Drieboomkensberg in Westmalle

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Gebruikersavatar
flyboy
Mountainbiker
Berichten: 322
Lid geworden op: ma 11 mar 2002 02:00

Bericht door flyboy »

GT schreef:
Magura schreef: In die zandput durven wel eens mooie meisjes liggen, als het schoon weer is! =P~


Dermee dat iedereen die verbodstekens negeert! :lol:
Gebruikersavatar
GT
Mountainbiker
Berichten: 514
Lid geworden op: wo 12 feb 2003 20:56
Rijdt met: Thompson Grenada Deore XT 9

Bericht door GT »

verbodtekens? om? monokini te zonnen of te mountainbiken? ale, da mountainbiken staat los van dat monokini zonnen e, want ik zie er al een paar dat weer verkeerd lezen :lol:
huba huba
Gebruikersavatar
flyboy
Mountainbiker
Berichten: 322
Lid geworden op: ma 11 mar 2002 02:00

Bericht door flyboy »

Ben er sinds lang nog eens gepasseerd. Die 'puttekes' aan het begin van de s-track van het fit-o-meter parcours beginnen wel 'tricky' te worden, zeker als je ze bij hoge snelheid neemt, kunde der wel eens goed op uwen totter gaan. Ik ga er voor de veiligheid toch wa achter mn zadel hangen.
Jannemanneke
Mountainbiker
Berichten: 585
Lid geworden op: wo 06 jun 2007 18:27
Rijdt met: Vragen via PB worden niet meer beantwoord.

Bericht door Jannemanneke »

Ik ben daar vandaag ook nog eens gepasseerd, was jaren geleden. Dat kleine parcours blijkt een beetje verplaatst te zijn ergens halverwege, voor de rest is het nog net hetzelfde. Op die plaats ben ik begin jaren negentig begonnen met MTB'en... memories... :lol:
TITTYMAN
Mountainbiker
Berichten: 743
Lid geworden op: zo 24 okt 2004 19:27

Bericht door TITTYMAN »

Hehe, heb er gisteren ook nog is een paar toerkes meegepakt toen ik passeerde. Er zat idd een klein kronkeltje in dat niet in het oorspronkelijke toerke zit, maar je kon al goed zien waar gereden was, dus het was snel duidelijk. Blijft toch wel eens leuk daar :wink:
Gebruikersavatar
mallybiky
Mountainbiker
Berichten: 174
Lid geworden op: vr 06 jan 2006 13:55
Rijdt met: Specialized Epic 2007 & Ridley CrossWind

de permanente route in Malle komt eraan!

Bericht door mallybiky »

't Is maar om te melden dat een permanente Bloso route in zowel West- als Oostmalle eraan komt. Begin oktober wordt het voorstel besproken op de SPONARO werkgroep.

De mooie lussen, zoals in dit forum topic vermeld, en meer bepaald de "Herygers" lus zit er spijtig genoeg niet in omdat er geen goedkeuring voor werd bekomen van de boswachter van de trappisten en ook van de Dennen.

Vandaag wordt de route verkend door mensen van Malle, de provincie en Bloso.

Verwacht wordt dat de route ergens volgend jaar in gebruik kan worden genomen.
Gebruikersavatar
devil biker
Mountainbiker
Berichten: 2500
Lid geworden op: do 18 mei 2006 19:44
Rijdt met: cube ltd team , trek top fuel 8 2010
Contacteer:

Bericht door devil biker »

en word die dan ook verbonden met de bloso lille ?
dan kunde die van herentals, lille , malle (als die er komt) en merksplas aan een rijgen :lol:
Gebruikersavatar
mallybiky
Mountainbiker
Berichten: 174
Lid geworden op: vr 06 jan 2006 13:55
Rijdt met: Specialized Epic 2007 & Ridley CrossWind

Bericht door mallybiky »

devil biker schreef:en word die dan ook verbonden met de bloso lille ?
dan kunde die van herentals, lille , malle (als die er komt) en merksplas aan een rijgen :lol:
Yep, ik vertelde eerder dat vandaag de omloop informeel werd voorgesteld aan iemand van Bloso en de provincie. Als reactie daarop is de omloop nog wat gewijzigd (de baan van Oostmalle naar Wechel was te lang) en daardoor komt de omloop van Oostmalle nu aan camping Siesta in Wechelderzande, dat is de rode lus van Lille.

Kan ik ergens op een kaart terugvinden (liefst electronisch) hoe de verbinding tussen Lille en Herentals eruit ziet? De verbinding tussen Merksplas en Lille ken ik.

Bay the way. Ook in Brecht is men aan een omloop bezig (maar ik heb de details nog niet) waar we vanuit Westmalle dan weer een aansluiting met kunnen maken. Ook in Rijkevorsel was men bezig maar dat ligt stil volgens mij wegens problemen met de eigenaars (is er vrij hard aan toe gegaan heb ik gehoord).
Gebruikersavatar
devil biker
Mountainbiker
Berichten: 2500
Lid geworden op: do 18 mei 2006 19:44
Rijdt met: cube ltd team , trek top fuel 8 2010
Contacteer:

Bericht door devil biker »

mallybiky schreef:
devil biker schreef:en word die dan ook verbonden met de bloso lille ?
dan kunde die van herentals, lille , malle (als die er komt) en merksplas aan een rijgen :lol:
Yep, ik vertelde eerder dat vandaag de omloop informeel werd voorgesteld aan iemand van Bloso en de provincie. Als reactie daarop is de omloop nog wat gewijzigd (de baan van Oostmalle naar Wechel was te lang) en daardoor komt de omloop van Oostmalle nu aan camping Siesta in Wechelderzande, dat is de rode lus van Lille.

Kan ik ergens op een kaart terugvinden (liefst electronisch) hoe de verbinding tussen Lille en Herentals eruit ziet? De verbinding tussen Merksplas en Lille ken ik.

Bay the way. Ook in Brecht is men aan een omloop bezig (maar ik heb de details nog niet) waar we vanuit Westmalle dan weer een aansluiting met kunnen maken. Ook in Rijkevorsel was men bezig maar dat ligt stil volgens mij wegens problemen met de eigenaars (is er vrij hard aan toe gegaan heb ik gehoord).
hier op het forum, bloso lille ingeven.
of jjag contacteren (das de beheerder van de bloso van lille)
Gebruikersavatar
flyboy
Mountainbiker
Berichten: 322
Lid geworden op: ma 11 mar 2002 02:00

Re: de permanente route in Malle komt eraan!

Bericht door flyboy »

mallybiky schreef:'t Is maar om te melden dat een permanente Bloso route in zowel West- als Oostmalle eraan komt. Begin oktober wordt het voorstel besproken op de SPONARO werkgroep.

De mooie lussen, zoals in dit forum topic vermeld, en meer bepaald de "Herygers" lus zit er spijtig genoeg niet in omdat er geen goedkeuring voor werd bekomen van de boswachter van de trappisten en ook van de Dennen.

Vandaag wordt de route verkend door mensen van Malle, de provincie en Bloso.

Verwacht wordt dat de route ergens volgend jaar in gebruik kan worden genomen.

Wat is de Herygers-lus precies, ligt die in Oost- of Westmalle?
Een permanente route in Westmalle zonder DBB of trappistenbos is een stier zonder ballen, dat kunnen ze er beter géén maken ...
Plaats reactie