kaart route Olloy

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Plaats reactie
nosewheely
Mountainbiker
Berichten: 23
Lid geworden op: ma 06 mar 2006 08:07
Rijdt met: bionicon alva 180 coil

kaart route Olloy

Bericht door nosewheely »

Bestaat er een kaart waar de rode route (51km) die in Olloy-Nismes-Oignies...passeert is op aangeduid? Zo ja, wie wil ze me verkopen. Heb ze dringend nodig.
Gebruikersavatar
Via Ferrata
Mountainbiker
Berichten: 111
Lid geworden op: di 27 sep 2005 21:32
Rijdt met: Radon 29 Black Sin 8.0

Re: kaart route Olloy

Bericht door Via Ferrata »

nosewheely schreef:Bestaat er een kaart waar de rode route (51km) die in Olloy-Nismes-Oignies...passeert is op aangeduid?Zo ja, wie wil ze me verkopen. Heb ze dringend nodig.
De kaart heet: "Au pays des eaux vives et des fleurs sauvages". Schaal is 1:50000. Beslaat de routes van 5 gemeenten (Viroinval, Cerfontaine, Couvin, Doische en Phillippeville en hun respectievelijke deelgemeenten (Nismes, Olloy enz.).

Kaart te verkrijgen bij de Offices de Tourisme ginds, heb ze gewoon 's ochtends voor aanvang tocht in dat van Couvin (=het grootste) gekocht (7,50 Euro). OT Couvin: 060 34 01 40 en OT Nismes Tel: 060/31.14.25
nosewheely schreef:Zo ja, wie wil ze me verkopen. Heb ze dringend nodig.
Je kan ook bellen naar de ontwerper(s) van de routes op de kaart te Treignes en ze misschien ginds bij aanvang kopen, vandaar is er ook een startpunt voor de rode route (ronde du Viroin): Rue Eugène Defraire 23, 5670 Treignes, 060 39 08 58 (allez dat zijn toch gegevens op mijn kaart).

Mooie route!
nosewheely
Mountainbiker
Berichten: 23
Lid geworden op: ma 06 mar 2006 08:07
Rijdt met: bionicon alva 180 coil

Bericht door nosewheely »

bedankt!
Plaats reactie