testrit met een Scott scale 10, 20 of 30 in XL ????

Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
rEvo
Mountainbiker
Berichten: 53
Lid geworden op: ma 16 okt 2006 17:00
Rijdt met: Thompson master carbon XTR en een 'steekkar' voor als er een halve meter slijk ligt...

testrit met een Scott scale 10, 20 of 30 in XL ????

Bericht door rEvo »

ik zou graag een scale 10 of 20 kopen in XL... maar nergens kan ik er eens mee proefrijden, niemand heeft dergelijke mtb op voorraad.

Ik heb reeds alle dealers opgebeld in een straal van 50 km rond mijn deur.. Zelf de hoofdverdeler in Kortenberg kan me niet helpen..

daarom deze oproep.. heeft hier iemand zulke fiets ?....., en zou deze mountainbiker zo vriendelijk willen zijn, mij er eens een kort ritje mee te laten maken.. Enkel om aan te voelen als deze fiets mij ligt.. Ik kan toch moeilijk dergelijk dure fiets kopen enkel op een fotootje...

hartelijke dank en vriendelijke groeten
pol
dirty-4
Mountainbiker
Berichten: 189
Lid geworden op: ma 14 aug 2006 12:55
Rijdt met: Stumpjumper Comp 2007

Bericht door dirty-4 »

jomoa Pol, zoe zen we ni getraad he, :-D ....zooooooooooooooo lang twijfelen over den aankoop van ne velo...........de zondag op TT in Archennes nog ene te voet langs de kant zie stappen met nen bike in carbon....kaderke in 2 !
Gebruikersavatar
Mondeoracing
Mountainbiker
Berichten: 476
Lid geworden op: di 28 jun 2005 23:31
Rijdt met: Scott scale 610
Contacteer:

Bericht door Mondeoracing »

je moet misschien eens zoeken naar een Scale in alu is de zelfde geometrie als de scales in carbon.
Dus als maar om aan te voelen is maakt het niks uit.
van waar ben je trouwens?
Gebruikersavatar
rEvo
Mountainbiker
Berichten: 53
Lid geworden op: ma 16 okt 2006 17:00
Rijdt met: Thompson master carbon XTR en een 'steekkar' voor als er een halve meter slijk ligt...

twijfelen

Bericht door rEvo »

inderdaad dirty-two, twijfelen......

ik heb twee weken gereden met diene stumpjumper carbon marathon ht in 19 ' , tof vélootje... enkel moest de zadelpen bijna op zijn maximum staan ( 29 cm ) voor mij, ik had nog 1 cm over.... ik vond dat toch wel veel.. En een 21' is dan te groot...

daarom wil ik nog eens diene scott xl proberen , de bovenbuis is even lang als die speci, maar de zitbuis is 5 cm langer... dan zou mijn zadelpen ook minder moeten uitzitten en oogt dat wat meer in proportie... Maar eerst even proberen mee te rijden , al wat het maar een klein tourke....

ikzelf ben van brugge Mondeoracing..

groetjes
pol
Plaats reactie