Wortegem-Petegem - Bloso

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Gebruikersavatar
sleery
Mountainbiker
Berichten: 433
Lid geworden op: wo 22 jan 2003 20:04
Rijdt met: twee wielen frame stuur ketting 2 remmen en een versnellingsapparaat

Wortegem-Petegem - Bloso

Bericht door sleery »

Deze avond trainingstochtje gemaakt met de koersfiets en in Wortegem en op de kruishoutemseweg richting Nokere ben ik gloednieuwe pijltjes (rode en blauwe) tegengekomen. De palen waaraan de pijltjes aanhingen waren nog maar net geplant. Weet er iemand waar deze route zal beginnen?? =D>
Gebruikersavatar
Epic
Mountainbiker
Berichten: 544
Lid geworden op: do 07 nov 2002 02:15
Rijdt met: 2002 S-Works - 2003 Stumpjumper

Bericht door Epic »

Ik heb er vrijdag ook van gehoord, blijkbaar in navolging van Filip Meirhaeghe 'zijn' route in Ronse heeft men daar één opgesteld 'voor' Mario Declercq.
De start zal waarschijnlijk in domein de Ghellinck zijn te Elsegem, ik wil die gerust wel eens testen met je.
Gebruikersavatar
Wouter
Mountainbiker
Berichten: 165
Lid geworden op: do 19 dec 2002 22:40
Rijdt met: Commençal VIP - Stevens S6

Bericht door Wouter »

Die route is nog niet volledig uitgepijld, ze wordt de 26ste juni geopend, en start idd in domein d'ghellinck. Heel zwaar zal ze waarschijnlijk niet zijn...
Gebruikersavatar
sleery
Mountainbiker
Berichten: 433
Lid geworden op: wo 22 jan 2003 20:04
Rijdt met: twee wielen frame stuur ketting 2 remmen en een versnellingsapparaat

Bericht door sleery »

tmoet nie altijd zwaar zijn é kan der ook eentje zijn om de snelheid wat te trainen.
@epic beter wachten dus om te verkennen zie da we verdwalen =D> [-X
Gebruikersavatar
beethoven
Mountainbiker
Berichten: 658
Lid geworden op: ma 06 okt 2003 18:44
Rijdt met: Specia hard-rock

Wortegem-Kruishoutem

Bericht door beethoven »

Beste bikers, Kruishoutem daar is een technich parcour aangelegd 2,5km. Onlangs informeerde ik nog bij het gemeentebestuur te Kruishoutem.
Kruishoutem is nu ook wel een gemeente waar blijkbaar alle weken tijdens de weekends iets te doen is. Dus veel volk op de baan, vooral wandelaars dus rijd je best de route niet tijdens weekends, tenzij het regent.
Alvast suc6 met de route. Rudy VdE.
Gebruikersavatar
Wouter
Mountainbiker
Berichten: 165
Lid geworden op: do 19 dec 2002 22:40
Rijdt met: Commençal VIP - Stevens S6

Re: Wortegem-Kruishoutem

Bericht door Wouter »

beethoven schreef:Beste bikers, Kruishoutem daar is een technich parcour aangelegd 2,5km.
Hallo,

waar bevindt zich dat parcours ergens?
Gebruikersavatar
beethoven
Mountainbiker
Berichten: 658
Lid geworden op: ma 06 okt 2003 18:44
Rijdt met: Specia hard-rock

kruishoutem

Bericht door beethoven »

Beste Biker, Dit parcour bevindt zich te Lozer (Lozermolenstraat), kasteelstraat in dan links,rechts, links tot de kasteelstraat daar dan rechts, rechts, rechts naar de Passionnistenstraat, dan rechts, rechts terug naar de Lozermolenstraat. Het gaat hier over een technisch parcour van2,5km te verstaan.
Ik wil je best dat plan doorsturen zodat je het iets beter je kan voorstellen maar, daar ik niet zo ne krak ben op computer kan ik dit maar per E-mail doen. Wil je mij jou adres doorsturen dan graag (liefst niet bij hotmail) Graag tot je dienst. Rudy VdE.
Laatst gewijzigd door beethoven op ma 13 sep 2004 22:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
beethoven
Mountainbiker
Berichten: 658
Lid geworden op: ma 06 okt 2003 18:44
Rijdt met: Specia hard-rock

Kruishoutem

Bericht door beethoven »

[quote="sleery"
@epic beter wachten dus om te verkennen zie da we verdwalen =D> [-X[/quote]Verdwalen met Epic??????? dat zal wel niet gebeuren zeker niet in die streek.
Het is wel ook één van de weinigen waar ik mijn handen voor in het vuur steek, 100% vertrouw, daar mag je zeker van zijn. Rudy VdE.
Gebruikersavatar
Epic
Mountainbiker
Berichten: 544
Lid geworden op: do 07 nov 2002 02:15
Rijdt met: 2002 S-Works - 2003 Stumpjumper

Bericht door Epic »

Dank je, Beethoven - de streek Elsegem/Oudenaarde en vooral Kluisbergen ken ik inderdaad 'perfect'.

Alle info is te vinden op deze url: http://www.bloso.be/public/bloso/Docs/M ... qRoute.pdf

Deze volledige route zou ik zo snel mogelijk eens willen rijden, alle tussenstukken zal ik wel verbinden zodanig dat we alles kunnen doen. Wie heeft zin en stelt een dag/uur voor, ik ben in verlof vanaf woensdagmiddag.
Gebruikersavatar
woutvc
Mountainbiker
Berichten: 372
Lid geworden op: vr 09 aug 2002 02:00
Rijdt met: Scott Spark10 - Scott X9
Contacteer:

Bericht door woutvc »

Ziet er inderdaad een interessante route uit.
En niet ver van mijn thuishaven (Heestert)
Plaats reactie