merida lava limited edition

Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
broken chain
Mountainbiker
Berichten: 12
Lid geworden op: do 12 okt 2006 16:55
Rijdt met: merida tfs900m

matts tfs900

Bericht door broken chain »

Dit weekend de tt in st amands gereden met mijn oude fiets en ketting gebroken + voorderailleur stuk.

Iemand al ervaring met de matts tfs 900. De matte kader van de lava is naar mijn mening mooier maar de matts tfs 900 in het zwart (blinkend) is ook niet mis en in het wit is hij nog mooier. Daarnaast denk ik dat ik met de afmontage van de tfs 900 toch een tijdje "gerust" zal zijn.

Zouden de Manitou Relic en Sliver al vorken zijn voor het komende seizoen want op de site van Manitou is daar niks over terug te vinden.
den trapper
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: zo 22 okt 2006 10:54
Rijdt met: Merida MATTS Lava limited ed.

Bericht door den trapper »

Vandaag mijn eerste tripke door de wegels rondom het dorp, toch goed voor zo'n 21 kilometer.

Het zadel is perfect. Geen enkele meter heb ik daar problemen mee gehad.
De wendbaarheid is goed in de korte bochten.
De verhoudingen van de versnellingen achteraan mochten iets anders, maar dat zal wel een persoonlijk gegeven zijn, denk ik.
Ik heb gisteren mij een tenue van ULTIMA aangeschaft. Prachtig gerief dat perfect z'n werk gedaan heeft. Vooral de lange broek houdt mijn benen goed warm zonder deze te laten stomen.
Klikpedalen van Shimano SPD voor 25 euro erop gezet. Geen kritiek op hun werking behalve dat ik vandaag 1 keer er niet uitgeraakte tijdens het verliezen van mijn evenwicht en KARDASJ, daar lag ik dan.
De eerste bruiksporen zijn er dus al op :(
Voor de rest, zeer tevreden van mijn aankoop.
//Smalle\\
Mountainbiker
Berichten: 211
Lid geworden op: di 17 okt 2006 17:22
Rijdt met: Granville Pulse 2.0/Merida Matts Miami

Bericht door //Smalle\\ »

ik rij met een merida matts miami, heb deze bike gekocht om te beginnen.
ik heb er niets dan lof over, zeker als het zoals mij is als beginners bike.
enkel nu ik toch zeker ben dat het biken me ligt begin ik de minpuntjes te zien. zoals het crankstel en de veer. die 2 stukke zijn van niet zo goede kwaliteit. maar de rest is wel top. zeker prijs kwaliteit zijn deze bikes super
Plaats reactie