Goeie spots in het zoniënwoud

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Plaats reactie
foxfox
Mountainbiker
Berichten: 16
Lid geworden op: zo 07 nov 2004 20:34

Goeie spots in het zoniënwoud

Bericht door foxfox »

Ik woon nu bijna een jaar in Brussel vlakbij het zoniënwoud en het is een zalig bos! Maar ik denk niet dat ik er alles uithaal wat er te rapen valt.

Momenteel mijn favorieten:

1. De singletrack van de Nero route (langs Drève du Haras / Duboislaan)
2. Bergop vanaf de Rue Du Triage (watermael-bosvoorde)
3. Track die begint aan de Eikendaldreef in Bosvoorde (na het rond punt, ik denk dat je daar met de Nero route ook door komt)

Kennen jullie nog andere toffe spots?

Fox
Gebruikersavatar
TARGA
Mountainbiker
Berichten: 101
Lid geworden op: ma 07 jun 2004 17:36
Rijdt met: Specialized Epic M4 COMP

Bericht door TARGA »

Ik denk dat je rond Bosvoorde woont aan je hotspots te zien. Als je de Nero -route rijdt kom je toch een drietal mooie tracks tegen, anderzijds is de streek rond het kasteel van La Hulpe ook niet slecht en ben je vandaar vlug in de streek van Plancenoit. Ik woon in Rode en dat is natuurlijk een dromlocatie, ik zit middenin tussen Zoniënwoud, Hallerbos, Zevenbronnen, Linkebeek, Gasthuisbos, enz.. en daartussen nog veel trackskes. Mmmmmmm....
foxfox
Mountainbiker
Berichten: 16
Lid geworden op: zo 07 nov 2004 20:34

Bericht door foxfox »

Ik woon eigenlijk in Elsene, maar van hier ben ik al snel in Bosvoorde (waar ik werk). Ben gisteren tot aan St Genesius Rode gereden, maar door het slechte weer maar teruggekomen. Volgende keer verder verkennen langs daar.
madrista666
Mountainbiker
Berichten: 3297
Lid geworden op: wo 15 dec 2004 13:33
Rijdt met: On One 45650B, YT Tues 2.0, Liteville 301

zonienwoud

Bericht door madrista666 »

Hoi

er zijn zoveel goeie trackskes vooral aan de kant van het kasteel van Argenteuil? denk ik.
Ik ken namelijk het Hallerbos uit mijn broekzak en het Zoniemwoud ken ik toch ook al redelijk wat leuke paadjes!!!

Greetz
El jeffe
Gebruikersavatar
Que passa
Mountainbiker
Berichten: 246
Lid geworden op: di 12 apr 2005 18:21

Bericht door Que passa »

Had een klein vraagje i.v.m het Hallerbos,
Hoeveel km kan je hierin rijden, 1 tour= ... km.
Waar is de ingang, anders het adres is ook heel gemakkelijk.
Ik heb hier al veel horen van zeggen, wil het wel eens proberen met mijn broer.

Thanx and greetz
Plaats reactie