La Roche

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Gebruikersavatar
Mr. Stitchen
Mountainbiker
Berichten: 495
Lid geworden op: ma 18 aug 2008 18:05
Rijdt met: kzien 'm zoe geire

Bericht door Mr. Stitchen »

Dit weekend in La Roche vertoefd. Daar reden we in de sneeuw routes 2 & 4. Perfecte bewegwijzering wat mij betreft.

verslagje, filmpje en foto's vind je op onze webstek www.trade-n-cycle.be
Gebruikersavatar
kenneth
Mountainbiker
Berichten: 816
Lid geworden op: wo 23 mei 2007 19:30
Rijdt met: Canyon Nerve AL 29 9.9SL

Bericht door kenneth »

int groot verlof een week naar la roche, de routes ook es checke :D
Cjeep
Mountainbiker
Berichten: 5
Lid geworden op: wo 13 jun 2012 08:22
Rijdt met: Trek top fuel 8

Bericht door Cjeep »

Ik ben van plan volgende maand eens naar la roche te rijden.
Hoeveel vaste routes zijn er daar? (de 4 vanop de bloso site of zijn er meer)
En welk zijn de mooiste routes die ik zeker gedaan moet hebben.
Heb gezien dat er enkele zijn met doorwading van beekjes enzo, lijkt me wel eens iets anders.
Gebruikersavatar
MaC'Red
Mountainbiker
Berichten: 4483
Lid geworden op: do 14 mar 2002 02:00
Rijdt met: Scott Spark RC team
Contacteer:

Bericht door MaC'Red »

In la roche heb je idd 4 vaste routes en die zijn van bloso ( adeps ), ik heb ze alle 4 al gereden en vond ze alle 4 toch de moeite waard. De route Kaart op deze site en mtb routes klopt niet echt.

MaC'Red 8)
Gebruikersavatar
black levi
Mountainbiker
Berichten: 215
Lid geworden op: di 11 jan 2011 12:46
Rijdt met: cannondale scalpel

Bericht door black levi »

MaC'Red schreef:In la roche heb je idd 4 vaste routes en die zijn van bloso ( adeps ), ik heb ze alle 4 al gereden en vond ze alle 4 toch de moeite waard. De route Kaart op deze site en mtb routes klopt niet echt.

MaC'Red 8)
Hoe zit het met de uitpijling? Nergens verloren gereden? Ik zou die routes ook eens willen afrijden en vraag me af of ik een kaart moet kopen. :wink:
Gebruikersavatar
MaC'Red
Mountainbiker
Berichten: 4483
Lid geworden op: do 14 mar 2002 02:00
Rijdt met: Scott Spark RC team
Contacteer:

Bericht door MaC'Red »

black levi schreef:
MaC'Red schreef:In la roche heb je idd 4 vaste routes en die zijn van bloso ( adeps ), ik heb ze alle 4 al gereden en vond ze alle 4 toch de moeite waard. De route Kaart op deze site en mtb routes klopt niet echt.

MaC'Red 8)
Hoe zit het met de uitpijling? Nergens verloren gereden? Ik zou die routes ook eens willen afrijden en vraag me af of ik een kaart moet kopen. :wink:
Ik ken ze bijna vanbuiten dus ik pas er hier en daar ze extra stukske aan, ik ken de streek al redelijk goed intussen, maar ja de bepijling is wel zeker up to date, in april dit jaar er nog gereden en geen problemen gehad.

MaC'Red 8)
Gebruikersavatar
black levi
Mountainbiker
Berichten: 215
Lid geworden op: di 11 jan 2011 12:46
Rijdt met: cannondale scalpel

Bericht door black levi »

MaC'Red schreef:
black levi schreef:
MaC'Red schreef:In la roche heb je idd 4 vaste routes en die zijn van bloso ( adeps ), ik heb ze alle 4 al gereden en vond ze alle 4 toch de moeite waard. De route Kaart op deze site en mtb routes klopt niet echt.

MaC'Red 8)
Hoe zit het met de uitpijling? Nergens verloren gereden? Ik zou die routes ook eens willen afrijden en vraag me af of ik een kaart moet kopen. :wink:
Ik ken ze bijna vanbuiten dus ik pas er hier en daar ze extra stukske aan, ik ken de streek al redelijk goed intussen, maar ja de bepijling is wel zeker up to date, in april dit jaar er nog gereden en geen problemen gehad.

MaC'Red 8)
Bedankt voor de info...enne, zitten er echt van die hellingen in waar je bijna niet op geraakt of heeft die lastigheidsgraad meer te maken met de weersomstandigheden?
Gebruikersavatar
MaC'Red
Mountainbiker
Berichten: 4483
Lid geworden op: do 14 mar 2002 02:00
Rijdt met: Scott Spark RC team
Contacteer:

Bericht door MaC'Red »

black levi schreef:
MaC'Red schreef:
black levi schreef: Hoe zit het met de uitpijling? Nergens verloren gereden? Ik zou die routes ook eens willen afrijden en vraag me af of ik een kaart moet kopen. :wink:
Ik ken ze bijna vanbuiten dus ik pas er hier en daar ze extra stukske aan, ik ken de streek al redelijk goed intussen, maar ja de bepijling is wel zeker up to date, in april dit jaar er nog gereden en geen problemen gehad.

MaC'Red 8)
Bedankt voor de info...enne, zitten er echt van die hellingen in waar je bijna niet op geraakt of heeft die lastigheidsgraad meer te maken met de weersomstandigheden?
Er is er eentje bij ja van rond de 30%, die nr van de route weet ik niet precies maar ze vertrekt via Cielle waar ge ook een technische singletrail kunt nemen ipv de gewone afdaling, bijna beneden komt ge terug op de gewonde route terug en moet ge door een rivierke en dan terug een mooie klim tot boven aan de baan La Roche - samree. De straat over en dan de klim van door de 30%.

MaC'Red 8)
Luvlektrik
Mountainbiker
Berichten: 99
Lid geworden op: za 15 okt 2011 18:08
Rijdt met: Niner Jet 9 RDO

Bericht door Luvlektrik »

black levi schreef:
MaC'Red schreef:
black levi schreef: Hoe zit het met de uitpijling? Nergens verloren gereden? Ik zou die routes ook eens willen afrijden en vraag me af of ik een kaart moet kopen. :wink:
Ik ken ze bijna vanbuiten dus ik pas er hier en daar ze extra stukske aan, ik ken de streek al redelijk goed intussen, maar ja de bepijling is wel zeker up to date, in april dit jaar er nog gereden en geen problemen gehad.

MaC'Red 8)
Bedankt voor de info...enne, zitten er echt van die hellingen in waar je bijna niet op geraakt of heeft die lastigheidsgraad meer te maken met de weersomstandigheden?
Er zijn inderdaad wel stukken bij waar je heel moeilijk tot niet bovengeraakt (bv. de eerste klim van route 3). Zal waarschijnlijk afhangen van je conditie en je techniek.

Verder vind ik, en vele anderen op verschillende fora route 1 de mooiste. Passeert ook langs een riviertje zoals je al aangaf.

Veel plezier!
Gebruikersavatar
kenneth
Mountainbiker
Berichten: 816
Lid geworden op: wo 23 mei 2007 19:30
Rijdt met: Canyon Nerve AL 29 9.9SL

Bericht door kenneth »

in de week van 16 juli ga ik een week naar la roche, alle routes proberen te doen op een week, als de benen dat toelaten XD
Plaats reactie