Ingelmunster - Bloso

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Gebruikersavatar
pariah
Mountainbiker
Berichten: 25
Lid geworden op: wo 27 feb 2008 19:07
Rijdt met: Merida Gustav

Bericht door pariah »

waar begint de rode route eigenlijk? ik heb enkel nog maar pijltjes van de groene tegengekomen.

kheb trouwens van de week ook gezien dat ze bezig zijn met een wasbord aan te leggen in de blosoroute van de Gavers (naast het voetbalveld). zal er op vraag gekomen zijn van een cyclocrosser want toen ze maandag bezig waren met de aanleg zag ik er daar 1 in tenue aanwijzingen geven :)
Gebruikersavatar
prideandglory1891
Mountainbiker
Berichten: 3342
Lid geworden op: ma 07 jan 2008 21:52
Rijdt met: Niner EMD - Rocky Mountain Instinct 999MSL
Contacteer:

Bericht door prideandglory1891 »

Aan de sporthal begint de route dacht ik. Maar om zeker te zijn, pb eens cowboy Peter.
Gebruikersavatar
pariah
Mountainbiker
Berichten: 25
Lid geworden op: wo 27 feb 2008 19:07
Rijdt met: Merida Gustav

Bericht door pariah »

zonet de groene lus gedaan. khad een 30tal km op de teller. kan dit kloppen? want toen ik daar uitkwam aan de markt van ingelmunster, zag ik niet meteen een bordje en ben ik dan maar de brug overgereden...

verder was het een vré schoon toerke. kheb toch hier en daar moeten zoeken naar plakaatjes. en tegengehouden geweest door ne pipo van labadoux :roll: die dacht waarschijnlijk dat ik met mijne mtb probeerde binnen te geraken ofzo amai

zit klein zwitserland ook in de route? kdacht dat da het steil stuk was daar langs de kant van de autoweg? en de matras? die zat er niet in? :p

enkel maar een keer rap mogen rijden voor een blaffende rat van ne jack russel in hulste. anders was het safe :-)
Gebruikersavatar
KUBA
Mountainbiker
Berichten: 1210
Lid geworden op: zo 19 okt 2008 19:42
Rijdt met: Speci Stumpjumper , Canyon Grand Canyon CF SLX RS1.LTD , Rocky Mountain Element 70 RSL

Bericht door KUBA »

pariah schreef:zonet de groene lus gedaan. khad een 30tal km op de teller. kan dit kloppen? want toen ik daar uitkwam aan de markt van ingelmunster, zag ik niet meteen een bordje en ben ik dan maar de brug overgereden...

verder was het een vré schoon toerke. kheb toch hier en daar moeten zoeken naar plakaatjes. en tegengehouden geweest door ne pipo van labadoux :roll: die dacht waarschijnlijk dat ik met mijne mtb probeerde binnen te geraken ofzo amai

zit klein zwitserland ook in de route? kdacht dat da het steil stuk was daar langs de kant van de autoweg? en de matras? die zat er niet in? :p

enkel maar een keer rap mogen rijden voor een blaffende rat van ne jack russel in hulste. anders was het safe :-)
- Aan markt ingelmunster moet je inderdaad rechts brug over, plakkaatje staat een 50-tal M voor dat je aan de weg komt, om dan na de brug onmiddelijk rechts te draaien en onderdoor brug.
- Betreft zoeken , Alle plakkaatjes staan er nochtans nog van groene (allez , dinsdag toch nog)
- Klein zwitserland zit in de route (zijn sinds kort wa leuke bobbels bijgekomen =D> ,denk zelfs dat jump erover te doen is maar k'mag voortaan geen ribben meer breken van de vrouwe ](*,) ), is het bosje waarvan de uitgang juist voor ingelmunsterbrug uit komt.
-Matras zit er niet in , zou ook niet verstandig zijn z'on ding in BLOSO te steken , mocht je eens willen piepen deze ligt langs andere kant van brugflak (door u genoemde steil stuk langs autoweg)die WEL in BLOSO opgenomen is.
Wel oppassen he en helmke aan :wink:

En betreft diene Jack russel , gene vrees want hij geraakt nie boven de 30Km/h hoewel em toch minstens eens per 2weken een poging doet bij mij , poort van den hof open = lanceert u maar gereed:lol: :lol:

Betreft rode pijlen , ik vrees dat die allesbehalve allemaal aanwezig zijn , heb wel nog niet echt de moeite gedaan om te zoeken hoe of wat.
Gebruikersavatar
pariah
Mountainbiker
Berichten: 25
Lid geworden op: wo 27 feb 2008 19:07
Rijdt met: Merida Gustav

Bericht door pariah »

ah ok is dat klein zwitserland. ik dacht dat jullie dit het crossparcour noemden ofzo. tis daar idd vré plezant en die bobbels zijn ook tof.

en diene jack russel zou (denk ik) toch niet bijten. kwam eerst op zijn gemakske afgewandeld en toen dat ie ne meter van mijn been stond, begon ie te blaffen. dan maar gemaakt dak rap weg was. die hond kloot gewoon graag mensen :lol:
Gebruikersavatar
blackie
Mountainbiker
Berichten: 776
Lid geworden op: za 05 dec 2009 10:26
Rijdt met: Giant 27,5plus en Pyga oneten29

Bericht door blackie »

KUBA schreef:...maar k'mag voortaan geen ribben meer breken van de vrouwe ](*,) ), ......

