Lid geworden op: vr 06 feb 2004 19:35
Rijdt met: olmo sramX0
Contacteer:

Bericht door swerkfiets »

@ schijfrem
knappe foto's desondanks de slechte weersomstandigheden
Laatst gewijzigd door swerkfiets op za 12 feb 2005 21:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Gf biker
Mountainbiker
Berichten: 2939
Lid geworden op: ma 07 jul 2003 21:46

Bericht door Gf biker »

Sjieke foto's =D> =D> , wist nie dat er zoveel genomen waren :wink: Zou de foto's daar voorlopig laten staan, Kadee kan u meer uitleg verschaffen om ze eventueel in het mountainbike.be fotoalbum te zetten. :wink:
Hier staan de mijn van den Aprés: http://www.pixagogo.com/3114935102
Gebruikersavatar
ATEGEV
Mountainbiker
Berichten: 974
Lid geworden op: za 31 jul 2004 14:59
Rijdt met: Dolphin, Fox & Tiger 4 the road

Bericht door ATEGEV »

De eenzame reiziger is ook terug thuis geraakt. Ik heb me beestig goed geamuseerd. Super streek om te baaiken. Zeer goed gegidsd geweest met voor wie dat wou telkens de mogelijkheid tot binnenwegjes. Het weer viel niet zo tegen; het leende zich wel voor enkele slippertjes tijdens de afdalingen. desondanks de regen was t niet koud. Alles was goed georganiseerd: ruime bevoorading, 2 douchecabines, warm water voor de bike te kuisen, ruimte voor den après, zelfs enkele fotografen (thx).
Een prachtig dagje waaraan evenwel abrupt een einde kwam bij mijn thuiskomst: Ik moest het droevige nieuws slikken dat een goede kennis zich van het leven geholpen heeft. Het spijt me, Jaques.
egg Beater
Mountainbiker
Berichten: 19
Lid geworden op: vr 22 okt 2004 18:13
Rijdt met: ne grijze met zwart en wit

Bericht door egg Beater »

ook geweest goed geamuseerd

bedankt aan de organisatie doe zo voort het was piekfijn geregeld (behalve het weer)

tot de volgende keer

gr xenonix
Gebruikersavatar
lucky7
Freelance medewerker
Berichten: 769
Lid geworden op: wo 06 nov 2002 20:43
Rijdt met: Moozes
Contacteer:

Bericht door lucky7 »

:-$ Pc'ke terug in orde. :bounce: Was er vandaag ook bij,alles was piekfijn geregeld behalve het weer #-o maarja da kunnen we zelf nie bestellen.Aan de organisatoren nen dikke proficiat omdat ze weer zoiets leuks in elkaar gestoken hebben. =D> =D>
Naast de bekende Mountainbike.be'ers heb ik vandaag weer enkele(voor mij) nieuwe Mountainbike.be'ers kunnen ontmoeten. \:D/ Tot op de volgende Mountainbike.be-dag in Hamont of in :D :D :D :D
De foto's en de sticker zijn weer een leuke herinnering aan deze dag.
Gebruikersavatar
Yakke
Mountainbiker
Berichten: 1540
Lid geworden op: za 09 mar 2002 02:00
Rijdt met: ne goeie!
Contacteer:

Bericht door Yakke »

De cijfers volgens mijn polar:
afstand: 38,1 km
hoogtemeters: 670 m

Deze cijfers onder voorbehoud indien ik ze me correct herinner. Nu zit mijn rode knop muurvast :-? en kan ik het niet nakijken.
Gebruikersavatar
Nielskie
Mountainbiker
Berichten: 611
Lid geworden op: vr 26 sep 2003 20:36
Rijdt met: Fusion Floyd Marathon SL, Thompson Zeus
Contacteer:

Bericht door Nielskie »

Heel schoon tochtje, ik had niet gedacht dat je ginder zo veel korte steile klimmetjes had in die streek. Het kan ook geen kwaad eens een keertje te baggeren, al bij al bolde het nog redelijk goed, behalve in de klims een paar slippertjes gemaakt.
Bedankt aan de organisatoren.

Enige minpuntje was dat we nogal vaak stil hebben moeten staan.

@Yakke,
efkes openvijzen dieje polar, mijne rode knop heb ik zo terug beweegbaar gekregen.
Gebruikersavatar
ka.dee
Management
Berichten: 1495
Lid geworden op: di 19 feb 2002 02:00
Rijdt met: Rider Expert

Bericht door ka.dee »

Bij deze wens ik iedereen te bedanken voor zijn komst. Ook ik vond het een leuke dag. Op naar de volgende Mountainbike.be Zomerdag, zaterdag 6 augustus 2005. Wat nu ook weer niet wil zeggen dat er niet vroeger een meeting mag georganiseerd worden hoor :roll:

Bij deze wil ik ook Manitou, Maurice, HorryBorry en Farmer/Cowboy bedanken voor de uitstekende organisatie. Moest ik nog iemand vergeten zijn, shame on me :oops:

Foto's zijn welkom op fotoalbum@mountainbike.be.
Laatst gewijzigd door ka.dee op zo 13 feb 2005 15:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Gast

Bericht door Gast »

http://www.pixum.nl/viewalbum/?id=1627777

paar foto's van de bevoorrading
Gesloten