Lebbeke - Milleniumroute- Bloso

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Gebruikersavatar
Miejster
Mountainbiker
Berichten: 228
Lid geworden op: wo 10 nov 2004 15:10
Rijdt met: Merida FLX Team Full Carbon

Bericht door Miejster »

Dat stukje waar de koeien passeren ligt er bijna altijd zwaar bij. Zondag zijn we daar ook voorbij gereden (toch gelukt voor 2 van de 5, ikke helaas niet) en het lag er idd zeer vettig bij. De rest is goed te doen. Helaas voor de rest geen noemenswaardige mooie stukjes of moeilijke/technische passages in dit parkoers.
Gebruikersavatar
Coké
Mountainbiker
Berichten: 48
Lid geworden op: ma 11 aug 2008 22:28
Rijdt met: Felt Q920

Bericht door Coké »

Ik heb deze route vandaag ook eens gereden. Ondanks het ontbreken van hellingen en echte uitdagingen, is het best een fijne route... Vooral een snelle en heel goed bewegwijzerde... Op 1 plaats ontbreekt er een pijl. Je komt uit een smal, hevig begroeid baantje, nauw omgeven door 2 afsluitingen en komt op een weg uit met rechtover je een vloerenwinkel... Naar rechts op die plaats, want ik ben 2 keer teruggekeerd en heb geen pijltjes gevonden...

Veel asfalt trouwens, zeker tussen Baardegem en Wieze. Positief vind ik wel het ontbreken van stukken waar je er onherroepelijk af moet omdat er bijvoorbeeld diepe geulen geslagen zijn of scherpe stenen uit de grond steken...

Al bij al een aanrader. Met dit droge weer was de route uit op 1u40min, dus geen 4u zoals het route plan zegt. ;)
pinky
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: vr 30 apr 2010 20:42
Rijdt met: Thompson

Bericht door pinky »

We zijn toch blij met dit parcours, en ja het stukje tegen Buggebhout waar veel paarden oversteken is soms niet te doen, wel een uitdaging om er door te raken zonder voet aan de grond te zetten.

Chris
Mierox
Mountainbiker
Berichten: 31
Lid geworden op: zo 15 mar 2009 00:48
Rijdt met: Koga Miyata

Bericht door Mierox »

Op 07/06 met z'n drieen Lebbeke gecombineerd met Opwijk. De laatste 20km's enkele keren verkeerd gereden zodat we aan 73km kwamen. Bij de gele verbinding is er een pijltje weg. Nadat je op de macadam komt en links moet, moet je een paar honderd meter verder voorbij een electriciteitskast rects de straat in.
Mierox
Mountainbiker
Berichten: 31
Lid geworden op: zo 15 mar 2009 00:48
Rijdt met: Koga Miyata

Bericht door Mierox »

Tegen beter weten in, wegens hevige rugpijn en een zware verkoudheid, toch alleen vertrokken om Lebbeke nog eens te doen omdat we vorige week op het einde verkeerd waren gereden. Deze keer zonder problemen helemaal juist gereden dus we zullen teveel gebabbeld hebben vorige week zeker?
Gebruikersavatar
Moesj
Mountainbiker
Berichten: 108
Lid geworden op: zo 17 feb 2008 13:29
Rijdt met: Specialized Epic Pro 2018

Bericht door Moesj »

Ik ga deze route ook nog eens doen binnenkort. Hoewel ze op 300 meter van mijn deur passeert is het zeker bijna 2 jaar geleden :-)
Gebruikersavatar
Magi
Mountainbiker
Berichten: 158
Lid geworden op: za 12 jan 2008 16:45
Rijdt met: Ne zwarten, vond ik mooi...daarom, maar toch een specialized!

Bericht door Magi »

hallo, vorige week 23/12/2011 parcours Lebbeke gereden en was aangenaam verrast door èn het parcours èn de werkelijk goede afpijling,
door het aanhoudende slechte weer = veel modder, veel plassen, maar toch goed berijdbaar,
vind het een tocht die in deze periode helpt de conditie op te bouwen,
ga hem nog rijden, eens combineren met Opwijk,
groeten en allen een fijn 2012 gewenst!
louis
Gebruikersavatar
Magi
Mountainbiker
Berichten: 158
Lid geworden op: za 12 jan 2008 16:45
Rijdt met: Ne zwarten, vond ik mooi...daarom, maar toch een specialized!

Bericht door Magi »

tocht weer gereden vandaag met de Jan,
super!
groeten aan de voorzitter van de tennisclub Hof Ter Burst,
bedankt voor de lekkere koffie, doe de groeten aan de sportfunctionaris van Lebbeke!
Gino en Jan
Kevindv
Mountainbiker
Berichten: 264
Lid geworden op: wo 26 okt 2011 16:28
Rijdt met: MTB Cube Acid 29 - Race Willier Izoard XP

Bericht door Kevindv »

Vorige week zondag eens gereden.
Lag er redelijk goed bij na al een week vriezen.
Nu met de sneeuw erop een leuke uitdaging.

Bepijling was goed, maar 1 keertje gemist omdat padje niet zo goed zichtbaar was, maar heb maar een meter of 100 misreden dus is niet erg veel.

Goed om hem eens te doen bij een "droge" ondergrond want heb hem al 1 keer gedaan na een weekje regen en dan is deze tocht wel vrij zwaar.
Iron Man
Mountainbiker
Berichten: 100
Lid geworden op: di 12 jun 2012 11:44
Rijdt met: Cube

Bericht door Iron Man »

Nog iemand deze route gereden de laatste tijd?
Plaats reactie