En betreft diene Jack russel , gene vrees want hij geraakt nie boven de 30Km/h hoewel em toch minstens eens per 2weken een poging doet bij mij , poort van den hof open = lanceert u maar gereed:lol: :lol:
Ribben gebroken...toch niet van die afdaling waar uw borstkas plots uw stuur goeiendag zei?? :oops: Veel beterschap :-?

En die Jack Russel, kunde gij da beestje niet temmen want ge komt er toch veel voorbij hé :lol:

Misschien dak morgennamiddag nog eens aan die flanken voorbijkom :lol:
Gebruikersavatar
KUBA
Mountainbiker
Berichten: 1210
Lid geworden op: zo 19 okt 2008 19:42
Rijdt met: Speci Stumpjumper , Canyon Grand Canyon CF SLX RS1.LTD , Rocky Mountain Element 70 RSL

Bericht door KUBA »

blackie schreef:
KUBA schreef:...maar k'mag voortaan geen ribben meer breken van de vrouwe ](*,) ), ......

En betreft diene Jack russel , gene vrees want hij geraakt nie boven de 30Km/h hoewel em toch minstens eens per 2weken een poging doet bij mij , poort van den hof open = lanceert u maar gereed:lol: :lol:
Ribben gebroken...toch niet van die afdaling waar uw borstkas plots uw stuur goeiendag zei?? :oops: Veel beterschap :-?

En die Jack Russel, kunde gij da beestje niet temmen want ge komt er toch veel voorbij hé :lol:

Misschien dak morgennamiddag nog eens aan die flanken voorbijkom :lol:
Yep, gebroken (zelfde als vorige maal), en t'was m'n zadel :lol: :lol: , heb er nog steeds last van maar heeft te maken met het feit dat ik na 2weken al terug op den MTB zat anders was al m'n werk aan de fysiek de laatste maanden voor niks geweest.(De vrouwe verklaarde mij zot #-o en kmocht nie klagen alsk smorgens een kwartier nodig had om uit m'n bed te raken #-o )
Gebruikersavatar
blackie
Mountainbiker
Berichten: 776
Lid geworden op: za 05 dec 2009 10:26
Rijdt met: Giant 27,5plus en Pyga oneten29

Bericht door blackie »

oeps, en moogde nog met mij meerijden?? :oops:
Ge moet dan eens met echte technische rijders meerijden.....
ik kan het weten, in de eerste honderd meter overkop en 1 km verder...een soort zijdelingse wheelie....vraag maar aan pride and glory

Maar ik heb al veel bijgeleerd.....en heb nog veel meer bij te leren :oops:

tot binnenkort?
Gebruikersavatar
prideandglory1891
Mountainbiker
Berichten: 3342
Lid geworden op: ma 07 jan 2008 21:52
Rijdt met: Niner EMD - Rocky Mountain Instinct 999MSL
Contacteer:

Bericht door prideandglory1891 »

blackie schreef:oeps, en moogde nog met mij meerijden?? :oops:
Ge moet dan eens met echte technische rijders meerijden.....
ik kan het weten, in de eerste honderd meter overkop en 1 km verder...een soort zijdelingse wheelie....vraag maar aan pride and glory

Maar ik heb al veel bijgeleerd.....en heb nog veel meer bij te leren :oops:

tot binnenkort?
Blackie, geen nood jong, ge hebt het echt goed gedaan. Want wat wij soms rijden is echt wel technisch, maar dat is dan ook onze dada hé... En uw zoon, koopt die gast nen deftige fiets en doe hem competitie rijden. Dat is TALENT

Niettegenstaande, als er eens iemand ne keer overkop gaat, zonder gevolgen is dat altijd wel een beetje lachen hé :lol:
Gebruikersavatar
KUBA
Mountainbiker
Berichten: 1210
Lid geworden op: zo 19 okt 2008 19:42
Rijdt met: Speci Stumpjumper , Canyon Grand Canyon CF SLX RS1.LTD , Rocky Mountain Element 70 RSL

Bericht door KUBA »

blackie schreef:oeps, en moogde nog met mij meerijden?? :oops:

Ja hoor , ze weet nie da ge mij eigenlijk geduwd hebt :lol: :lol: , k'hebt op een overstekende hond gestoken(diene jack russel) :wink:
Plaats reactie