Kustmountainbikenetwerk

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
dummy1988
Mountainbiker
Berichten: 34
Lid geworden op: zo 04 sep 2011 09:47
Rijdt met: Canyon Grand Canyon AL 6.9

Kustmountainbikenetwerk

Bericht door dummy1988 »

Is dit al volledig afgewerkt? Want ik vind hier precies niet veel van terug.
Het Kustmountainbikenetwerk zou tegen eind 2016 alle kustgemeenten met elkaar verbinden.
https://www.sport.vlaanderen/waar-sport ... e-planner/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
patje2
Mountainbiker
Berichten: 1882
Lid geworden op: di 22 dec 2009 09:00
Rijdt met: Fiets

Re: Kustmountainbikenetwerk

Bericht door patje2 »

Deels De Panne en Koksijde waren er al deze zouden een verbinding krijgen met Nieuwpoort, deze staat al in verbinding met Middelkerke die er al bij gekomen is. Ook de verbinding met Oostende zou klaar zijn tegen eind dit jaar. Er zou ook nog een nieuwe komen in Bredene die dan aansluit op De Haan en Blankenberge. Tussen Bankenberge enKnokke zou dan ook een nieuwe verbinding komen.
Heb wel ergens de kaartjes tegen gekomen van de nieuw verbindingsstukken en ook van de nog te realiseren route in Bredene moet het nog eens opzoeken maar vind het nu niet direct terug
Laatst gewijzigd door patje2 op do 27 okt 2016 11:43, 1 keer totaal gewijzigd.
dummy1988
Mountainbiker
Berichten: 34
Lid geworden op: zo 04 sep 2011 09:47
Rijdt met: Canyon Grand Canyon AL 6.9

Re: Kustmountainbikenetwerk

Bericht door dummy1988 »

@patje2: bedankt voor je antwoord, maar kan je eventueel wel een paar leestekens plaatsen, want nu heb ik het toch 3 keer moeten lezen vooraleer ik volledig mee was :p.

Ik ben van plan van maandag stuk van Oostende naar De Panne te doen, maar het zou wel handig zijn als ik op voorhand weet of er al overal bordjes staan.
Gebruikersavatar
patje2
Mountainbiker
Berichten: 1882
Lid geworden op: di 22 dec 2009 09:00
Rijdt met: Fiets

Re: Kustmountainbikenetwerk

Bericht door patje2 »

dummy1988 schreef:@patje2: bedankt voor je antwoord, maar kan je eventueel wel een paar leestekens plaatsen, want nu heb ik het toch 3 keer moeten lezen vooraleer ik volledig mee was :p.

Ik ben van plan van maandag stuk van Oostende naar De Panne te doen, maar het zou wel handig zijn als ik op voorhand weet of er al overal bordjes staan.
Laatste keer dat ik aan zee was nog niet. Was wel in eind augustus.
vani
Mountainbiker
Berichten: 778
Lid geworden op: zo 08 aug 2010 13:29
Rijdt met: Specialized & BMC

Re: Kustmountainbikenetwerk

Bericht door vani »

route loopt teneinde aan kazerne lombardsijde. dus nog heel eind weg van de panne
dummy1988
Mountainbiker
Berichten: 34
Lid geworden op: zo 04 sep 2011 09:47
Rijdt met: Canyon Grand Canyon AL 6.9

Re: Kustmountainbikenetwerk

Bericht door dummy1988 »

Volgens mtbroutes.be zijn Middelkerke en Nieuwpoort verbonden via een tussenstuk (0.9km). Dan moet ik enkel nog van Nieuwpoort aan de Hoge Blekker zien te geraken om het toerke van Koksijde er bij te nemen.

De Panne is verbonden met Koksijde, maar krijgt niet al te veel goeie commentaren precies.
Gebruikersavatar
patje2
Mountainbiker
Berichten: 1882
Lid geworden op: di 22 dec 2009 09:00
Rijdt met: Fiets

Re: Kustmountainbikenetwerk

Bericht door patje2 »

De Blauwe route van De Panne is wel de moeite 5 km bijna volledig Off- road

Ps om hoe laat vertrek je ik ben ook aan zee en ken er redelijk de weg
vani
Mountainbiker
Berichten: 778
Lid geworden op: zo 08 aug 2010 13:29
Rijdt met: Specialized & BMC

Re: Kustmountainbikenetwerk

Bericht door vani »

dummy1988 schreef:Volgens mtbroutes.be zijn Middelkerke en Nieuwpoort verbonden via een tussenstuk (0.9km). Dan moet ik enkel nog van Nieuwpoort aan de Hoge Blekker zien te geraken om het toerke van Koksijde er bij te nemen.

De Panne is verbonden met Koksijde, maar krijgt niet al te veel goeie commentaren precies.
..
Laatst gewijzigd door vani op di 20 dec 2016 15:36, 1 keer totaal gewijzigd.
dummy1988
Mountainbiker
Berichten: 34
Lid geworden op: zo 04 sep 2011 09:47
Rijdt met: Canyon Grand Canyon AL 6.9

Re: Kustmountainbikenetwerk

Bericht door dummy1988 »

@patje2: geen idee hoe laat ik vertrek, hangt er van af wanneer ik thuis weg geraak en terug thuis moet zijn (creche)

@vani: gpx mag je altijd sturen via pm :)
Gebruikersavatar
focustunerke
Mountainbiker
Berichten: 106
Lid geworden op: ma 23 mar 2009 17:58
Rijdt met: cube reaction HPa sl29

Re: Kustmountainbikenetwerk

Bericht door focustunerke »

Hallo, is de route van koksijde nu reeds verbonden met die van nieuwpoort?
Plaats reactie