Klein brabant

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Plaats reactie
w84me
Mountainbiker
Berichten: 386
Lid geworden op: di 19 sep 2006 19:01
Rijdt met: Specialized FSR LEVO 29

Klein brabant

Bericht door w84me »

Vandaag de blauwe en groene lus gereden van Klein Brabant, mooi weer weinig of geen volk gezien maar de bepijling is hier werkelijk een ramp.
Hadden de route op gps staan en al een geluk want dit is een echt voorbeeld van hoe het niet moet.
Dist is werkelijk een ramp en hier moet toch wat beter werk worden van gemaakt.
Gebruikersavatar
BerggeitCasualFietser
Mountainbiker
Berichten: 2935
Lid geworden op: ma 09 jan 2012 12:06
Rijdt met: Trek Superfly 7, Lapierre X629

Re: Klein brabant

Bericht door BerggeitCasualFietser »

Heb lange tijd geleden hier ook een deel van gedaan, en toen waren er al paar pijltjes manco.
Misschien eens polsen of er onderhoud kan gebeuren aan de tracks qua bepijling?
Gebruikersavatar
beamer
Mountainbiker
Berichten: 13
Lid geworden op: di 10 jun 2003 00:08
Rijdt met: Trek Elite 9.6
Contacteer:

Re: Klein brabant

Bericht door beamer »

Ik kan bovenstaande helemaal beamen! Vorige keer vetrokken vanuit Bornem en in Buggenhout grandioos verkeerd gereden wegens gebrek aan (zichtbare) afpijling.
Ik hoop dat ze er terug wat werk insteken...
Gebruikersavatar
BerggeitCasualFietser
Mountainbiker
Berichten: 2935
Lid geworden op: ma 09 jan 2012 12:06
Rijdt met: Trek Superfly 7, Lapierre X629

Re: Klein brabant

Bericht door BerggeitCasualFietser »

Heb deze link gevonden: http://mtbroutedatabase.be/probleem-melding.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

Ik weet niet in welke mate dit effectief uitkomt bij de mensen die dit onderhoud moeten doen maar toch.
w84me
Mountainbiker
Berichten: 386
Lid geworden op: di 19 sep 2006 19:01
Rijdt met: Specialized FSR LEVO 29

Re: Klein brabant

Bericht door w84me »

heb bij deze een mail met beklag gedaan op het bovenstaande adres doorgestuurd, hopelijk reactie en dan laat ik het hier weten.
Gebruikersavatar
Dickie
Mountainbiker
Berichten: 3821
Lid geworden op: di 01 feb 2005 14:44
Rijdt met: 29'er Hardtail, singlespeed en fully

Re: Klein brabant

Bericht door Dickie »

Heeft deze Bloso-route geen peter? Of staat de gemeente ervoor in?
In dit topic werd er bvb gewag van gemaakt:
http://forum.mountainbike.be.vs08093.pr ... 5&start=70" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
patje2
Mountainbiker
Berichten: 1879
Lid geworden op: di 22 dec 2009 09:00
Rijdt met: Fiets

Re: Klein brabant

Bericht door patje2 »

Peter van een route staat enkel in voor controle en het doorgeven van de problemen.
Pijlen worden gehangen door de gemeente waar de route passeert en niet door de route waar ze start Bornem moet de pijlen op grondgebied Bornem doen, Puurs voor Puurs, en Sint Amands op Sint Amands Buggenhout voor het gedeelte dat ze op Buggenhout komt. Pijltjes en palen worden geleverd door sport Vaanderen aan de gemeente waar de route start en deze moet in staan voor het verdelen naar de juiste gemeente. Zo werkt het bi Snoeiwerk en dergelijke word ook door de gemeente gedaan.
Zo werkt het bij ons in de gemeente (Londerzeel) toch.
Plaats reactie