Ingelmunster - Bloso

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Gebruikersavatar
uncle sam
Mountainbiker
Berichten: 3341
Lid geworden op: za 30 dec 2006 17:14
Rijdt met: canyon lux
Contacteer:

Bericht door uncle sam »

uncle sam schreef:Ik ga nu donderdag namiddag es gaan spelen op de tracks rondom de befaamde "brug". Kben es benieuwd naar al dat nieuws, hopelijk vind ik et 8)
Morgen om 13h aan het sportstadium :wink:
Gebruikersavatar
Bozo
Mountainbiker
Berichten: 311
Lid geworden op: vr 22 sep 2006 10:55
Rijdt met: Cannondale Slate, YT Jeffsy te koop..

Bericht door Bozo »

ik ben vandaag geweest omdat ik morgen onverwachts moet gaan werken... de route is deftig goed aangepast!! ideaale opwarmer zouk zo zeggen...
Gebruikersavatar
uncle sam
Mountainbiker
Berichten: 3341
Lid geworden op: za 30 dec 2006 17:14
Rijdt met: canyon lux
Contacteer:

Bericht door uncle sam »

Twas dikke fun =D>
Alle tracks rond de befaamde brug op en af gereden, in beide richtingen, wa spelen in klein zwitserland, ooigem/desselgem en als toetje het crossparcours.
Alles onder goedkeurend oog van cowboy peter, merci é moatje :wink:
Gebruikersavatar
prideandglory1891
Mountainbiker
Berichten: 3342
Lid geworden op: ma 07 jan 2008 21:52
Rijdt met: Niner EMD - Rocky Mountain Instinct 999MSL
Contacteer:

Bericht door prideandglory1891 »

uncle sam schreef:Twas dikke fun =D>
Alle tracks rond de befaamde brug op en af gereden, in beide richtingen, wa spelen in klein zwitserland, ooigem/desselgem en als toetje het crossparcours.
Alles onder goedkeurend oog van cowboy peter, merci é moatje :wink:
ALLES in omgekeerde richting?
Gebruikersavatar
uncle sam
Mountainbiker
Berichten: 3341
Lid geworden op: za 30 dec 2006 17:14
Rijdt met: canyon lux
Contacteer:

Bericht door uncle sam »

Enkel de matras omhoog lukt niet, dat f*cking bochtje is er teveel aan :wink:
Ondergrond ligt te droog, schuift te hard trouwens.
Gebruikersavatar
prideandglory1891
Mountainbiker
Berichten: 3342
Lid geworden op: ma 07 jan 2008 21:52
Rijdt met: Niner EMD - Rocky Mountain Instinct 999MSL
Contacteer:

Bericht door prideandglory1891 »

uncle sam schreef:Enkel de matras omhoog lukt niet, dat f*cking bochtje is er teveel aan :wink:
Ondergrond ligt te droog, schuift te hard trouwens.
Ja, idd, die laatste bocht is er voor mij ook teveel aan. al "durf" ik daar niet echt om er vol voor te gaan. of ik mag terug bij de osteopaat langs :lol:
Gebruikersavatar
KUBA
Mountainbiker
Berichten: 1210
Lid geworden op: zo 19 okt 2008 19:42
Rijdt met: Speci Stumpjumper , Canyon Grand Canyon CF SLX RS1.LTD , Rocky Mountain Element 70 RSL

Bericht door KUBA »

prideandglory1891 schreef:
uncle sam schreef:Enkel de matras omhoog lukt niet, dat f*cking bochtje is er teveel aan :wink:
Ondergrond ligt te droog, schuift te hard trouwens.
Ja, idd, die laatste bocht is er voor mij ook teveel aan. al "durf" ik daar niet echt om er vol voor te gaan. of ik mag terug bij de osteopaat langs :lol:
in mijn geval was het niet den osteopaat maar een bestellingske bij CRC , ketting en casette in mul gestampt :lol: (nog ne keer bijschakelen als ge vollen bak met de moed der wanhoop op de trappers aan het stampen bent om boven te raken [-X [-X )
Gebruikersavatar
prideandglory1891
Mountainbiker
Berichten: 3342
Lid geworden op: ma 07 jan 2008 21:52
Rijdt met: Niner EMD - Rocky Mountain Instinct 999MSL
Contacteer:

Bericht door prideandglory1891 »

KUBA schreef:
prideandglory1891 schreef:
uncle sam schreef:Enkel de matras omhoog lukt niet, dat f*cking bochtje is er teveel aan :wink:
Ondergrond ligt te droog, schuift te hard trouwens.
Ja, idd, die laatste bocht is er voor mij ook teveel aan. al "durf" ik daar niet echt om er vol voor te gaan. of ik mag terug bij de osteopaat langs :lol:
in mijn geval was het niet den osteopaat maar een bestellingske bij CRC , ketting en casette in mul gestampt :lol: (nog ne keer bijschakelen als ge vollen bak met de moed der wanhoop op de trappers aan het stampen bent om boven te raken [-X [-X )
Daar is er geen keus qua verzet daar voor mij.. Zo licht mogelijk trappen, dus ik kan ni meer schakelen.
Als er mij ne keer iemand wil opvangen zal ik er wel eens vol voor gaan, dan eens :lol:
Gebruikersavatar
KUBA
Mountainbiker
Berichten: 1210
Lid geworden op: zo 19 okt 2008 19:42
Rijdt met: Speci Stumpjumper , Canyon Grand Canyon CF SLX RS1.LTD , Rocky Mountain Element 70 RSL

Bericht door KUBA »

prideandglory1891 schreef:
KUBA schreef:
prideandglory1891 schreef:Ja, idd, die laatste bocht is er voor mij ook teveel aan. al "durf" ik daar niet echt om er vol voor te gaan. of ik mag terug bij de osteopaat langs :lol:
in mijn geval was het niet den osteopaat maar een bestellingske bij CRC , ketting en casette in mul gestampt :lol: (nog ne keer bijschakelen als ge vollen bak met de moed der wanhoop op de trappers aan het stampen bent om boven te raken [-X [-X )
Daar is er geen keus qua verzet daar voor mij.. Zo licht mogelijk trappen, dus ik kan ni meer schakelen.
Als er mij ne keer iemand wil opvangen zal ik er wel eens vol voor gaan, dan eens :lol:
OK we gaan ne compromis sluiten , gij gaat er vol voor en ik film alles.
K'zal u dan wel emotioneel opvangen als ge beneden komt.....of was't da nie da ge bedoelde :-k
Gebruikersavatar
prideandglory1891
Mountainbiker
Berichten: 3342
Lid geworden op: ma 07 jan 2008 21:52
Rijdt met: Niner EMD - Rocky Mountain Instinct 999MSL
Contacteer:

Bericht door prideandglory1891 »

KUBA schreef:
prideandglory1891 schreef:
KUBA schreef: in mijn geval was het niet den osteopaat maar een bestellingske bij CRC , ketting en casette in mul gestampt :lol: (nog ne keer bijschakelen als ge vollen bak met de moed der wanhoop op de trappers aan het stampen bent om boven te raken [-X [-X )
Daar is er geen keus qua verzet daar voor mij.. Zo licht mogelijk trappen, dus ik kan ni meer schakelen.
Als er mij ne keer iemand wil opvangen zal ik er wel eens vol voor gaan, dan eens :lol:
OK we gaan ne compromis sluiten , gij gaat er vol voor en ik film alles.
K'zal u dan wel emotioneel opvangen als ge beneden komt.....of was't da nie da ge bedoelde :-k
Ge hebt 't nie helemaal begrepen.. :lol:
Plaats reactie