Nieuwe route omgeving Braine le chateu - Lembeek

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
madrista666
Mountainbiker
Berichten: 3297
Lid geworden op: wo 15 dec 2004 13:33
Rijdt met: On One 45650B, YT Tues 2.0, Liteville 301

Re: braine le chateau

Bericht door madrista666 »

The Nightrider schreef:Zoals ik eerder schreef, er zijn dus twee bikeroutes uitgestippeld in Braine. Eéntje met rode en een andere met blauwe distpijlen. Er bestaat ook een plannetje van en dit is te koop in het Syndicat d'initiative van Braine le chateau, Grand Place, 20 , Dit is open van dinsdag tot vrijdag tussen 13.30 en 18u . Kostprijs 5 eurokes. En voor wie het interessert er zijn ook 10 wandelroutes afgepijld, ze staan eveneens op het kaartje.
Awel das goe da ge da allemaal hebt opgezocht zie!!!

Mercikes, ga de routes is 1 van de keren rijden en hoop dat het fun wordt want ben al stukken tegengekomen en die waren op de straat te doen!!!
Gebruikersavatar
mtbonly
Mountainbiker
Berichten: 66
Lid geworden op: zo 09 okt 2005 13:07
Rijdt met: een stuk of drie

Bericht door mtbonly »

Iemand die de routes ondertussen al eens gereden heeft?
madrista666
Mountainbiker
Berichten: 3297
Lid geworden op: wo 15 dec 2004 13:33
Rijdt met: On One 45650B, YT Tues 2.0, Liteville 301

Bericht door madrista666 »

Ik ben dit WE is gaan zien, blijkt de route van Wauthie-Braine te zijn en is absoluut af te raden!!!!!!! BAAN, BAAN en nog is BAAN ( 1 deftig stukje in ) ben van armoede maar terug naart hallerbos getrokken
AFRADER!!!!
Gebruikersavatar
TARGA
Mountainbiker
Berichten: 101
Lid geworden op: ma 07 jun 2004 17:36
Rijdt met: Specialized Epic M4 COMP

Wautier braine

Bericht door TARGA »

Ik had er al een beetje schrik van. Telkens ik zo'n bordje van die tocht zag staan liep het over de weg, terwijl er op die plaatsen zoveel mooie single tracks zijn. Schande ...
madrista666
Mountainbiker
Berichten: 3297
Lid geworden op: wo 15 dec 2004 13:33
Rijdt met: On One 45650B, YT Tues 2.0, Liteville 301

Bericht door madrista666 »

Idd daar zijn zoveel prachtige wegjes maar die nemen ze zeker niet hoor, tis Vélo tout asfalt!!!
Plaats reactie