Ervaring Meetcentrum Bullen

Hoe kan je het beste klimmen en dalen, bochten nemen, kleine handigheidjes, ....
Gebruikersavatar
toon pertetotal
Mountainbiker
Berichten: 203
Lid geworden op: vr 01 okt 2004 18:34
Rijdt met: Rocky Mountain Element 970rsl,trek madone,

Bericht door toon pertetotal »

7 juli (maand geleden) alles eens laten opmeten en afstellen.
Nu na de nodige kms duidelijk beterschap aan mijn rechterknie(daar ging ik eigl voor).
Zit nu ook op de langere tochten op t laatste nog pijnloos op mijn fiets(alleen de benen moeten nog mee willen :drunk: ).
Voor mij was het duidelijk het geld waard,kan nu zonder lichamelijke ongemakken mijn hobby blijven beoefenen.
Alleen terug moeten "eigen" worden op de fiets,tis precies alsof je ne nieuwe onder u gat hebt he. #-o
Gebruikersavatar
Luc
Mountainbiker
Berichten: 298
Lid geworden op: vr 25 okt 2002 12:46
Rijdt met: Ne Zilvere en ne mat Zwette
Contacteer:

Bericht door Luc »

Is er iemand die het probleem van 'het verkrampen van de borstkas' had en wat voor advies werd hiervoor gegeven ? Stuur verbreden of juist smaller maken ?
Pathos
Mountainbiker
Berichten: 150
Lid geworden op: vr 22 jul 2005 21:52
Rijdt met: Trek 8000

Meetcentrum oost-vlaanderen

Bericht door Pathos »

Weet iemand of er in oost-vlaanderen ook zo'n "goed" meetcentrum is ? Want 170km is toch niet echt bij de deur en ik vermoed dat er zo wel meerdere centra zijn . Heb eentje gevonden in Opwijk maar die mensen die verkopen fietsen en heb net een nieuwe fiets op een andere plaats gekocht . Kwestie van die mensen hun ogen niet uit te steken .
Gast

Bericht door Gast »

Zoals Bullen is er maar eentje :wink: :lol: . Er zijn wel meer plaatsen waar je je kunt laten opmeten, maar niet op de manier zoals dat hier gebeurd.
Gebruikersavatar
De Piraat
Mountainbiker
Berichten: 6
Lid geworden op: vr 18 jun 2004 23:37
Rijdt met: Trek 8500 (model 2005 )

Re: Meetcentrum oost-vlaanderen

Bericht door De Piraat »

Pathos schreef:Weet iemand of er in oost-vlaanderen ook zo'n "goed" meetcentrum is ? Want 170km is toch niet echt bij de deur en ik vermoed dat er zo wel meerdere centra zijn . Heb eentje gevonden in Opwijk maar die mensen die verkopen fietsen en heb net een nieuwe fiets op een andere plaats gekocht . Kwestie van die mensen hun ogen niet uit te stek
en .

Voor mijn is het nog verder ik ben van West-Vlaander, maar ik heb er voor over. Ik zit al een tijd met lage rug pijn.IK laat jullie nog wel iets weten als ik terug ben.
Gebruikersavatar
Spyder
Mountainbiker
Berichten: 272
Lid geworden op: ma 02 mei 2005 10:02

Re: Meetcentrum oost-vlaanderen

Bericht door Spyder »

ik moet nog anderhalf week wachten :)

woensdag den 31e is't zover ;)
Pathos
Mountainbiker
Berichten: 150
Lid geworden op: vr 22 jul 2005 21:52
Rijdt met: Trek 8000

Bericht door Pathos »

Ok ik heb het begrepen , Bullen is de place to be .
Maar heb nog niet ergens last van , ben nog maar een 2maand actief bezig met mtb . Enige wat ik als last kan omschrijven is slapende vingers en het punt op mijn voetzool waar je het meeste kracht mee zet , dat eens durft slapen . Maar dit heb ik enkel bij "lange" harde training op de weg , vb 35km(nog maar twee maand he dus das voor jullie een kleine afstand waarschijnlijk) met hardslag van 170 a 180 . Maar als ik een TT doe heb ik daar niet echt last van .
Gebruikersavatar
Qube
Mountainbiker
Berichten: 940
Lid geworden op: wo 29 okt 2003 12:31

Bericht door Qube »

Maar dit heb ik enkel bij "lange" harde training op de weg , vb 35km(nog maar twee maand he dus das voor jullie een kleine afstand waarschijnlijk) met hardslag van 170 a 180
PWOOOT totaal ff off-topic:

Dit is geen training hé, en zeker NIET na 2 maand fietsen. De last zal zo wel komen. Zoek hier even op het forum op volgende woorden:

Training
hartslagzone
omslagpunt
LSD
D1
....

:wink:
Gebruikersavatar
De Piraat
Mountainbiker
Berichten: 6
Lid geworden op: vr 18 jun 2004 23:37
Rijdt met: Trek 8500 (model 2005 )

Bericht door De Piraat »

Hoi bikers,

Ik moest nu vrijdag gaan om 20:00u, maar door een polsblessure ( op gelopen maandag 15 aug. op de marathon van Poperinge ), zit ik nu in het gips. Ik ben momenteel 3 weken out om te beginnen. Ik heb mijn afspraak afgebeld, maar heb al een andere afspraak gemaakt op vrijdag 30 sept. Hopelijk zal alles al in orde zijn tegen dan! :( :( :(
Gebruikersavatar
casper
Mountainbiker
Berichten: 800
Lid geworden op: do 16 okt 2003 18:55
Rijdt met: Cube Reaction race, Marzochi, HS33, Full xt
Contacteer:

Bericht door casper »

De Piraat schreef:Hoi bikers,

Ik moest nu vrijdag gaan om 20:00u, maar door een polsblessure ( op gelopen maandag 15 aug. op de marathon van Poperinge ), zit ik nu in het gips. Ik ben momenteel 3 weken out om te beginnen. Ik heb mijn afspraak afgebeld, maar heb al een andere afspraak gemaakt op vrijdag 30 sept. Hopelijk zal alles al in orde zijn tegen dan! :( :( :(
Oei Piraat , accidentje gehad op de terugweg ?? :wink: #-o :drunk:

Groeten,
Casper :lol:
Plaats reactie