Everbike

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Plaats reactie
Gebruikersavatar
BerggeitCasualFietser
Mountainbiker
Berichten: 2935
Lid geworden op: ma 09 jan 2012 12:06
Rijdt met: Trek Superfly 7, Lapierre X629

Everbike

Bericht door BerggeitCasualFietser »

Ik weet niet of dit de juiste plaats is, maar iemand al ervaring hier mee?

http://www.everbike.be/dwars-door-de-vlaamse-ardennen/" onclick="window.open(this.href);return false;
Jonas1984
Mountainbiker
Berichten: 134
Lid geworden op: ma 13 apr 2009 18:51
Rijdt met: Kontich
Contacteer:

Re: Everbike

Bericht door Jonas1984 »

Ervaring zelf niet maar ook al wel voorbij zien komen op facebook enz.. Concept ziet er wel interessant uit al vind ik het persoonlijk wel prijzig..
Didi89
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: vr 17 jun 2016 12:22
Rijdt met: Cube Reaction GTC Sl 29

Re: Everbike

Bericht door Didi89 »

Leuke organisatie! Heb zelf deelgenomen aan de eerste rit die ze organiseerden. Ze kennen duidelijk de mooiste tracks van de streek en zorgen voor een goede combinatie tussen inspanning & fun. En hun all-in formule mag je letterlijk nemen: van een gevulde drinkbus en een koffiekoek bij de start tot een grondige bike-wash en een frisse pint bij de aan komst ;)
qwerty2002
Mountainbiker
Berichten: 10
Lid geworden op: wo 14 jun 2017 05:27

Re: Everbike

Bericht door qwerty2002 »

Ervaring zelf niet maar ook al wel voorbij zien komen op facebook enz.. Concept ziet er wel interessant uit al vind ik het persoonlijk wel prijzig..
ruby888
Aeromax
Mountainbiker
Berichten: 220
Lid geworden op: ma 21 okt 2013 10:53
Rijdt met: Scott RockyMountain

Re: Everbike

Bericht door Aeromax »

qwerty2002 schreef:Ervaring zelf niet maar ook al wel voorbij zien komen op facebook enz.. Concept ziet er wel interessant uit al vind ik het persoonlijk wel prijzig..
ruby888
dag Jonas1984
Gebruikersavatar
kenny
Mountainbiker
Berichten: 3460
Lid geworden op: do 26 feb 2004 23:19

Re: Everbike

Bericht door kenny »

Ze houden momenteel een crowd funding om een caravan te kopen en in te richten. Die gasten een beetje kennende wordt dat ferm de moeite. Ik ben in elk geval ferm benieuwd.
https://crowd.hellobank.be/nl/projects/ ... esentation" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie