vuilbak

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
ElStinho
Mountainbiker
Berichten: 75
Lid geworden op: zo 18 apr 2004 18:36
Rijdt met: Cube Ltd 2 '04
Contacteer:

Bericht door ElStinho »

Hoi Fennek

Ik zie dat je van Landen bent, kijk eens naar deze topic indien je wat medebikers zoekt.

Grtz
Gebruikersavatar
Justin
Mountainbiker
Berichten: 815
Lid geworden op: ma 12 jan 2004 17:55
Rijdt met: Scott Spark 910 2017 / Orbea Alma Carbon OMG 2013 / Cube LTD4 2004

Bericht door Justin »

Net zoals in de topic over een eigen trainigsroute, waar ik hetzelfde antwoord gepost heb, is ook hier lang geen reactie meer gekomen in deze topic. Veel valt er eigenlijk ook niet te zeggen. :-? Maar toch, ter info :

Ben momenteel de lusjes die ik gevonden heb - allemaal aansluitend op de route van Wellen - door middel van annotaties op stafkaart aan't inbrengen. De geïnteresseerden die ook met het stafkaartenprogramma van NGI werken, mogen altijd een berichtje sturen, dan mail ik het annotatiesbestand wel ff door.
Gebruikersavatar
frawiwi
Mountainbiker
Berichten: 600
Lid geworden op: ma 27 feb 2006 01:38
Rijdt met: Blur Santacruz en F 500 c'dale special tuned by Duck bikes ,zonder f.cking fattyveer
Contacteer:

Bericht door frawiwi »

iemand zin om samen deze tocht te rijden?
ik ben in de streek van vrijdag t e m paasmaandag
groetjes
laat snel iets horen
Gebruikersavatar
Justin
Mountainbiker
Berichten: 815
Lid geworden op: ma 12 jan 2004 17:55
Rijdt met: Scott Spark 910 2017 / Orbea Alma Carbon OMG 2013 / Cube LTD4 2004

Bericht door Justin »

frawiwi schreef:iemand zin om samen deze tocht te rijden?
ik ben in de streek van vrijdag t e m paasmaandag
groetjes
laat snel iets horen
Email is verstuurd.
Greetz.
Justin
Gebruikersavatar
The Level
Mountainbiker
Berichten: 145
Lid geworden op: ma 10 apr 2006 23:19
Rijdt met: Orbea Lanza 06
Contacteer:

Bericht door The Level »

kga em 1 van deze dagen ook miss rijden :-D
Gebruikersavatar
Justin
Mountainbiker
Berichten: 815
Lid geworden op: ma 12 jan 2004 17:55
Rijdt met: Scott Spark 910 2017 / Orbea Alma Carbon OMG 2013 / Cube LTD4 2004

Bericht door Justin »

Yannick schreef:kga em 1 van deze dagen ook miss rijden :-D
Normaal gezien ga ik dit weekend met Frawiwi deze route rijden. Morgen of overmorgen heb ik meer details. Zal ik je op de hoogte houden ? Hoe meer zielen, hoe meer wielen ! (Miljaar, da's nog een goede signature !)
Gebruikersavatar
Justin
Mountainbiker
Berichten: 815
Lid geworden op: ma 12 jan 2004 17:55
Rijdt met: Scott Spark 910 2017 / Orbea Alma Carbon OMG 2013 / Cube LTD4 2004

Bericht door Justin »

Net zoals jij, woon ik naast deze route, dus ze heeft - om het zo maar te zeggen - geen geheimen meer voor mij :lol: .
De tip van het bruggetje had ik ook doorgegeven aan Frawiwi toen we nog niets afgesproken hadden. Mos en hout is namelijk geen goede combinatie.

Als alles goed gaat, gaan Frawiwi en ik de route zaterdag om 09.00 uur rijden. Vertrek zal in Vechmaal zijn, in de buurt van het Kasteel van Hex.
Hopelijk zal het morgen dus niet te fel regenen, want anders wordt het modderploeteren.
Gebruikersavatar
The Level
Mountainbiker
Berichten: 145
Lid geworden op: ma 10 apr 2006 23:19
Rijdt met: Orbea Lanza 06
Contacteer:

Bericht door The Level »

ja men vriendin is van wellen en kheb deze route nog niet eens gereden :( ik bike ook nog maar van vorig jaar. als je vanuit vechmaal vertrekt,dat is maar op een kleine 3 km van men thuis :-D dus mag je me altijd op de hoogte houden
Gebruikersavatar
Justin
Mountainbiker
Berichten: 815
Lid geworden op: ma 12 jan 2004 17:55
Rijdt met: Scott Spark 910 2017 / Orbea Alma Carbon OMG 2013 / Cube LTD4 2004

Bericht door Justin »

Yannick schreef:ja men vriendin is van wellen en kheb deze route nog niet eens gereden :( ik bike ook nog maar van vorig jaar. als je vanuit vechmaal vertrekt,dat is maar op een kleine 3 km van men thuis :-D dus mag je me altijd op de hoogte houden
We vertrekken morgen om 09.00 uur aan de Pieterkeshoeve (http://www.pieterkeshoeve.be) in Vechmaal (Hekslaan 2). Het weer ziet er goed uit : een beetje bewolkt maar waarschijnlijk droog en niet te veel wind =D> .
Zie ook pb.
Laatst gewijzigd door Justin op za 15 apr 2006 20:54, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Justin
Mountainbiker
Berichten: 815
Lid geworden op: ma 12 jan 2004 17:55
Rijdt met: Scott Spark 910 2017 / Orbea Alma Carbon OMG 2013 / Cube LTD4 2004

Bericht door Justin »

Jan B. schreef:Voor een interessant verslagje over mijn belevenissen op dit bloso-parcours, zie mijn persoonlijk mtb-site door te surfen naar http://www.janbailleul.be/mtb/ .

Opzoeken kan in de verslagendatabank ("(Nacht)training", "2006", "bloso route Wellen").
En aangepast zie ik. :wink:
Plaats reactie