schorre te oostende

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Vlamingkje
Mountainbiker
Berichten: 45
Lid geworden op: zo 24 feb 2013 21:42

Re: schorre te oostende

Bericht door Vlamingkje »

eL Tee schreef:Ik was er op donderdagvoormiddag: geen kat gezien... :lol:
Oh jah dat kan inderdaad.. Omdat er dan school is.. Vooral woensdagmidagen,zaterdag en zondag is het er echt wel druk hoor. Maar het zijn vooral ''jonge'' mensen dus op zo'n donderdagvoormiddag zitten we met z'n allen ''gezellig'' in de les :-k

Zaterdag en zondag is het zelfs iets te druk met het voetbal (Kv Oostende). Vooral op dat eene plekje waar je een kleine parkeerplaats over moet is het opletten voor autospiegels :P

Welk parcours is het meest aan te raden in de Vlaamse-Ardennen?
Gebruikersavatar
eL Tee
Mountainbiker
Berichten: 861
Lid geworden op: do 19 jul 2012 00:54
Rijdt met: a Zwitsersche blonte mé ferme rondingen

Re: schorre te oostende

Bericht door eL Tee »

De Kluisberg... Smoet moa joen kiet'n in... :wink:

Ik heb hier bij me thuis (Herzele) een paar vaste toeren (los van de BLOSO-bepijling): ik steek de straat over en ik zit in de kouters... (ik woon dan ook in het hol van Pluto). 't Is hier een stuk 'braver' dan de Kluisberg, doch weet dat ik vanachter m'n peesee de 'muur' van Geraardsbergen zie liggen :wink:

Maar hier gaat 't over De Schorre, niet over de Vlaamsche Ardens! Dus, back on topic...
Vlamingkje
Mountainbiker
Berichten: 45
Lid geworden op: zo 24 feb 2013 21:42

Re: schorre te oostende

Bericht door Vlamingkje »

De mensen die het parcours eens willen zien moeten Nu naar sporza kijken naar het BK veldlopen. Deze gaat door op een deel van het mountainbike parcours. Best blijf je er de komende week wel van want het is niet te doen :lol:
TimDeBruyn
Mountainbiker
Berichten: 86
Lid geworden op: di 16 apr 2013 09:12

Re: schorre te oostende

Bericht door TimDeBruyn »

Dinsdag het groene en blauwe parcours in Oostende gaan rijden.
Over groen kan ik kort zijn: zware teleurstelling. Heeft niets met mountainbike te maken en op de koop toe vonden ze het blijkbaar iets teveel gevraagd om regelmatig een pijltje te plaatsen? We hebben meer moeten zoeken naar pijltjes dan dat we effectief gereden hebben.
Wat blauw betreft: had er iets meer van verwacht maar was best nog wel eens leuk om paar rondjes te rijden. Alleen denk ik dat ik ook hier wat pijltjes verkeerd moet gevolgd hebben of staan er te weinig want ik kwam allesbehalve aan de 6 km zoals op het bord stond, eerder een viertal...
Gebruikersavatar
patje2
Mountainbiker
Berichten: 1881
Lid geworden op: di 22 dec 2009 09:00
Rijdt met: Fiets

Re: schorre te oostende

Bericht door patje2 »

Heb horen zeggen dat er een nieuw route gaat komen in Oostende zou een rode lus worden richting Middelkerken iemand hier meer nieuws over?
Fritzz
Mountainbiker
Berichten: 50
Lid geworden op: ma 18 aug 2014 17:53
Rijdt met: Radon Team 8.0

Re: schorre te oostende

Bericht door Fritzz »

Plaats reactie