beginnen met trial biken

Hoe kan je het beste klimmen en dalen, bochten nemen, kleine handigheidjes, ....
Gebruikersavatar
bosse
Mountainbiker
Berichten: 1704
Lid geworden op: do 19 okt 2006 19:43
Rijdt met: vliegt naar beneden
Contacteer:

Re: beginnen met trial biken

Bericht door bosse »

Is al verkocht, sorry!
Gebruikersavatar
den wakkere bakker gits
Mountainbiker
Berichten: 2120
Lid geworden op: do 03 aug 2006 13:06
Rijdt met: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty
Contacteer:

Re: beginnen met trial biken

Bericht door den wakkere bakker gits »

t'januari filmpje nog altijd bezig en nu aan het oefenen om opt achterwiel met pedal ick vooruit te komen :bounce: :bounce: :bounce: we geraken er ooit wel :oops: :oops:
" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
mcoen
Mountainbiker
Berichten: 636
Lid geworden op: di 04 mar 2003 09:16
Rijdt met: Cannondale Jekyll

Re: beginnen met trial biken

Bericht door mcoen »

Mocht er nog iemand een 26" trial fiets zoeken, ik doe mijn Monty Kamel 231 weg. Is een reserve wedstrijd fiets die ik heb kunnen kopen van Kenny Belaey maar hij staat in de garage te bestoffen. De fiets is zo goed als nieuw.
Hier vind je meer informatie: http://forum.mountainbike.be/viewtopic. ... 4&t=114143
Gebruikersavatar
den wakkere bakker gits
Mountainbiker
Berichten: 2120
Lid geworden op: do 03 aug 2006 13:06
Rijdt met: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty
Contacteer:

Re: beginnen met trial biken

Bericht door den wakkere bakker gits »

mcoen schreef:Mocht er nog iemand een 26" trial fiets zoeken, ik doe mijn Monty Kamel 231 weg. Is een reserve wedstrijd fiets die ik heb kunnen kopen van Kenny Belaey maar hij staat in de garage te bestoffen. De fiets is zo goed als nieuw.
Hier vind je meer informatie: http://forum.mountainbike.be/viewtopic. ... 4&t=114143
das een schoon veloke mijn gedacht :-"
Gebruikersavatar
mcoen
Mountainbiker
Berichten: 636
Lid geworden op: di 04 mar 2003 09:16
Rijdt met: Cannondale Jekyll

Re: beginnen met trial biken

Bericht door mcoen »

mcoen schreef:Mocht er nog iemand een 26" trial fiets zoeken, ik doe mijn Monty Kamel 231 weg. Is een reserve wedstrijd fiets die ik heb kunnen kopen van Kenny Belaey maar hij staat in de garage te bestoffen. De fiets is zo goed als nieuw.
Hier vind je meer informatie: http://forum.mountainbike.be/viewtopic. ... 4&t=114143
Niemand op zoek naar een 26" Trialbike. Je mag altijd een bod doen
Robin21
Mountainbiker
Berichten: 90
Lid geworden op: ma 13 dec 2010 17:19
Rijdt met: Cube Elilte Super HPC SLT 29
Contacteer:

Re: beginnen met trial biken

Bericht door Robin21 »

Hey, ben ook eens aan het kijken om mee een trialfiets aan te schaffen.

Ik heb al op 2dehands, Kapaza en het forum gekeken maar niets gevonden... Nieuw is het ook niet echt goedkoop...

Als er iemand iets weet staan, laat me gerust iets weten! :wink:
Gebruikersavatar
mcoen
Mountainbiker
Berichten: 636
Lid geworden op: di 04 mar 2003 09:16
Rijdt met: Cannondale Jekyll

Re: beginnen met trial biken

Bericht door mcoen »

Robin21 schreef:Hey, ben ook eens aan het kijken om mee een trialfiets aan te schaffen.

Ik heb al op 2dehands, Kapaza en het forum gekeken maar niets gevonden... Nieuw is het ook niet echt goedkoop...

Als er iemand iets weet staan, laat me gerust iets weten! :wink:
Ik wil wel eens rondkijken. Mijn 26 is enkel weken geleden verkocht. weet je of je een 26" of een 20" wil en kan je me een idee geven kwa budget wat je wil uitgeven, dan kan ik wel eens rondkijken.
Robin21
Mountainbiker
Berichten: 90
Lid geworden op: ma 13 dec 2010 17:19
Rijdt met: Cube Elilte Super HPC SLT 29
Contacteer:

Re: beginnen met trial biken

Bericht door Robin21 »

mcoen schreef:
Robin21 schreef:Hey, ben ook eens aan het kijken om mee een trialfiets aan te schaffen.

Ik heb al op 2dehands, Kapaza en het forum gekeken maar niets gevonden... Nieuw is het ook niet echt goedkoop...

Als er iemand iets weet staan, laat me gerust iets weten! :wink:
Ik wil wel eens rondkijken. Mijn 26 is enkel weken geleden verkocht. weet je of je een 26" of een 20" wil en kan je me een idee geven kwa budget wat je wil uitgeven, dan kan ik wel eens rondkijken.

Ik weet eigenlijk niet welke wielmaat het best voor me zou zijn. 20" ziet er me makkelijker uit om het te leren? Het is toch eerst om eens te proberen en zien wat het geeft :wink:

Budget: moeilijke vraag... Ik dacht om zeker niet boven de 500 euro te gaan, maar als ik zo eens rondkijk op het internet zie ik dat een trialfiets toch redelijk duur is...

Alvast bedankt om eens te kijken!
Gebruikersavatar
den wakkere bakker gits
Mountainbiker
Berichten: 2120
Lid geworden op: do 03 aug 2006 13:06
Rijdt met: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty
Contacteer:

Re: beginnen met trial biken

Bericht door den wakkere bakker gits »

Robin21 schreef:
mcoen schreef:
Robin21 schreef:Hey, ben ook eens aan het kijken om mee een trialfiets aan te schaffen.

Ik heb al op 2dehands, Kapaza en het forum gekeken maar niets gevonden... Nieuw is het ook niet echt goedkoop...

Als er iemand iets weet staan, laat me gerust iets weten! :wink:
Ik wil wel eens rondkijken. Mijn 26 is enkel weken geleden verkocht. weet je of je een 26" of een 20" wil en kan je me een idee geven kwa budget wat je wil uitgeven, dan kan ik wel eens rondkijken.

Ik weet eigenlijk niet welke wielmaat het best voor me zou zijn. 20" ziet er me makkelijker uit om het te leren? Het is toch eerst om eens te proberen en zien wat het geeft :wink:

Budget: moeilijke vraag... Ik dacht om zeker niet boven de 500 euro te gaan, maar als ik zo eens rondkijk op het internet zie ik dat een trialfiets toch redelijk duur is...

Alvast bedankt om eens te kijken!
ik heb de mijne in nederland gevonden op mtb.nl
Daar staan er regelmatig op.
Heb 350 betaald voor 2 kaders. waarvan 1 complete Fiets en ander met kader met vork.

Maar was ook een lange zoektocht.
Gebruikersavatar
den wakkere bakker gits
Mountainbiker
Berichten: 2120
Lid geworden op: do 03 aug 2006 13:06
Rijdt met: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty
Contacteer:

Re: beginnen met trial biken

Bericht door den wakkere bakker gits »

Ofwel moet ik die ene verder afwerken en aan u verkopen.
:-k :-k :-k
Plaats reactie