Ronde van Leuven

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Gebruikersavatar
TaurineR
Mountainbiker
Berichten: 1916
Lid geworden op: za 16 jul 2005 23:28
Rijdt met: C. FSi

Re: Ronde van Leuven

Bericht door TaurineR »

' starten aan de sporthal van de KHL'
Dus er is parking voor de wagen, denk ik dan...
Gebruikersavatar
spaghetti_2
Mountainbiker
Berichten: 1445
Lid geworden op: zo 15 nov 2009 15:52
Rijdt met: Scott Spark RC Pro 2020, Rose X-Lite

Re: Ronde van Leuven

Bericht door spaghetti_2 »

Inderdaad, parkeerplek is geen probleem daar normaal
Mister No Chaïn
Mountainbiker
Berichten: 2001
Lid geworden op: di 30 mei 2006 21:33
Rijdt met: heeft grote wielen

Re: Ronde van Leuven

Bericht door Mister No Chaïn »

Vandaag de route van Matthias gereden, knap werk geleverd =D>

Het Margijsbos was me onbekend, het extra lusje in het rodebos was ook best pittig om boven te fietsen, in de buurt van Nethen ook een nieuw patattenveld ontdekt. Hier waren we wel lichtelijk verkeerd gereden, over het erf van een boer maar het was gene kwaaie :-D.
De meeste wegjes kende ik als local uiteraard al wel maar je hebt inderdaad de beste stukken aan elkaar verbonden zonder teveel saaie kilometers.

Op GPS zo'n route narijden is wel niet simpel. Het zijn geen brede veldwegen waar je alle tijd hebt om regelmatig eens op je gps te kijken. Hier en daar hebben we zelf voor wat improvisatie gezorgd :lol:. Wéér wat nieuwe wegjes ontdekt!
Gebruikersavatar
spaghetti_2
Mountainbiker
Berichten: 1445
Lid geworden op: zo 15 nov 2009 15:52
Rijdt met: Scott Spark RC Pro 2020, Rose X-Lite

Re: Ronde van Leuven

Bericht door spaghetti_2 »

Leuk te horen! Daar doen we het voor :drunk: de lange singletrack in het Margijsbos blijft een heerlijke bike-spot
Stanny
Mountainbiker
Berichten: 50
Lid geworden op: wo 02 mar 2011 09:01
Rijdt met: Skinny Gary Fisher, Fat Farley

Re: Ronde van Leuven

Bericht door Stanny »

En hier een poging om al het mooiste ten oosten van Leuven in 1 track te zetten. Gebaseerd op de TT's van Kortrijk-Dutsel, Wezemaal, Gelrode, Langdorp (alle 4) en Rillaar (alles braaf zelf gereden, maar niet in 1 keer). Alle prive stukken eruit gehaald.
Start en Finish in Nieuwrode inclusief een aantal nuttige plaatsen op en rond de track. Wie rijdt deze op 1 dag? Misschien een challenge van maken...

https://www.routeyou.com/en-be/route/vi ... b-original" onclick="window.open(this.href);return false;

Gr,
Hans
Gebruikersavatar
Geoffe
Mountainbiker
Berichten: 509
Lid geworden op: do 02 aug 2007 14:10
Rijdt met: Te veel volgens de trouwboek

Re: Ronde van Leuven

Bericht door Geoffe »

Stanny schreef:En hier een poging om al het mooiste ten oosten van Leuven in 1 track te zetten. Gebaseerd op de TT's van Kortrijk-Dutsel, Wezemaal, Gelrode, Langdorp (alle 4) en Rillaar (alles braaf zelf gereden, maar niet in 1 keer). Alle prive stukken eruit gehaald.
Start en Finish in Nieuwrode inclusief een aantal nuttige plaatsen op en rond de track. Wie rijdt deze op 1 dag? Misschien een challenge van maken...

https://www.routeyou.com/en-be/route/vi ... b-original" onclick="window.open(this.href);return false;

Gr,
Hans
Respect voor diegene die dat op 1 dag doet 8-[ :wink: .
Allemaal bekende paadjes. Wat een schone speeltuin hebben we daar toch =D>
Gebruikersavatar
spaghetti_2
Mountainbiker
Berichten: 1445
Lid geworden op: zo 15 nov 2009 15:52
Rijdt met: Scott Spark RC Pro 2020, Rose X-Lite

Re: Ronde van Leuven

Bericht door spaghetti_2 »

Goede training voor de Grand Raid Godefroy :drunk: Misschien dat ik me er deze zomer wel eens aan durf wagen
Gebruikersavatar
triumph_st
Mountainbiker
Berichten: 342
Lid geworden op: di 15 sep 2015 11:25
Rijdt met: Trek Powerfly+ FS7, Haibike Xduro Race, Stevens Triton, Bianchi E Road, allen met ellentrik

Re: Ronde van Leuven

Bericht door triumph_st »

Stanny schreef:En hier een poging om al het mooiste ten oosten van Leuven in 1 track te zetten. Gebaseerd op de TT's van Kortrijk-Dutsel, Wezemaal, Gelrode, Langdorp (alle 4) en Rillaar (alles braaf zelf gereden, maar niet in 1 keer). Alle prive stukken eruit gehaald.
Start en Finish in Nieuwrode inclusief een aantal nuttige plaatsen op en rond de track. Wie rijdt deze op 1 dag? Misschien een challenge van maken...

https://www.routeyou.com/en-be/route/vi ... b-original" onclick="window.open(this.href);return false;

Gr,
Hans
=D>
Mister No Chaïn
Mountainbiker
Berichten: 2001
Lid geworden op: di 30 mei 2006 21:33
Rijdt met: heeft grote wielen

Re: Ronde van Leuven

Bericht door Mister No Chaïn »

Dat is al een serieuze challenge! Langer als 5u30 heb ik nog niet op mijn mtb gezeten, een uurtje of 8 is nog wel wat anders :-)
Stanny
Mountainbiker
Berichten: 50
Lid geworden op: wo 02 mar 2011 09:01
Rijdt met: Skinny Gary Fisher, Fat Farley

Re: Ronde van Leuven

Bericht door Stanny »

Mister No Chaïn schreef:Dat is al een serieuze challenge! Langer als 5u30 heb ik nog niet op mijn mtb gezeten, een uurtje of 8 is nog wel wat anders :-)
Het zal voor mij eerder een uur of 9 zijn, misschien zelfs meer. Als vergelijk neem ik de 110 km van Wolfsdonk WOEW, was 140 km met op en af naar huis, 1400 hm, 7:15h op de fiets. In deze track zitten een pak met hoogtemeters en het venijn zit in de staart, regio chartreuze waar de snelheid er al helemaal uitgaat...

En misschien moeten we gewoon eens afspreken om dit in groep te proberen, ergens tegen de zomer als de tracks er droog bij liggen... In groep gaat dit altijd beter voor mij. Kwestie van elkaar te motiveren.
Plaats reactie