Vaste route gezocht tussen A'pen en Brugge. Met wat eisen

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Plaats reactie
Maartend
Mountainbiker
Berichten: 108
Lid geworden op: do 29 dec 2005 23:05
Rijdt met: Cannondale Scalpel carbon

Vaste route gezocht tussen A'pen en Brugge. Met wat eisen

Bericht door Maartend »

Heya.

Een vriend van me wil mee gaan MTB'en. Hij rijdt op een dale met headshock, dus de fiets kan wel wat hebben. Hij echter wat minder. Dus weet ik wat ik zoek

Ik woon in Terneuzen en kan dus tussen Antwerpen en Brugge tot aan de Vlaamse Ardennen.
Gezien zijn conditie is 30-4o km voldoende, maar wel zo veel mogelijk onverhard. Geen kleiroute, het gaat veel regenen.
Niet gierend veel klimmen, dus de MTB versie van de Ronde van Vlaanderen gaat het hem niet worden.

Ideeën? Want als ik op Bloso kijk (oke MTBroutes.be) staat er zo veel dat ik bijna door de bomen het bos niet ziet, maar heel weinig wat meer dan 60% verhard is. En op route4you kom ik er ook niet uit.
Gebruikersavatar
Herder Alex²
Mountainbiker
Berichten: 952
Lid geworden op: za 02 jun 2007 18:56
Rijdt met: Specialized FSR Epic Comp 2007 - Fatboy Expert 2015 - Camber FSR Comp 2017

Re: Vaste route gezocht tussen A'pen en Brugge. Met wat eise

Bericht door Herder Alex² »

In jouw vierkant Terneuzen - Brugge - Antwerpen - Vlaamse Ardennen zie ik maar 1 gebied die voor jouw vriend geschikt is en dat is het Waasland (alles rond St-Niklaas). Er zijn daar mooie routes, veel in het bos en niet technisch.
Plaats reactie