Hotton vs Durbuy

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Core
Mountainbiker
Berichten: 487
Lid geworden op: za 29 mei 2004 17:40
Rijdt met: Canyon Torque FRX 9.0
Contacteer:

Hotton vs Durbuy

Bericht door Core »

welke vinden jullie het zwaarste voor te rijden?
en welke routes raden jullie aan?

grtz
Gebruikersavatar
MaC'Red
Mountainbiker
Berichten: 4483
Lid geworden op: do 14 mar 2002 02:00
Rijdt met: Scott Spark RC team
Contacteer:

Bericht door MaC'Red »

awel in hotton kan ik u de groene en rode route aanraden, de rode is wel wat meer asfalt maar een redelijke schone alvast.
als ge de groene route gaat rijden hebt ge na diene stevige klim tegen Bourdon de kans om aan te sluiten op 1 van de routes van Marche en Famenne ( heb ik zelf nog niet gedaan eigenlijk ).
de groene route is persoonlijk mijn lieveling wegens het vele klimmen en heb em een beetje aangepast met stukken uit de TT van Marenne zodat deze nog aantrekkelijker is.
van Durbuy heb ik nog maar enkel de route n°5 gereden ( ronde des megalithes ) en deze is ook wel een schoontje, de laatste afdaling naar barvaux heb ik ook aangepast door een echte singletrack die op hetzelfde punt uitkomt.
de andere routes zijn ook redelijk schoon maar eens ge de bossen ingaat kunt ge u zeker aan modder verwachten tenzij het al redelijk lang is droog gebleven.

Gizmo 8)
Plaats reactie