Wortegem-Petegem - Bloso

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
racoonfreak
Mountainbiker
Berichten: 111
Lid geworden op: za 08 okt 2011 20:10
Contacteer:

Bericht door racoonfreak »

Rood en blauw is perfect uitgepijld, enkel bij groen ontbreekt een pijltje (ergens langs de spoorweg).
Iron Man
Mountainbiker
Berichten: 100
Lid geworden op: di 12 jun 2012 11:44
Rijdt met: Cube

Bericht door Iron Man »

't Moet in orde zijn hé :-D
vanhouttewim
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: za 29 dec 2012 20:40
Rijdt met: Trek 8000

Re: Wortegem-Petegem - Bloso

Bericht door vanhouttewim »

Gisteren deze mooie (rode)route nog eens gereden. Op sommige stukken lag een pak sneeuw , maar met wat handigheid kan je toch overal doorrijden. Beter nu dan door de modder alleszins. Ik denk toch dat al de beste offroad stukken van Wortegem Petegem er in zitten . het is ook mijn geboortedorp :-) daarna nog eens over het kluisbos gereden en morgen weer zoiets in gedachten.
Wim.
Iron Man
Mountainbiker
Berichten: 100
Lid geworden op: di 12 jun 2012 11:44
Rijdt met: Cube

Re: Wortegem-Petegem - Bloso

Bericht door Iron Man »

Het is een parcours dat elke maand gecontroleerd wordt door de heer Sylvain Lamont. Hij doet dat zeer goed :-D
Gebruikersavatar
Ken1984
Mountainbiker
Berichten: 150
Lid geworden op: zo 30 sep 2007 15:40
Rijdt met: Grand Canyon AL 29 7.9

Re: Wortegem-Petegem - Bloso

Bericht door Ken1984 »

Vandaag de rode lus gefietst. Leuk parcours en ligt er overal prima bij.
1 pijltje is verkeerd en dat is in de Zonnestraat. Het pijltje toon verkeerdelijk links (richting Cauborrestraat), terwijl je rechtsaf moet, 25m verder de velden in richting Heerbaan.

Zie:

https://maps.google.be/maps?q=Zonnestra ... 8,,1,16.35" onclick="window.open(this.href);return false;

Hier staat het pijltje WEL NOG CORRECT.

Nu staat het pijltje naar links, verkeerd dus!
Kartouch
Mountainbiker
Berichten: 14
Lid geworden op: zo 30 mar 2014 01:07
Rijdt met: Cube ltd pro

Re: Wortegem-Petegem - Bloso

Bericht door Kartouch »

Zondagvoormiddag de Mario De Clercqroute gereden. Deze korte mtb-tocht van +/- 24 km start in Elsegem en is net geen 50% off-road. Niet supertechnisch (hoeft ook niet voor een +/- nog beginnende mtb'er met klikpedalen zoals ik), maar wel ideaal om je eens te amuseren wanneer je niet al te veel tijd hebt of als je de avond ervoor iets te laat in je nest zat.

Was normaal gezien van plan om de TT in Oudenaarde mee te doen, maar die vond ik toch nogal prijzig. Nuja, kwam wel goed uit. Niet teveel volk tegengekomen op deze route...
Gebruikersavatar
cimicke
Mountainbiker
Berichten: 50
Lid geworden op: za 30 jul 2005 18:41
Rijdt met: TREK 4300 full lx

Re: Wortegem-Petegem - Bloso

Bericht door cimicke »

Vandaag de blauwe route gereden. Perfect uitgepijld. Er zijn wel werken in ooike aan de startplaats. Ik ben niet tot daar geraakt:-)
Fritzz
Mountainbiker
Berichten: 50
Lid geworden op: ma 18 aug 2014 17:53
Rijdt met: Radon Team 8.0

Re: Wortegem-Petegem - Bloso

Bericht door Fritzz »

Witte79
Mountainbiker
Berichten: 513
Lid geworden op: ma 15 jan 2018 11:25

Re: Wortegem-Petegem - Bloso

Bericht door Witte79 »

Deze vorige zondag gereden 2 lussen aan mekaar. Twas genieten. 50kms en een 300hms. Voor herhaling vatbaar.
Plaats reactie