Antwerpen Linkeroever - Sint-Annekesroute

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Plaats reactie
Gebruikersavatar
aresius
Mountainbiker
Berichten: 2921
Lid geworden op: ma 05 dec 2005 20:39
Rijdt met: Cannondale Habit & Ragley BigWig

Antwerpen Linkeroever - Sint-Annekesroute

Bericht door aresius »

Het is geen mountainbikeroute maar zijn er toch mensen die ervaring hebben met de Sint-Annekesroute? Het is een route van 33km (niet erg lang) en vertrekt aan de voetgangerstunnel.

Is dit een leuke tour of is het voortdurend langs asfaltwegen en beton?
Gebruikersavatar
forza_inja
Mountainbiker
Berichten: 762
Lid geworden op: ma 19 dec 2005 21:12
Rijdt met: niner / niner / planet X

Bericht door forza_inja »

ik rijd daar elke dag een kleine 10 km van opweg naar m'n werk. ik moet namelijk van Merksem naar Zwijndrecht. Het stuk dat ik doe is allemaal asfalt en niet echt een stuk om van de natuur en het fietsen te genieten. Vanaf de voetgangerstunnel tot aan de brug richting Zwijdrecht loopt het fietspad parallel aan de expresweg (N49), er zijn dus leukere stukken om te fietsen. Wel zijn er ter hoogte van 't Sint Anneke enkele splitsingen en dan denk ik dat ge daar een beetje door de bossen kunt rijden.
Helemaal heb ik die route nog niet gereden dus vover de rest kan ik niks vertellen.
Hopelijk hebt ge hier al iets aan, en als ge het echt wilt weten moet ge ze maar eens gaan rijden hé :wink:
Plaats reactie